Platinové Vánoce (13+) 999 slov.

146 9 0
                                    

Pohled Draca:
,, Jak se těšíš na Vánoce?" Zeptal jsem se Pansy.
,, Nepopsatelně. Konečně je budu trávit s Hermionou." Usmála se.
,, Jo, taky je budu konečně trávit s Harrym." Usmál jsem se.
,, Draco, můžu se tě na něco zeptat?"
,, Jistě, na cokoli." Odpověděl jsem.
,, Tvůj otec. Nechceš mu říct, že máš Harryho? Říct mu pravdu?" Zeptala se Pansy.
,, Já ještě nechci umřít. A proč se na to vůbec ptáš?" Nadzvedl jsem obočí.
,, No víš... Teď jak jsem byla u vás na prázdninách, tak se tvá matka dozvěděla o Hermioně. A tvůj otec též." Oznámila mi Pansy. Jaktože jsem se to nedozvěděl dříve. Proto otec nechtěl, abych si ji vzal.
,, Měl bys mu říct pravdu." Přerušila Pansy mé myšlenky.
,, Jak reagovali?" Nebral jsem ohled na Pansyninu větu a optal se.
,, Jen se mě ptali jestli o tom víš. Toť vše." Odpověděla Pansy.
,, Nemyslím si, že je to dobrý nápad." Odporoval jsem.
,, Je to na tobě." Řekla nakonec Pansy a odešla do společenky
,, Má pravdu Draco. Měl bys mu to říct." Dodal Blaise.
,, Ještě na to není nikdo z nás připraven." Odpověděl jsem a sedl si ke stolku, abych mohl napsat esej do přeměňování.

Středa 24.12. 2008:
Dohodli jsme se, že Vánoce strávíme všichni v Komnatě. Byl to dobrý nápad. Už tu byl Blaise s Pansy a Hermiona. Kde ten Harry s Ronem vězí?
,, Hermiono, nevíš kde je Ron s Harrym?" Zeptal jsem se, čímž jsem přerušil konverzaci mezi Pansmonií.
,, Netuším. Nejsem jejich matka, abych je hlídala na každým kroku." Odpověděla ledabyle Herm.
,, Omlouváme se za zpoždění. Vedli jsme hádku s Terrym Boottem." Ospravedlňoval se Harry.
,, O čem byla?" Zeptal se Blaise, když k němu Ron přišel.
,, Jestli je lepší Zmijozel nebo Nebelvír. Vždyť je to úplně jasný." Naštval se Ron.
,, Nebelvír." Řekli jsme všichni naráz. Jen Harry řekl Zmjozel.
,, Co je? Prostě mám rád zelenou a had je rozhodně lepší jak lev." Vysvětlil Harry.
,, Kdyby Nebelvír měl zelenou barvu a hada ve znaku, avšak lidí by se chovali stejně, tak by bylo vše dokonalé." Dodal.
,, To je pravda." Přitakal Ron.
,, Pojďme  radši nazdobit stromeček." Rozkázala Pansy a hned na to se objevil velký strom a velká krabice, plná báněk a všech ostatních ozdob. Už jsem chtěl vytáhnout hůlku.
,, Ne ne né, hezky po mudlovsku." Zarazil mě Harry a vytrhl mi hůlku z ruky a položil jí na stůl.
,, Právě proto tě tak miluji." Usmál jsem se.
,, Vždyť já tebe taky." Řekl a políbil mě. Poté jsme se pustili do zdobení stromečku, tedy hlavně ho zdobili holky a Harry, protože já a Blaise prý pro to nemáme cit. Jak můžeš mít cit na zdobení stromečku. Vždyť je úplně jedno kam tu báňku dám, né?
,, Hotovo." Řekl Harry s úsměvem.
,, Povedlo se nám to." Usmála se Pansy.
,, A teď večeře." Zajásal Ron.
,, Ach jo. Ty se nikdy nepoučíš." Usmála se Hermiona.
,, Co? Tak mám hlad." Pokrčil rameny. Tu se objevil veliký stůl plný různých dobrot. Dort? A s ovocem? Mňam. Rychle jsem si sedl na nejbližší místo k dortu.
,, Možná, že chci jíst pořád, ale i tak nejsem u stolu první." Zasmál se Ron.
,,Ha ha. Vtipný Weasley. Já jsem totiž spěchal, abys mi to nesnědl." Ušklíbl jsem se.
,, Helé?" Naštval se Ron.
,, Tak se uklidníme." Zarazil Rona Blaise.
,, Jsou Vánoce, nehádejte se." Pokáral nás Harry. Už jsem chtěl něco namítnout, když v tom se mi Harry přilepil na rty.
,, Už radši nemluv." Řekl, když jsme se oddělili.
,, Pojďte se najíst." Popohnala nás Pansy.
,, A nezapomeňte, až si sednete, už nemůžete vstát." Připomněla Herm. Harry si sedl vedle mě, vedle něho Ron a do čela se posadil Blaise. Vedle mě si sedla Pansy a vedle ní do druhého čela Hermiona. Po asi půl hodině jsme všichni dojedli.
,, Co budeme dělat teď?" Zeptal jsem se.
,, To co minule." Ušklíbla se Pansy. Zatímco v Harryho a Blaisově tváří bylo poznat pochopení, u mě naopak nepochopení.
,, Nevím jestli si to uvědomuješ, ale já jsem zde nebyl." Zamračil jsem se. Tu se Pansy, Blaise a Harry navzájem podívali do očí a naráz vykřikli:
,, Polštářová bitva!" Celou podlahu zaplnili polštáři. Najednou zmizel stůl i s židlemi, tudíž jsem spadl do polštářů.
,, Zmijozel proti Nebelvíru." Usmála se Pansy. A tak jsme začali všichni házet.
,, A Nebelvír vyhrává!" Zajásal Ron, když Pansy, Blaise i já váleli po zemi a neměli sílu na to vstát.
Harry za mnou přišel a podal mi pomocnou ruku. Já jsem jí s úsměvem přijal.
,, Teď si odpočineme." Prohlásila Hermiona.
,, Zahrajeme si pravda nebo úkol." Nadhodila Pansy. Všichni jsme přikývli. Sedli jsme si do kruhu, v němž nebyli polštáře, ale flaška. Nejdříve padali vcelku smysluplné a normální otázky typu: Kdyby sis mohl/a změnit jednu věc o své minulosti, co by to bylo? S kým by sis vybral/a vyměnit svou přítelkyni / přítele, kdyby sis musel/a vybrat?
A úkoly typu: Jdi k náhodné osobě a obejměte je. Polib si svůj vlastní prst. Polib polštář, až bude zase řada na vás.
Později se to začalo rozjíždět a padali úkoly typu: Dej polibek každému, kdo hraje. Udělej svůj nejlepší falešný orgasmu*  při pohledu na osobu nalevo od tebe... A otázky typu: Už jsi někdy byl chycen/a při masturbování? Kolikrát týdně se dotkneš sebe sama/samotného? Máš rád/a anální se*? Jaký je tvůj nejžhavější se*uální sen, jaký jsi kdy měl/a?... No, dozvěděl jsem se hodně zajímavých a určitě "užitečných" věcí. Jelikož už byla jedna ráno, tak jsme šli všichni spát. Každý šel spát s člověkem, kterého miloval.

Ráno jsem se probudil jako poslední.
Po snídani jsme si rozbalili všechny dárky.
Hermiona dostala knížky a přívěsek s hadem. Pansy nějaké oblečení a laky. Blaise nějaké náramky a knížku. Ron dostal soupravu na koště a nějaké další hovadiny. Harry dostal novou brašnu, také něco k lítání a ode mně dostal košili se zelenostříbrným hadem. A já jsem dostal od Harryho mudlovské oblečení, nějaké knížky a stříbrný prstýnek ve tvaru hada. Ještě celý zbytek dne jsme byli pospolu. Povídali si a smáli se. Na oběd jsme si již rozdělili, ale jsem si jist, že na toto nezapomeneme.

Nenávist, je láska za zdí přetvářek. (Platinové trio.) Kde žijí příběhy. Začni objevovat