Hellöö nasılsınız?
Oy vermeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayın.
KEYİFLİ OKUMALAR.⛓️
Harlayan ateşin ruhuma düşüş anı gibiydi o yakıcı kıvılcım.
Öldürmüyordu ama ruhumu bedenimden ayıracak kadar da canımı yakıyordu.
Anne karnında duran cenin gibi ruhum, zihnim ve bedenim de iki büklüm kalmıştı.
Kulağımdaki ses, geçmişin izlerini zihnime kazımak istercesine kendisini sürekli tekrar ediyordu.
Bu sese karşı damarlarımdaki kan çekiliyor ve yerini yalnızca öfkeye bırakıyordu.
Öfkeyle yanıp tutuşan ruhum, zihnimi de kendine dahil ederek onu kül haline getiriyordu.
Külün geldiği en son hâl sanki bir arada toplanıp yüreğime dökülüyordu. Ve yüreğimi yangın yeri ilan ediyordu.
Gittikçe kendini ateşe veren tarafımı dizginlemekte zorlanıyor, ellerimi kendimle aşındırıyordum.
Kaskatı kesilen elimi telefondan kurtaramamanın cezasını, duyduklarımla ödüyordum.
Bedenim titriyordu. O kadar çok titriyordum ki her an düşecek gibiydim.
Görüntüm bulanıklıklaşıyor, midem de bulanıyordu.
"Babanın katilini öğrenmek ister misin? Ömer Karagün'ün çok sevgili kızı Meva Karagün?"
Soru tekrar ettikçe kendimde bulduğum o gücü gittikçe kaybediyordum.
Dizlerim beni daha fazla taşıyamıyormuş gibi yere çökmeye hazırlanırken kollarımdan tutuldum.
Atlas, beni yatağa taşırken telefon hâlâ kulağımdaki yerini koruyordu.
"Kimsin?" diye sordum, fısıldayarak. Karşı taraftan gelen robot ses güldü.
Atlas telefonu elimden çekti. Kaşlarım anında çatıldı. Bakışlarım ona döndü.
Telefonu hoparlöre aldı ve yatağın üzerine bıraktı.
Geçmişi bilsin istiyor muydum, bilmiyordum. Fakat o an sadece izin vermeyi seçtim.
"Kim olduğum mu önemli senin için yoksa babanın katilinin kim olduğu mu Meva Karagün?" dedi, telefondaki ses. Atlas'ın bakışları bıçak gibi gözlerime saplandı.
Gözlerim sinirle kapandı. "Bulamaz mıyım sanıyorsun?" diye sordum, ona ithafen.
Kahkahasının sesi kulaklarımı tırmaladı.
"Senin kim olduğunu bulamaz mıyım sanıyorsun?!" diye sordum tekrar sertçe. Gözlerimi açtım bu sefer tekrar sinirle.
"İnan beni bulman hiç önemli değil Avukat. Fakat bulamayacağını ikimizinde bildiğini biliyorum." Sinir her yerimi esir altına almış damarlarımdan çekiliyordu.
"Sen kimsin bilmiyorum ama Allah şahidim olsun ki seni bulurum ve canını alırım." Oldukça sakin konuşmuştum.
"Beni öldürdüğün zaman, ki bu pek mümkün olmayacak." Kahkaha attı. "Mesleğinden olacaksın ve böylece babanın katiline yaklaşman biraz daha uzayacak. Ama merak etme ben seni ziyaret günlerinde görmeye gelirim."
Atlas'ın yatağın üzerine koyduğu telefonuma uzanarak elime aldım ve telefonu karşı tarafın yüzüne kapattım.
Kimdi bu adam?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHKUM (+18)
Teen FictionUyarı: Yetişkin İçeriklidir. Çoğaltarak yayımlamak ve çalıntı gibi bir durum söz konusunda gerekli adli işlemler yapılacaktır. - "Dönüp dolaşıp bana geleceksen beklerim Meva. Beklemek kötü ama seni beklemek bu dünyada yaptığım ikinci güzel şey. Bir...