Pohled Erena
Sedl jsem si za mnou a dívali jsme se na televizi. Přitulil jsem se k němu a leželi jsme tam v objetí.
,,Mě to nebaví." Řekl jsem.
,,Mě taky ne..." odpověděl znuděně.
,,Co budeme dělat?" Zeptal jsem se provokativně. Než mi stihl cokoliv říct už jsem spojil naše rty.
Svalil jsem se na něj ale on mě hned přetočil aby byl nahoře. On je hroznej seme. Pomalu přecházel s malými polibky ke krku.Tady se to minule posralo. Ale teď kontroloval jestli je všechno v pořádku. A myslím si že můj výraz mluvil za vše. Když už byl tak nízko že tam začínalo moje triko, slezl ze mě a pomohl mi ho sundat. Pak jsme se chvíli líbali a on si mě hodil zpátky na gauč. Mokrou cestičkou dojel k mé pravé bradavce okolo které udělal jazykem pár koleček a pak se na ni přisál. Nemohl jsem už zadržet svoje vzdechy a tak jsem nahlas zavzdychal.
,,Tak je hodný." Ušklíbl se na mě Levi. Teď jel pro změnu k levé a dole se mi začalo dělat těsno. Opět udělal pár kroužků a pak se přisál. Opět jsem nahlas zavzdychal
,,Hodný Erenek." Pochválil mě. Pak mě začal dráždit kolenem tam dole. Už jsem se vzdechy nepokusil ani zadržovat. Ale v tom zazvonil zvonek. Rychle jsem se oblíkl a sedl si jako by se nic nestalo.
,,Jdu tam." Řekl a zvedl se.
,,Dobrý večer." Pozdravil kurýr.
,,Dobrý, dekuju. Naschledanou."
A zabouchl dveře. Já mezitím dostal plán, šel jsem potichu do ložnice a tam si lehl na postel.
,,Erene! Jídlo!" Slyšel jsem jak křičí.
,,Kde zase seš?...." zněl smutně. Chudáček můj Levísek. Hledal mě všude a nakonec šel do ložnice.,,Tak tady seš! Dělej máš tam jídlo."
,,Ne."
,,Jak n-" A vtáhl jsem ho do polibku. Tentokrát jsem byl nahoře já. Ale ne na dlouho.
,,Vystydne to." Řekl Levi když jsme se museli nadechnout.
,,To mě nezajímá." A přisál jsem se na jeho rty. Rukou mi sjel k lemu boxerek. Díval se na mě jestli se nezmění výraz v mém obličeji. Potom mi začal rozepínat pásek a při tom se na mě zase díval. Ale já na něj jen kývl hlavou ať pokračuje, jelikož jsem tam měl neskutečně těsno.
,,Můžu?" Zeptal se pro jistotu.
,,D-dělej!" A pomalu mi stáhnul boxerky. Moje erekce se okamžitě uvolnila. Začal jsem chytat sytě rudou barvu. Chvíli na ni s údivem koukal a pak si všiml že se červenám.,,Předemnou se nemusíš stydět." Ujistil mě. Já se radši díval vedle a nenavazoval jsem oční kontakt. Prvně mi jemně olízl špičku a mnou přejela husina. Potom začal opět kroužit jazykem okolo špičky. A já opravdu Nahlas zasténal.
,,Šikovný Eren, moc šikovný." Teď už si ho celýho vzal do pusu a pomalu se začal pohybovat. Snažil jsem se být potichu ale moc mi to nešlo. Na chvíli si ho vyndal z pusy a jazykem přejel po celé jeho délce. Snažil jsem se být potichu.
,,Ale, zavzdychej pro Levíska." Ušklíbl se a šel se věnovat mé tančící chloubě tam dole. Udělal jsem to co chtěl. Sténům a vzdychům jsem se nebránil.
,,Tak je šikovný." Opět mě pochválil a začal se pohybovat rychleji. Pusu mu po chvíli naplnila moje bílá nadílka a on ji celou spolkl.
,,No výdrž teda moc nemáš. Ale s tím se dá pracovat. Chceš pokračovat?"
,,A-ano prosím." Vydal jsem ze sebe celý zadýchaný. Otočil si mě na břicho.
,,Našliň je." A dal mi k puse jeho tři prsty. Poslušně jsem to udělal. Začal mi kroužit u vstupu jedním prstem, snažil se dostat dovnitř.
,,Uvolni se, takhle do tebe nestrčím ani špejli."
,,A-Ale to nejde..."
,,Tak toho chceš nechat?"
,,NE!"
,,Tak se uvolni." Nakonec se mu povedlo dostat se dovnitř.
,,Byl jsi hodný, Erene?"
,,A-ano."
,,A co ta ošklivá slovíčka?" Řekl a prirazil zatím jen jedním prstem.
,,Aaah, p-příště budu hodnej. Slibuju."
,,No to doufám." A přirazil do mě už dvěma prsty. Zasténal jsem jak kdyby mi šlo o život. Našel moje místečko.
,,Ha, mám ho.," nakonec přidal i třetí prst. Chvíli přirážel a já se snažil popadnout dech.
,,Zavzdychej Erene."
,,Aah."
,,Ještě!" A přirazil silněji.
,,Aaaah!"
,,Pořádně!"
,,AAAAH!"
,,Tak je hodný můj Erenek." A pohladil mě po vlasech. Všechny prsty vyndal a ode mě se dostavilo nepříjemné zabručení. Vzal si z nočního stolku lahvičku lubrikantu. Namazal si to na svou chloubu a přiložil si ji k mému vstupu.
,,Levi poč-" A přirazil. Podlomili se mi kolena a z mého hrdla vyšlo jen tiché zasípání.
,,Říkal si něco?" Zeptal se mě když ve mě byl až po kořen.
,,N-ne po-pokračuj."
,,Jak si přeješ." A opět znova přirazil. Chvíli mě mučil pomalým tempem. A dvakrát že mě vyjel. Já ale chtěl víc, přirazil jsem vlastní silou až jsem vyprskl sliny.
,,Ale neflusej mi tady, to hodní kluci nedělají." A pleskl mě přes zadek.
,,P-promiň, budu h-ho-hodný kluk." Hned na to začal přirázet rychle ale pravidelně. Držel jsem se z posledních sil na rukách.
,,Ale, ale... Někdo už tady nemůže."
,,H-hodní kluci můžou po-pořád." Vykoktal jsem ze sebe.
,,U-už bu-" Nestihl jsem to doříct a moje nadílka vytekla na prostěradlo. Levi se udělal krátce po mě. Ale ne na prostěradlo. Do mě! Oba jsme padli únavou.
,,J-jak s-se to-toho mám zbavit?" Zeptal jsem se vyděšeně.
,,Musíš počkat." Řekl Levi. A políbil mě.
,,Tak co?"
,,Tohle byl ten nejlepší sex za celej můj život."
,,První a poslední?" Ušklíbl se na mě, aby mě Naštval.
,,No to zapomeň!"
,,Pojď můj poklade půjdeme tě umýt a jdeme spinkat ano?" Jenom jsem přikývl a chytl se Leviho okolo krku.
,,Byl si šikovnej." A letmě mě políbil do vlasů.
,,D-děkuju." Usmál jsem se. Levi mě položil do vany a pustil na mě teplou vodu.
,,Budeš hezky čisťoučkej a voňavoučkej. Nezapomeň hodní kluci chodí spát když se jim řekne." A vypl sprchu. Zabalil mě do ručníku a odnesl do ložnice. Dal mi nejaky čistý oblečení abych nespal nahej. Opatrně mě oblíkl a položil do postele. Ještě mě přikril a dal mi pusu na čelo. Hned si zalezl za mnou a obejmul mě.
,,Takže to znamená že spolu teď chodíme?" Zeptal jsem se.
,,No, dalo by se to tak říct. Ale jenom pokud chceš." A sedl si.
,,Ty se mě vůbec ptáš? Jasně že chci!" A taky jsem si sedl.
Vtáhl jsem ho do polibku. Svalil se na mě.
,,Erene, počkej." Řekl Levi a odtrhl se.
,,Mh?"
,,My tam máme tu pizzu." A začali jsme se smát.
,,Ser na ni." Zasmál jsem se a opět ho políbil.
,,Měli by jsme jít spát." Navrhl Levi.
,,A chceš jít zítra do tý školy?"
,,Neboj Levi, já to nějak zvládnu." Políbil jsem ho.
,,Pokud tě nebude bolet prdel." Zasmál se. On ze mě slezl a lehl si vedle mě.
,,Dobrou noc Levi." Řekl jsem
,,Dobrou Erene." Ani to dlouho netrvalo a usnuli jsme.___________________________________________
Konichiwa! Dneska tu máme malinko pikantní díl. Bez toho by to bylo o ničem. A hlavně, tohle bylo Erenovo poprvé. Takže to sem musela napsat. Měli by vyjít ještě další peprný kapitolky ale uvidím. A to je všechno, mejte se hezkyyy!
ČTEŠ
Nedosažitelní [Ereri]
Hayran Kurgu,,Strašně moc tě miluju." řekl jsem a přitulil jsem se k němu. ,,Já tebe taky." řekl nazpátek. Ještě chvíli jsme tam leželi v objetí. Nechtěl jsem aby mě pustil, mohl bych se mazlit i několik hodin. Nakonec jsme se ale rozhodli vstát. Hoj, hoj. Je t...