*ráno*
Pohled Erena,,Dobré ráno Le-" zarazil jsem se.
,,Však mě chtěl jen na sex... Seru na něho. Zítra se jde zase do školy..." zamumlal jsem a lehl si zpátky do postele.
,,Dneska nic dělat nebudu." A jak jsem řekl tak jsem i udělal. Celej den jsem nevylezl z postele. Jen když se mi chtělo na záchod nebo jsem měl hlad. Furt ho mám plnou hlavu... Těch jeho šedých očí, havraních vlasů... Uh! Drž hubu Erene!Blížila se desátá hodina večer a já se rozhodl jít spát. Kocovinu jsem už dávno neměl takže bych měl jít v pondělí normálně do školy.
*pondělí*
,,Pondělí, jaký to skvělý den. Slunce svítí, ptáčci zpívají a Eren má chuť se zabít." Řekl jsem si pro sebe a vstal z postele. Udělal jsem takový ty typicky věci co se ráno dělají a šel do školy.
,,Čau Erene. Děje se něco?" Zeptal se mě Armin když mě ráno uviděl.
,,Ne nic... Jen jsem blbě spal..." Zalhal jsem.
,,Pojď už otvírají školu." Řekl Armin a šli jsme dovnitř.,,Hej to je ta buzna." Řekl někdo za mnou. Otočil jsem se. Parta nějakých lidí.
,,A spal s Ackermanem?"
,,Nevím, myslím že jo." Počkat co?!
,,Fuj, buzna co chrápe s učitelem."
,,Jdeme nebo nás ta buzna nakazí."
,,Buzno!" Počkat, co se tady děje?! Já s nikým nespal.
,,Děvka co chrápe se třicetiletým chlapem!"
,,JÁ S NIKÝM NESPAL!" Zařval jsem na ně.
,,Pf, jdem. Nesmíme ho brát vážně, chrápal s tolika lidmi že neví co říká." Však tahle věta nedává ani smysl. Ale já s nikým nikdy nespal. Kdo to všechno vykecal?! Navíc takový lži. Musím za Levim!
,,Armine, všechno to co říkají je lež! Já nikdy s nikým nespal!"
,,No... Nepřipadáš mi moc důvěrihodně."
,,Přísahám! Nikdy jsem s nikým nespal!"
,,BUZNO!" Zařval někdo za mnou.
,,DRŽ KURVA HUBU!"
,,Armine, prosím. Věř mi já s ním nespal..."
,,Dělám to nerad ale budu ti věřit."
,,Díky bohu! Ale teď si musím jít něco vyřídit."
,,Tak čau."
,,Jojo, čus." Odběhl jsem od něj a běžel do druhého patra, kde má Levi kabinet. Rychle jsem otevřel dveře.,,Levi! Levi! Levi!"
,,Erene?!" Vykřikl a hned se zvedl že židle.
,,Levi! Někdo řekl snad celý škole že jsme spolu spali. Ale já s tebou nikdy nespal!" A začal jsem brečet.
,,Neboj. To bude dobrý." A obejmul mě.
,,A-a když jsem přišel do školy tak na mě řvali že jsem buzna co chrápe s učitelem..." ještě víc mě zmáčkl a začal mě hladit ve vlasech.
,,Erene?"
,,Mh?" A utřel jsem si obličej mokrý od mých slz.
,,Já bych se ti chtěl omluvit za tu sobotu. Prostě jsem byl úplně mimo. A nechápu proč jem s tím ne-"
,,Drž hubu. Mně je to jedno. Nemůžu tě dostat z hlavy. Chápeš to?!" A políbil jsem ho. To nám to pondělí hezky začíná.
,,Levi promiň. Ty by jsi mě nikdy nevyužil na sex! Mlel jsem sračky."
,,To je dobrý..."
,,Ale prostě, já tě obvinil z něčeho si neudělal. Byl jsem ko-" nedořekl jsem to jelikož mě vtáhl do polibku.
,,To se neříká." A usmál se na mě.
,,Já chci jít domů. Tady mě vsichni obviňují za něco co- Počkej... takhle přesně ses cítil ty! Oh proboha promiň! Já to tak nemyslel!" A začal jsem znova brečet a obejmul ho.
,,Už jednou jsem říkal že je to v pohodě."
,,Ale j-já nechci aby mi říkali že jsem s tebou spal... Však já nic takovyho neudělal..."
,,Lidi už jsou takový, ty to zvládneš. Ale teď už padej na hodinu. " A políbil mě. Já si utřel slzy a zavřel za sebou dveře.,,Tak jak bylo v kabinetu BUZNO."
,,Seš naše nová hvězda. Děvka co chrápe s Ackermanem."
,,Eren je buzna. Eren je buzna. Eren je buzna. Eren je buzna!"
Snažil jsem se je ignorovat ale prostě to nešlo.
,,I KDYBYCH BYL BUZNA TAK CO?! Vy se bojíte že vás ojedu nebo co?! Já s nikým nespal! Chápete to?! Klidně se zeptejte Leviho!"
,,Takže Ackerman už je Levi..." řekl Armin který se predemnou objevil.
,,Armine co ty tady děláš. Já s nikým nespal! Přísahám!"
,,Proč bych ti měl věřit..."
,,Armine prosím!"
,,Takže ses buzna, co chrápe s Ackermanem a ještě lžeš. Týjo, frajer!" Řekl někdo za náma.
,,Armine, já s nikým nespal. Podívej se mi do očí. Já Přísahám že do mě nikdo péro nikdy nestrčil a ani já do nikoho!"
,,Fajn, věřím ti..."
,,Prosím, můžeme jít teď v klidu na hodinu?" On jen přikývl a odvrátil pohled.Celej den byl úplně na hovno! Každej druhej na mě řval že jsem nechutná buzna a podobný věci. Psali na tabuli: EREN JE BUZNA! A do sešitu mi to napsali minimálně 3x. S Arminem jsem se nabavil a prostě bylo všechno špatně...
*po škole*
,,Armine? Nechceš někam jít?"
,,Ne."
,,Oh, tak příště." Usmál jsem se. On se na mě ani nepodíval.
Po škole jsem šel k Levimu. Přišel jsem ke vchodovým dveřím a zazvonil na zvonek.
,,Už jdu." Ozvalo se zevnitř. Slyšel jsem pár kroků a potom cvakání zámku.
,,Erene?!"
,,Levi!" A padl jsem mu do náruče.
,,Co tady děláš?!"
,,V tý škole je to čím dál horší!" A začal jsem zase brečet.
,,Prosimtě, Pojď dovnitř ať tady nebrečíš mezi dveřma." Já se ho pustil a vešel jsem dovnitř.
,,Tak co se v tý škole stalo?" A sedl si vedle mě na gauč.
,,Psali na tabuli že jsem buzna, samý posměšky a občas gesta naznačují hulení péra..."
,,Chceš dneska přespat u mě?" Ja jsem jenom přikývl a obejmul ho.
,,Musím zítra do školy?..." Zeptal jsem se
,,V žádným případě! Nejdřív příští týden."
,,Ne to zas ne... třeba ve středu."
,,Platí." A věnoval mi letmý polibek na čelo.
,,Máš něco dělat do školy?" Já jenom zavrtěl hlavou a opřel si ji o jeho rameno. Levi tam pustil nějaký film. Moc mě to nebavilo takže jsem za chvíli vytuhl.___________________________________________
Konichiwa! Dnes už to není zas tak depresivní ale i tak mě to bolí na srdíčku. Ale teď už to povede snad jen k lepšímu. Protože já tyhle depresivní kapitolu přímo nenávidím! No to je všechno, mejte se hezkyyy!
ČTEŠ
Nedosažitelní [Ereri]
Fanfiction,,Strašně moc tě miluju." řekl jsem a přitulil jsem se k němu. ,,Já tebe taky." řekl nazpátek. Ještě chvíli jsme tam leželi v objetí. Nechtěl jsem aby mě pustil, mohl bych se mazlit i několik hodin. Nakonec jsme se ale rozhodli vstát. Hoj, hoj. Je t...