In het bos
Ik trek mijn veters strak aan en doe mijn rugzak om. Het is buiten warm dus veel heb ik niet aan.
In mijn rugzak zit niet veel, maar genoeg om te overleven mocht er iets gebeuren in het Verlaten bos. Wie weet kom ik wel iemand tegen die gewond is. Het Verlaten Bos heet niet voor niets zo.
Een aantal jaar geleden heeft de gemeente er voor gekozen het gebied terug te geven aan de natuur. Padden groeiden dicht en natuur herstelde zich beetje bij beetje.
Ik ga regelmatig naar het bos, omdat ik er mijn hoofd helemaal leeg kan maken. De plek straalt rust uit. Elk mens heeft dat weleens nodig.
——
Ik ben al half uur onderweg als ik denk wat te horen. Ik doe een van mijn oortjes uit om het beter te horen.Als ik het geluid nog een keer hoor, weet ik het zeker. Iemand is gewond! Ik loop op het geluid af.
'Hallo?' Mijn stem weerkaatst tegen de bomen, maar veel verder komt hij niet.
Ik duw een aantal struiken voorzichtig opzij. Ik houd mijn adem in. Mijn ogen glijden over de open plek met een aantal bomen die dwars over grond liggen. Op een van de bomen zit een man. Ik zie zijn hand op en neer gaan. Ik bijt op mijn lip.
'Hallo? Bent u gewond?' Ik zie hem schrikken en ik loop naar hem toe. 'Gaat alles goed?' De man loopt rood aan terwijl hij alles terug in zijn broek probeert te stoppen. 'Ja uh, alles gaat prima.'
'Heeft u ergens hulp bij nodig?' 'N-nee hoor.' Ik zet een stap zijn richting in en leg mijn hand op zijn broek. Ik vraag nogmaals of hij ergens hulp bij nodig heeft. Hij bekijkt me van top tot teen.
'Hoe oud ben je?' 'Negentien,' antwoord ik. Hij maakt zijn broek weer open. Er komt een opgeluchte zucht over zijn lippen rollen.
Ik pak zijn lul vast. 'Wat heb je een mooie lul.' Ik blijf stil en kijk hem vragend aan. 'Bas.' 'Wat heb je een mooie lul, Bas,' zeg ik tegen hem.
Ik begin te zuigen aan het topje. Langzaam start ik op en neer te gaan. Ik kreun tegen zijn lul aan, omdat ik vrij opgewonden ben. Ik ben midden in een verlaten bos een vreemde man aan het pijpen.
'Rustig meisje, ik wil straks pas komen.' Ik verlaag mijn tempo. Bas zit nog steeds op een van de boomstammen, terwijl ik lichtjes voorovergebogen voor hem sta. Ik heb mijn benen wat gespreid.
Hij laat zijn voet langs mijn nog geklede gleuf gaan. Mijn buikspieren spannen zich aan en ik begin te kreunen bij de aanraking. Ondanks dat er nog zo veel lagen tussen zitten.
Bas trekt mijn hoofd naar achter. 'Kom hier met die pijplippen van je.' Ik kom omhoog en hij begint me te zoenen. Natuurlijk doe ik gretig mee. Zijn handen verkennen mijn lichaam.
Hij stopt zijn hand in mijn broek. Zijn middelvinger cirkelt om mijn clit heen. Ik gooi mijn hoofd naar achter en laat een verlangde snak klinken. 'Geen ondergoed huh?' Zijn stem klinkt lager dan net. Het maakt mijn knieën slapper. 'Ondergoed zit niet lekker met deze broek.' Hij kijkt me aan met een grote grijns om zijn gezicht.
'Oh ja,' huiver ik als hij twee vingers in mij glijdt. 'Wat ben je nat en dat allemaal voor mij.' Ik bijt op mijn lip en laat een gesmoorde kreun uit. Bas weet wat hij doet, maar zorgt dat ik nog niet kom.
Hij haalt zijn vingers uit me en houdt ze voor mijn mond. Ik lik ze af en proef mezelf. 'Goed zo meisje,' prijst hij mij.
Ik trek mijn legging naar beneden en laat hem op mijn knieën hangen. Bas buigt mij over de boomstam heen.
Hij glijdt in mij en gelijk spannen mijn spieren om hem heen. Ik laat een kreun uit. Hij begint te stoten.
'Oh,' kreun ik luid. Niemand die ons hier hoort. Zijn ballen kletsen tegen mijn kont aan. 'Laat maar horen hoe leuk je dit vindt.' Ook hij kreunt regelmatig.
Hij houdt het tempo hoog. Zijn ene hand kneed mijn borst. Met zijn grote ruwe hand speelt hij met mijn harde tepel. Zijn andere hand komt eens in de zoveel tijd hard neer op mijn billen. Het wind me op.
'Oh ja Bas! Ga door!' Ik voel mijn bil branden. Zijn hand is van mijn borst naar mijn clit verplaatst. Ik voel zijn lul kloppen, terwijl hij nog steeds diep en hard in mij stoot.
'Spuit me vol!' Gil ik, terwijl ik hard klaar kom. Mijn benen trillen zo erg dat Bas me met beide handen vastpakt. Hij laat een aantal lage grommen horen en komt een aantal seconden klaar.
Hij haalt zijn lul uit me en spuit het laatste beetje over mijn billen en bedekte rug heen.
Hij kneed mijn bovenbeen. 'Mijn vrouw gaat blij zijn om mij zo ontspannen te zien,' zegt hij. Zijn sperma druipt langzaam mijn kutje uit. 'Is het goed als ik een foto van je maak om dit te herinneren?' Ik knik van ja.
'Ga je veilig thuis komen?' Ik knik weer ja. Ik was nog steeds aan het bijkomen van wat er zojuist is gebeurd. 'Bedankt hè!'
'Bas!' Hij draait zich om. 'Over een week. Dezelfde tijd. Kijk maar of je komt.' Hij steekt zijn hand op en loopt weg.
Ik ga met beide benen aan één kant van de boomstam hangen en voel de natuur tegen mijn naaktheid. Ik blijf nog een aantal minuten zitten, voordat ik richting huis ga.