Pohled Draca:
,, Pansy noták to zvládneš." Podporoval ji Blaise.
,, Chovej se přirozeně, hm." Poradil jsem jí.
,, Co když se úplně znemožním, poněvadž nebudu vůbec nic umět." Strachovala se Pans.
,, Pans, kvůli tomu tak jdeš. Poněvadž ti to nejde a Hermiona s tím musí počítat." Argumentoval jsem.
,, Ale co když..." Nedořekla to, poněvadž ji Blaise přerušil.
,, Pansy, já vím jak se cítíš. Když jsem dostal ten dopis cítil jsem se úplně stejně. Ty aspoň víš, že tam přijde. Já jsem nevěděl za kým jdu. Včera jsem se bavil s Ronem a podle toho co vyprávěl, si myslím, že i kdybys byla sebenejvíc nemožná, i tak by ti Hermiona pomohla. Aspoň by se o to pokusila. Věř mi." Dokončil Blaise svůj monolog.
,, Snad máš pravdu. Tak já jdu." Ještě nás Pansy objala, než zmizela za dveřmi našeho pokoje.Pohled Hermiony:
,, Jak se těšíš?" Optal se mě Ron.
,, I v celku jó. Rada jí pomohu. Jsem ráda, že si chce vylepšit známky." Usmála jsem se.
,, Ty nejsi nerzvózní?" Podivil se Ron.
,, Né, měla bych?" Odpověděla jsem otázkou.
,, No... já... nevím... možná?" Koktal Ron.
,, Hele já už jdu ať přijdu pozdě zatím ahoj." Rozloučila jsem se a šla do knihovny.,, Ahoj Parkins- Pansy." Opravila jsem se.
,, Ahoj Hermiono. Můžeme tedy začít?" Optala se mě stidlivě.
,, Jo určitě, tak odkud to nechápeš?" Zeptala jsem se prozměnu já a usmála se.
,, Od kouzla Skurge." Taktéž se usmála.
,, To toho moc nemáme." Zasmála jsem, abych odlehčila situaci.
Seděly jsme tam asi hodinu. Bylo to úžasný. Po dlouhý době jsem se neučila sama a Pansy to kupodivu jde. Hodně jsme se nasmály.,, Děkuji mockrát." Poděkoval nadšená Pansy.
,, To nestojí za řeč. Nevím jak ty, ale já jsem si to užila. Snad to ještě někdy zopakujeme." Pousmála jsem se
,, Taky jsem si to užila. Na to, že jsme se učily to byla zábava. A klidně bychom to mohly zopakovat, třeba i bez toho učení. Jen tak si popovídat." Nadhodila stydlivě Pansy.
,, Ráda." Odsouhlasila jsem Pansyninu nabídku.
,, Kdyžtak si zase napíšeme." Nabídla.
,, Dobře. Tak zatím." Začala jsem si již balit knížku.
,, Ahojky. A ještě jednou díky." Poděkovala naposled Pansy, než zmizela z mého dohledu.
,, Pa." Odpověděla jsem do ticha knihovny.,, Tak co Hermi? Jaký to bylo?" Vyzvídal Harry.
,, Bylo to úžasný. Pansy to šlo dokonale. Je šikovná." Rozplývala jsem se.
,, Bavilo tě to kvůli učení nebo kvůli Pansy?" Optal se mě Ron. Musela jsem se zamyslet.
,, To nelze určit, asi obojí dohromady." Odpověděla jsem zamyšleně.Pohled Draca:
,, Tak co jaký to bylo?" Zeptal jsem se hned, jak Pansy přišla do mého pokoje.
,, Bylo to úžasný. Hermiona byla úžasná." Rozplývala jsem se.
,, Takže jediný kdo nebude nikoho mít jsem já?" Optal jsem se.
,, Né, ty máš Pottera." Zasmál se Blaise, Pansy se rozesmála hned v zápětí
ČTEŠ
Nenávist, je láska za zdí přetvářek. (Platinové trio.)
FanfictionV tomto příběhu budou tři shipy Drarry (Draco+Harry), Rose (Ron+Blaise), Pansmonie (Pansy+Hermiona). Okrajově i Deamus (Dean+Seamus). Takže nic pro homofoby. Děkuji. ,, Co mám dělat?" Optala se nás zoufale Hermiona. ,, Někdy malá pusa potěší. Viď Ha...