Hellöö, nasılsınız?
Lütfen paragraflara yorum bırakmayı, oy vermeyi unutmayın.
Yorum sınırı koymak zorunda olmak istemiyorum. Sizden ricam bol bol yorum yapmanız.
Bu arada 10K olmuş okunma.
Teşekkür ederim.⛓️
Yüreğin sızısı insanı kor ediyordu.
İçimdeki yangın sönmüştü sönmesine ama kalan küller tekrar kıvılcım bulacakmışcasına acıtıyordu.
Aynadaki görüntümün aksinde saklanan bir ruh yatıyordu. Düştüğüm bir boşlukta, koca zifiri karanlıkta yaşamın verdiği o zehiri yutmaya çalışıyorum.
Yaşam da bir intihar gibiydi ve ben sanki o ilaçtım.
Zaman zaman merak zihnimle anlaşsa da sorularıma cevap bulamıyordum.
Bir pus hüzün, kalbimin tam ortasında yatıyordu. Düşünceler zihnimi kemiriyordu.
Gözlerimdeki kararlılık beni korkutmuyordu ama yapacaklarımın belirtisi olması güneşin batışıyla aynı acıyı veriyordu.
Karanlıktan korkmak ve güneşin batmasını hiç istememek. Yalnız olmak fakat bu yalnızlıkla yaşamayı öğrenmek, korkularının üzerine gitmek güç veriyordu.
Korkuyu bir bedende değil, ruhta, gözlerde yaşadım. Korkunun olmadığı gecelerde yalnızlıkla seviştim. Hayatımda ilk defa neden korkmuyorum diye gözyaşı döktüm. Gözü yaşlı ve kalbim yasla dolmuş bir kadındım.
Yer ve gök onu haykırdı sanki, her haykırmada daha da doldu ve birikti içime.
Alışkanlık belirdi hemen yanında.
Alışkanlık değil, ihtiyaç haline gelmekti artık bu. Fakat ben kaçmak için olsa gerek buna alışkanlık diyordum.
O kadar alışmışım ki onunla huzurlu bir uyku çekmeye şimdi ise uyuyamadığım altıncı günde bir baş ağrısıyla aynanın karşısında hazırlanıyordum.
Çiçeklerin küle dönmüş zerafetini onsuzlukla sınıyordum.
Günlerden cumartesiydi ve ben babamın mezarına gidecektim. Uzun zamandır gitmemiştim, en son ne zaman gittiğimi hatırlamakta güçlük çeksem de özlem yüreğimi esir alana kadar aklıma gelmemişti.
Kendi evim bana hapishane gibi gelmeye başlamıştı. İçindeki tek mahkum bendim.
Derin bir nefes alma ihtiyacıyla dolup taştım.
Üzerimdeki sütyenin üzerine siyah, uzun ceketimi giydim. Altımda kumaş bir pantolon vardı. Saçlarımı ensemin biraz üzerinde toplamıştım. Güzel görünüyordum. İçime sinmişlikle aynanın karşısından çekildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHKUM (+18)
Teen FictionUyarı: Yetişkin İçeriklidir. Çoğaltarak yayımlamak ve çalıntı gibi bir durum söz konusunda gerekli adli işlemler yapılacaktır. - "Dönüp dolaşıp bana geleceksen beklerim Meva. Beklemek kötü ama seni beklemek bu dünyada yaptığım ikinci güzel şey. Bir...