4. BÖLÜM

1.6K 73 21
                                    


          Merhaba . Nasılsınız ?

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın .

     



Atlas Denizoğlu Anlatımıyla ;

Adaletsizliklerin gerçekliği , şüphesiz benzer bir sevgi  tarzının ruhumda harekete geçireceği kötü eğilimleri engelleyen gururu , aklın o meyvesini zamanından önce geliştirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Adaletsizliklerin gerçekliği , şüphesiz benzer bir sevgi  tarzının ruhumda harekete geçireceği kötü eğilimleri engelleyen gururu , aklın o meyvesini zamanından önce geliştirdi .

Masum olduğumu söylediğimde beni yalancılıkla suçladılar .

Defalarca , acımasızca cezalandırıldım .

En kötü cezalardan hem de !

Doğayı sevdiğimi bilen annem bana bahçeye çıkmayı yasakladı .

Babam , kendi özgür düşünceme engel olarak istediğim mesleği yapmama engel oldu .

Hayatım hep cezalarla geçti . Bir yere hep mahkum edildim .

İlk mahkum oluşum ailemle  birlikte yaşadığımız ev olmuştu .

Babam beni odama mahkum etmişti . İlk cezamın sebebi ; arkadaşlarımla oyun oynarken , arkadaşımın kırmış olduğu bir saksı vardı ve bize saksıyı kimin kırdığını sordukları zaman anlamıştım ki kimseden cevap gelmeyecekti . Kurtarma duygusu muydu bilmem ama o gün arkadaşımın suçunu üstlenmiştim .

Komşumuz bana güzel bir azar çekmiş daha sonrasında ise yetmiyormuş gibi annem ve babama da haber vermişti .

Eve geldiğim zaman annem bana defalarca bağırmış , babam eve geldiğinde ise " Bu lanet olası çocuk başımıza yalnızca dert açacak ! " demişti.

Annem de uyandırdığım tiksintiyi belli eden bu sözler karşısında , onları güvensizliğe ve hayal kırıklığına uğrattığımı anlayarak korkunç bir duyguya kapılmıştım .

Okulda da evde olduğu gibi içime kapanıp ,bir daha o arkadaşlarımla hiç bir araya gelmemiştim .

Onlarda beni sormamışlardı zaten .

Şundan birkaç gün öncesine kadar bana gerçekten değer veren bir insan olduğuna dair umudum yoktu . Bir insan istediği kişiden değer görünce kaldırımda öylece yaşam savaşı veren çiçeğe bile gülümsüyordu.

Fakat o gün diyorum ki iyi ki de o adamı vurmuşum ve Allah onu benim karşıma çıkarmış.

Şu hayatta gördüğüm en güzel şey olabilirdi . O da kendi canına kıymayı seçmişti.

Benim yüzümden olmuştu .

Hayatta hiçbir şeyden kaçmayan ben ilk defa ondan kaçmıştım .

Ölümden hiç korkmamıştım . Çünkü zaten ölümün kendisiydim .  Defalarca öldürmüştüm ve buna avukat gelene kadar devam ediyordum  . Ama şimdi ölümden korkmayan ben onun ölmesinden korkuyordum .

MAHKUM (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin