23. Co takhle Draco? 505 slov.

237 15 0
                                    

Pohled Blaise:
,, Haló vstávat. Máme se sejít s Harrym." Budila mě Pansy.
,, Jo vždyť už vstávám." Zamručel jsem ze spaní.
,, Já vím, že ještě spíš. Pojď ať dlouho nečeká." Přemlouvala mě Pans a strhla ze mě deku
,, Tak fajn, už jdu." Řekl jsem a pomalým krokem jsem došel do koupelny.
,, O čem se s ním chceš vůbec bavit?" Optal jsem se z koupelny.
,, Můžeme mu zkusit nějak dohodit Draca. A nebo jen tak. Jako kamarádi." Odpověděla mi Pansy

,, Jsme tu přesně načas." Usmála se Pansy a čekala až se před ní objeví dveře. Po chvíli se tak také stalo.

Pohled Pansy:
,, Ahoj." Pozdravil Harry sedící na červeném křesle. Já jsem poprosila o dvě zelená křesla, jenž se tam hned na to objevila.
,, Tak o čem jste se chtěli bavit?" Zeptal se nás Harry.
,, Tak nějak o všem. Jsi nejlepší kamarád mě přítelkyně. Ráda bych o tobě něco věděla." Odpověděla jsem s úsměvem.
,, Dobrá tedy, tak si zkusíme zahrát jednu takovou hru. Já se vás na něco zeptám, vy mi odpovíte a na oplátku položíte otázku mě." Vysvětlil nám pravidla hry.
,, Beru." Souhlasili jsme oba naráz.
,, Tak začínáš." Pobídla jsem Harryho.
,, Dobře. Blaisi, přestoupil bys do Nebelvíru, kdyby si to Ron přál?" Zeptal se Harry.
,, Ano. Teď já. Koho z nás máš radši?" Položil Blaise naprosto banální otázku.
,, Na to nedokážu odpovědět. Vůbec vás neznám, ale abych byl upřímný tak asi Blaise. Tak Pansy. Jak dlouho již máš ráda Hermionu?" Byla mi položena velmi jednoduchá otázka.
,, Měsíc a půl. Teď já." Řekla jsem a šibalsky se usmála.
,, Chodíš pořád s Weasleyovou?" Optala jsem se na trošku osobnější otázku.
,, Ne. Rozešli jsme se. Zalíbil se jí někdo jiný..." Takhle to šlo furt dokola dokud jsem nepoložila onu osudovou otázku.
,, Líbí se ti holky nebo kluci." Zeptala jsem se, jak se říká, bez obalu.
,, To nevím. Momentálně se mi nelíbí nikdo." Odpověděl neurčitě Harry.
,, A byl bys ochoten to kdyžtak s klukem zkusit?" Vyptávala jsem se dál i když na mě nebyla řada.
,, Ano, ale zatím nemám s kým." Kladná odpověď, můj plán zatím vychází, ještě je nějak dát dohromady.
,, A co takhle Draco?" Vyhrkla jsem.
,, Cože? Nebo takhle. K zahození není. Je hezký o tom žádná. Nejspíš je i hodný, ale nemyslím si, že by nám to fungovalo." Odporoval Harry. To ještě uvidíme.
Od teď jsme si již povídali. Pokud se někdo chtěl na něco zeptat mohl a nemusel čekat až na něj padne řada.
,, Již je čas oběda. Budeme muset jít." Oznámila jsem všem.
,, Asi jo, ale já jsem si to užil, nevím jak vy." Řekl nám Harry.
,, Já jsem si to taky užil. Musíme to zase někdy zopakovat." Nadhodil Blaise.
,, Co děláte na Štědrý den?" Vyzvídala jsem
,, Zatím, žádné plány nemám. Proč?" Zeptal se prozměnu Harry.
,, Jen mě napadlo, že kdybyste chtěli, tak bychom zde mohli přespat. Co vy na to?" Zeptala jsem se. Možná je to troufalé, ale proč to nezkusit?
,, Klidně." Odpověděli oba dva naráz.
,, Tak fajn. Ještě se domluvíme. Napíšeme ti." Dodala jsem a s Blaisem v patách jsme odešli na oběd.

Nenávist, je láska za zdí přetvářek. (Platinové trio.) Kde žijí příběhy. Začni objevovat