5.

54 8 0
                                    

Pohled Leviho

,,Kde mám ten čaj!?" Vřískal jsem v kuchyni když jsem chystal snídani.
,,Aha tady je." Vzal jsem sáčky s čajem a zalil je horkou vodou, potom cornflaky a zalil je mlékem. Velice vyvážená snídaně. Takhle brzo chcípne. Beztak žere jenom čínský polívky. Dal jsem to na tác a donesl mu to do postele. Měl by být rád že se o něho starám a že jsem ho tam nenechal ležet.
,,Díky Levi." Usmál se na mě. Já si snídani snědl v kuchyni.
,,Můžu ti říkat Levi i ve škole?" Přišel ke mě dost nemotorně, takže jsem ho musel chytit
,,Měl bys ležet..."
,,To je dobrý. A můžu ti teda tak říkat?"
,,Uuh nevím, tak mi říkají jenom učitelé. Ale pro mě za mě."
,,Proč seš furt takovej nevrlej?"
,,Už jsem prostě takovej a padej do postele. Nebudu tady po tobě uklízet zvratky. Až se najim donesu ti prášek a kýbl k posteli kdyby náhodou."
,,Nojo, Mami..."
,,Chceš do držky?!" Jenom zavrtěl hlavou a zacouval zpátky do ložnice. Dojedl jsem svou snídani a šel najít nějaký prášky. Vzal jsem jenom ibalgin a šel do koupelny pro kýbl. Ale pozdě... Vešel jsem do ložnice a Erenův obsah žaludku byl na zemi. Alespoň se nepoblil do postele. Musím to brát pozitivně.
,,To si nemohl počkat 5 minut než sem donesu ten kýbl?" Jenom zavrtěl hlavou a lehl si. Já se to snažil nějak uklidit.
,,Na takovýhle párty prestaneš chodit, je vidět že to nezvládáš... Rozumíš?"
,,N-neboj. Máš ten p-prášek?"
,,Na, zapij to tím čajem." A podal jsem mu hrnek s čajem. Hrkl to do sebe a zase si lehl.
,,Nemůžu jít do obýváku? Chci se dívat na televizi..." škemral.
,,Aby ses poblil i tam?"
,,Přísahám že kdyztak použiju kýbl."
,,Uhh, fajn ale běda ti. Tak šup, zvedej se."
,,Já tam nedojdu." Už chápu o co mu jde, chce abych ho tam odnesl...
,,Ty chceš abych tě tam odnesl?" Ale nedočkal jsem se žádný odpovědi. Klekl jsem si k posteli a vzal si ho do náruče. Chytl se mě okolo krku a přitulil se k mě.
,,Měl bys začít hubnout."
,,Pf, a ty posilovat."
,,Že já tě vrátím těm chlapům!" A položil jsem ho na gauč. Ještě jsem ho přikril dekou a šel do ložnice pro ten kýbl. Jestli se vyblije vedle tak ho zabiju. Podruhé jeho zvratky už uklízet nebudu.
,,Co chceš na oběd?"
,,Tebe-"
,,Říkal jsi něco?..."
,,Ne nic... třeba zapečený těstoviny. To je jedno." Ale jeho první odpověď jsem nepřeslechl...

,,Dávají tam něco zajímavýho?" Zeptal jsem se Erena a sedl si na místo kde měl nohy a on si je na mě položil. Nějak mi to nevadilo.
,,Ani ne. Levi, já se nudím."
,,Tak spi."
,,Ale já nechci spát."
,,To máš blbý."
,,Doneseš mi ještě jeden prášek?..."
,,Aby ses nepředávkoval." Zasmál jsem se a šel pro ten prášek.
,,Na, a ty už si dopil ten čaj?"
,,Ne, je v ložnici."
,,Uhh. Tak tady počkej." A šel jsem do ložnice pro jeho čaj. Vzal jsem ho z nočního stolku a šel zpátky do obýváku.

,,Kam si myslíš že jdeš?" Zeptal jsem se ho když si u dveří oblíkal bundu.
,,Udělal si toho pro mě dost, takže radši už půjdu."
,,Tak seš normální?! Okamžitě zalez na ten gauč dokud nenapočítám do tří. 1....2.... nenuť mě říkat 3...."
,,Nemůžu u tebe strávit celou sobotu, už teď mě máš plný zuby a to je nejvyšší čas odejít." Usmál se na mě.
,,Vrať. Se. Na. Ten. Gauč. HNED!" Teď už jsem opravdu křičel. Začal si sundávat bundu a pomalým krokem šel zpátky na gauč.
,,Jestli tě tohle ještě napadne... Tak si mě nepřej!"
,,Půjdeme hledat toho Armina?"
,,No vidíš, Malém jsem na ně zapomněl. Tak pojď." A šel jsem k věšáku a podal mu bundu. Oba jsme se oblékli a šli na místo té párty.

Pohled Erena

Stejně si myslím že mu tam u něj jenom zavazím...
,,M-můžu tě chytnout za ruku?..." Zeptal jsem se tiše. Levi mi neodpověděl ale nastavil ruku a já se jí chytl. Můj obličej začal nabírat sytě červenou barvu.
,,J-je tady zima..."
,,Chceš moji bundu?" Zeptal se mě a já ještě víc zrudl. Nic jsem mu neodpověděl a on si ji zeslíkl a oblíkl ji mě.
,,V-však máš jenom m-m-mikinu zmrzneš..."
,,Neboj já jsem v pohodě." Zbytek cesty bylo jenom ticho.

,,Myslíš si že tam budou?" Zeptal se mě Levi když už jsme se celkem blížili.
,,Nevím..." odpověděl jsem a to už jsme stáli před vchodovýma dveřma. Levi vzal za kliku a otevřel, měli by si to tady zamčít.
,,Smrdí to tady furt stejně..." řekl Levi. Já se jenom potichu zasmál a šel hledat Armina.
,,Armine! Armine! Seš tady někde?!"
,,Hej čtyřočko kde seš?!" Prošli jsme snad všechny místnosti co tam byli. Ale nakonec jsme je našli. Hange byla pod hromadou plechovek a Armin ležel na zemi.
,,Mám ji." Řekl Levi a vytáhl ji za jednu ruku.
,,Já ho taky mám. Hej Armine! Vstávej."
,,C-co? Jé ahoj Erene. Kam ses včera vypařil? A proč mě tak bolí prdel?" Řekl ospale Armin.
,,To nestojí za řeč. Pojď musíš domů."
,,No jo." Zívl.
,,Hej, čtyřočko vstávej." A kopl do ní.
,,Nekopej do ní!" Naštval jsem se.
,,Pf, ta je tuhá. Tu nevzbudime. Odnesu ji domů. Bydlí kousek." Řekl Levi a hodil si Hange na záda.
,,Armine ty dojdeš domů ne?"
,,Jo, asi jo."

*U Hangi před domem*

,,Ještě že mi jednou dala klíče, jinak by spala na zahradě." Řekl Levi a odemkl. Položil ji na gauč v obývaku a prostě odešel.
,,Jdeme ke mě?" Zeptal se mě. Já jenom kývl a šli jsme.

___________________________________________

Konichiwa! Máme tu další kapitolku :D doopravdy jsem se nasmála v části s opilou Hange :D představa jak ji Levi vytahuje za jednu ruku z hromady plechovek mi vždycky zvedne náladu. A doufám že vy máte taky dobrou náladu! To je vše, mejte se hezkyyy!

Nedosažitelní     [Ereri]Kde žijí příběhy. Začni objevovat