8.

39 7 0
                                    

Pohled Leviho

Zase usnul. Řekněte mi u čeho on nespí?! Opatrně jsem ho vzal a odnesl do ložnice. Položil jsem ho do postele a přikril. Chtěl jsem mu dát pusu na čelo on se posunul výš takže jsem ho políbil na rty.
,,Ty nespíš!" Řekl jsem s úsměvem.
,,Jak si na to přišel? Já spím jako dudek."
,,Ty si koleduješ víš to?" Zasmál jsem se.
,,Teď už to vím." Mrkl na mě.
,,Že já tě ulechtám k smrti." Vyhrožoval jsem.
,,Ne, prosím jen to ne!"
,,Tak padej spát."
,,A ty půjdeš zítra do školy?"
,,Budu muset, je to moje práce. Ale teď už chrápej."
,,Nepudu spát dokud tady nebudeš ležet se mnou." Ušklíbl se.
,,Uhh, fajn." A zalezl jsem si k němu.
,,Spokojenej?"
,,Víc než dost." Řekl a políbil mě. Jeho tváře nabraly sytě červený odstín stejně jako ty moje.
,,Levi?" Prolomil ticho
,,Mh?"
,,Že mi dáš z francouzštiny jedničku na vysvědčení."
,,Hm, ještě si to promyslím."
,,Prosím."
,,Že seš to ty, máš ji mít. Ale teď padej spát!"
,,Dobře, díky moc. Dobrou."
,,Dobrou noc."
A zhruba do 5minut jsme oba usnuli.

Ráno jsem se vzbudil potichu abych nevzbudil Erena. Byl tak sladkej když spal. Šel jsem si do kuchyně vzít něco na jídlo. Byl jsem doma tak 20 minu a pak jsem si vzal věci a mířil do školy.

,,Hele, buzna jde." Řekl někdo vedle mě. Já mu flusl na boty a ukázal na něho prostředníček.
,,To se nesmí!"
,,Já můžu všechno." Řekl jsem a vešel do budovy. Dneska je to vlastně poslední týden co mám Erenovu třídu na japonštinu. Šel jsem do třídy, podívat se jestli tam není totální bordel. Radši jsem tam chodit neměl. Eren mě na lavici vyritý slovo BUZNA a po třídě nebylo zrovna málo papírku kde většinou bylo napsaný že Eren je buzna a kurva. Chudák malej. Všechny ty papírky jsem hodil do koše. Pak jsem se podíval na tabuli kde bylo opět to nádherné slovíčko BUZNA. Radši jsem to smazal. Sedl jsem si a položil si nohy na stůl.
,,Za chvíli přijdou ti mentálové." Povzdychl jsem si.
,,Dobrej pane učiteli." Řekl nejakej dement.
,,Nazdar." Po chvíli jich tam bylo jak nasráno a jejich ksichty když zjistili že Eren chybí byly k nezapomenutí.
,,Máte po ptákách hoši." Řekl jsem.
,,Ale copak, Erenka bolí prdel." Kdy konečně pochopí že jsem s ním nespal!
,,Tebe bude brzo bolet držka pokud ji nezklapneš." Už radši drželi huby a já čekal na ten ďáblův zvuk. Zvonění.
,,No nazdar, všechny vás hrozně rád vidím a podobný sračky. Napíšeme si přepadovku protože proč ne." Všem spadli čelisti a já měl co dělat abych nevybouchl smíchy.
,,JEANE! Rozdej testy. Máte na to třebaaaa 10 minut." Jean rychle přiběhl a rozdal to. Bylo to celkem primitivní.

,,Ale supl nesmí dávat písemky." Řekla nějaká chytrá kebule ve předu.
,,Na nic jsem se tě neptal. Tak piš. Běží ti čas." Baví mě být zlej. Ale oni si to zaslouží.
,,Tak doufám že jste to stihli, pokud ne. Tak jste v hajzlu." Od všech jsem vybral testy. Nedopadlo to zrovna nejhůř.
,,Teď něco dělejte, hlavně držte huby ať si myslí že učíme." Ja mezitím opravoval písemky.
,,Hej, ale jestli Eren spal s tímhle. Tak jako chudák, ten se tady asi ještě dlouho neobjeví." Radši jsem jejich konverzaci neposlouchal a opravoval si testy.
,,No takže bylo sedm dvojek, pět trojek, dvě čtyřky a jedna pětka. Takže zas tak blbý nejste. Což je mi celkem jedno. No tak to někdo rozdejte a hlavně už vypadněte. Za chvíli zvoní." Zvedl jsem se a odešel do kabinetu.

Většina hodin probíhala stejně, zadal jsem přepadovku a díval se na jejich ksichty. Miluju svoji práci.
,,Konečně je tenhle školní den u konce." Řekl jsem si pro sebe v kabinetu. Zbalil jsem si věci a konečně šel domů za Erenem.
,,Hele, buzna." Ukázal jsem na ně moje oblíbené gesto a pokračoval v cestě domů.

,,Tak já bylo ve školičce Levísku?" Přivítal mě.
,,Nic moc, pár přepadovek. A otravni lidi."
,,A já?"
,,Chceš jít už zítra do školy?" Není to podle mě ještě vhodný... Ale jak chce on.
,,Jo, slíbil jsem to Arminovi."
,,A zvládneš to? Když už říkají buzna i mě nevím jestli by jsi tam měl chodit."
,,Ale já mu to slíbil..."
,,A Armin ti věří že jsi se mnou nespal?"
,,To právě nevím..."
,,A tak nechceš zůstat radši doma?"
,,Ne... Nechce se mi to dopisovat." Lehce mě políbil a vrátil se na gauč.
,,Jak chceš."

,,Pojď za mnooou." Škemral.
,,Můžu se alespoň napít?" A nalil jsem si sklenici vody. Dopil jsem a šel za Erenem. Sedl jsem si vedle něho. On si taky sedl a položil svou hlavu na moje rameno.
,,Počkej, někdo mi volá."
,,Mmmm."
,,Jenom to rychle vyřídím."
Zvedl jsem hovor od neznámého čísla.

?: Jste Levi Ackerman?
L: Ano, proč? A kdo volá?
?: Doneslo se k nám že jste se takzvaně "vyspal" neboli měl pohlavní styk s jedním z žáků. Je to pravda?

Vážně to ti bastardi řekli ředitelce?!

L: Tak to opravdu pravda není, nikdy jsem s žádným žákem nic neměl.
Ř: No, řeklo nám to několik lidí. Takže si myslím že lžete.

Kurva ale já nelžu! To ti parchanti!

L: Omlouvám se ale museli vám lhát oni opravdu jem s žákem nic neměl...
Ř: Jestli nám tuto informaci poskytne více žáků, počítejte s vyhazovem. Pěkný den.
L: Naschle...

,,No to mě poser!"
,,Co se děje?!" Přišel jsem z ložnice k Erenovi.
,,Chtějí mě vyhodit protože si myslí že jsem s tebou spal..."
,,Počkat Cože?! Že si děláš prdel?!"
,,Ne nedělám..."
,,Koko-"
,,Ne Erene, Však jsem ti už jednou říkal že to nebudeš používat."
,,Promiň..." Usmál se. Já mu věnoval letmý polibek na čelo a on si na mě znovu položil hlavu. Dívali jsme se na nějaký film. Byla to celkem nuda.
,,Co chceš na večeři?"
,,Pizzu?"
,,Budeš tlustej."
,,To nevadí. Vem sýrovou, díky." A poslal mi vzdušný polibek.
Objednal jsem jednu velkou sýrovou pizzu a šel si sednout zpátky.

___________________________________________

Konichiwa! Další kapitola je na světě. Z této mě tolik nebolela u srdíčka a to je pouze dobře. Doufám že vám knížka zatím líbí a mějte se hezkyyy.

Nedosažitelní     [Ereri]Kde žijí příběhy. Začni objevovat