Hepinize merhaba , nasılsınız ?
Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
🎼
Tuğkan - Aşk Öldürüyor
Sezen Aksu - Kaçak
Keyifli okumalar.
⛓️
Şakaf söker, güneş intihar ederdi vakti geldiğinde . Nereye gidersen git sonu belli olmayan , nereye varacağını bilemediğin iki yol ayrımı çıkardı insanın karşısına . Soğuk karlı bir yol . Tenimde hissettiğim kızgın soğuk ... Kimsenin elimi tutmadığı hangi yolu seçeceğimi gösteremediği bir yol .
Kalbim , aklım her şeyim bir volkan olmuş patlamak üzereydi sanki . Fakat patlamak üzere değil de daha çok patlamış ve isini her yere dağıtmış gibiydi .
Gece olur üstüme çöker ve dağıttığım isi içine hapseder onu yok ederdi .
Karşımda kim olduğunu bilmediğim adam bacak bacak üzerine atmış , rahat bir şekilde belindeki silahı bana göstermek amacıyla oturuyordu .
Kahverengine sahip dalgalı saçları alnına düşmüştü . Üzerindeki takım elbise çamurluydu.
Ayağa kalktı . Geri adım atarak sırtımı banyonun kapısına yasladım .
Dudakları kıvrıldı . Geri adım atmam hoşuna gitmişti .
Duvardaki saate ilişti gözüm . Atlas gideli 25 dakika olmuştu daha ve gelmesi tahminen 1 saati bulurdu .
O zamana kadar ya bu adam beni öldürecekti çünkü o belindeki silahı ayan beyan ortada göstermiyordu ya da ben bu adamı nasıl olduğunu bilmesem de öldürecektim .
Beni baştan aşağıya süzerek bir ıslık çaldı . " Güzel kadınmışsın, Avukat . " Ceketini çıkardı . Silahı artık daha da göz önündeydi.
Belki de beni vurmayacaktı, sadece silahını göstererek korkutmaya çalışıyordu .
Elini ensenine atarak kaşıdı "Yazık olacak desene . " dedi , iki adım atarak .
Arkadan banyonun kapısının kolunu kavradım . Kapı kolunu hızla indirerek kapıyı açtım ve banyonun içine girdim . Kilidi çevik bir hareketle çevirdim .
Bu sadece kendimi korumak içindi fakat atladığım bir şey vardı ; adamın silahı vardı ve kapının kilidine bir kurşun sıkarak açması iki saniyesini almazdı .
Nefesimi düzene sokmam gerekiyordu ama içeriden gelen kahkaha sesi kalbimin ritmini bozarak beni korkuya itiyordu .
Bu bir tuzaktı ! Amaç Atlas'ı hastaneden uzaklaştırmak ve beni kullanarak onu tehdit etmekti .
Başarılı olmuşlardı . Bu adam kimdi bilmiyordum ama benden zeki değildi ve ben bunu biliyordum .
Banyoda ilerledim . Kendimi korumak için yeterli bir şey gerekliydi .
Beyaz kapaklı dolabın kuluplarından tutup kendime çektim .
İçerideki adam kahkahasını sürdürüyordu .
Dolabın kapağının açılmasıyla birlikte hızla rafları karıştırmaya başladım .
Bir ilkyardım çantası bulduğumda çevik hareketle aldım .
Hızlı davranmaya çalışırken kolumdaki serum canımı acıtıyordu . Bu da hızıma engel oluyordu .
Çantayı açtım . İçindekileri lavabonun içine döktüm . Küçük boy bir makas gözüme çarptı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHKUM (+18)
Teen FictionUyarı: Yetişkin İçeriklidir. Çoğaltarak yayımlamak ve çalıntı gibi bir durum söz konusunda gerekli adli işlemler yapılacaktır. - "Dönüp dolaşıp bana geleceksen beklerim Meva. Beklemek kötü ama seni beklemek bu dünyada yaptığım ikinci güzel şey. Bir...