Pohled Harryho:
,, Tak víš co? Já ti s tím pomůžu." Řekl jsem se šibalským úšklebkem.
,, Jestli mi chceš někoho najít, tak..." Nedořekl to, poněvadž jsem jej políbil a jednu ruku jsem mu dal na týl. Ron zezačátku nic nechápal, nakonec se taky zapoljil. Byl to v celku krátký polibek, přeci jen pořád je to jen můj kámoš.
,, To bylo divný." Řekl jsem.
,, To teda bylo." Potvrdil Ron.
,, Jak ses cítil?" Zeptal jsem se na otázku, kvůli které jsem to celé udělal.
,, Zvláštně, ale bylo to příjemný. Sice motýlky jsem necítil, ale bylo to příjemný." Odpověděl stidlivě Ron a začervenal se.
,, A taky se červenáš." Podotkl jsem.
,, Jó to taky." Zasmál se Ron.
,, Ale už to nikdy opakovat nebudeme." Řekl jsem také se smíchem.
,, Ahoj kluci." Řekla vysmátá Hermiona. Avšak poté co si nás prohlédla, jí úsměv poklesl.
,, Máte oteklé rty co se vám sta... Ne, ne, né. Rone neříkej mi, že jste se." Koktala Hermiona zmateně.
,, Herm nech mě ti to vysvětlit." Prosil Ron.
,, Dobrá, ale srozumitelně." Řekla otráveně Hermiona a posadila se na mou postel. Ron, se který jsem stále seděl na jedné posteli, se na mě podíval, v očích s otázkou jestli to fakt má udělat. Já jsem pouze přikývl.
,, No víš, trvá to již delší dobu, ale uvědomil jsem si to až dnes." Vysvětloval Ron a chytl Hermionu za ruce. Ta se chtěla vyhnout sevření, ale Ron byl rychlejší.
,, Hermi, mám tě pořád hrozně rád, ale již to není to co to bývalo. A Harryho napadlo, že je to kvůli tomu, že by mě již nepřitahovaly holky. A já jsem chtěl mít jistotu." Dokončil Ron svůj monolog. Když jsem viděl Hermiony naštvaný výraz pokusil jsem se to zachránit.
,, Herm, byl to můj nápad Ron za to nemůže. Nezlob se." Řekl jsem a sedl si na svou postel vedle Hermiony. Chvíli bylo ticho a já se bál Hermioniny reakce.
,, Ach kluci. Nezlobím se. Ale Rone, takže se rozcházíme?" Zeptala se Hermiona a nám se ulevilo, tady nejspíše jen mě.
,, No asi jo. Ale kamarádi můžeme být i nadále." Odpověděl Ron.
,, To určitě. Jinak byste neprošli u NKÚ." Zavtipkovala Herm.
,, Jo to taky." Zasmál jsem se.Pohled Draca:
,, Blaisi, jsi v pořádku?" Optala se Pansy, když uviděla, jak přichází do naší ložnice.
,, Jó jen, rozešli jsme se." Řekl smutně Blaise.
,, A proč? Co ti udělala? Cos ji udělal?" Ptali jsme se jeden přes druhého.
,, Počkejte." Zastavil nás Blaise.
,, Jeden po druhém." Řekl a ukázal na mě.
,, Proč? Co jste si udělali?" Zeptal jsem se na dvě otázky.
,, Nic jsme si neudělali. Bylo to kvůli mě. Já... necítil jsem se v tom vztahu dobře." Objasnil nám Blaise.
ČTEŠ
Nenávist, je láska za zdí přetvářek. (Platinové trio.)
Fiksi PenggemarV tomto příběhu budou tři shipy Drarry (Draco+Harry), Rose (Ron+Blaise), Pansmonie (Pansy+Hermiona). Okrajově i Deamus (Dean+Seamus). Takže nic pro homofoby. Děkuji. ,, Co mám dělat?" Optala se nás zoufale Hermiona. ,, Někdy malá pusa potěší. Viď Ha...