Als ik wakker word, ligt de man nog te snurken. Goed was hij niet, maar ik deed het voor mijn meester. Het is niet de bedoeling dat ik plezier heb, als zijn klanten dat maar hebben.
Ik kleed mezelf aan in mijn kleding van gister. Mijn string laat ik achter, zoals ik dat altijd doe. Het is een soort business kaartje.
Ik loop naar mijn meester zijn kantoor waar ik op hem wacht. Lang hoef ik niet te wachten. 'Was het leuk?' 'Hij kon er niets van, meester.' 'Is hij gekomen?' 'Twee keer, meester.' Hij aait mijn hoofd. 'Ik kan altijd op mijn sletje rekenen.' Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht.
Mijn meester handelt veel. Als hij een voordeel in de ruil wilt, zet hij mij in. Als hij benadeelt is, zet hij mij in. Als hij iemand wilt manipuleren, zet hij mij in. Ik ben zijn sletje en alleen in dienst van hem.
'Kom, we gaan naar huis.' Ik loop achter hem aan. Het is nog redelijk vroeg in de ochtend, maar de zon schijnt al volop. In de auto legt hij zijn hand tussen mijn benen. Veel mannen waar ik seks mee heb, krijgen mij amper nat. Maar zodra mijn meester naar mij kijkt, wordt het daar beneden een waterval.
Thuis aangekomen brengt hij mij naar boven, waar we samen douchen. 'Vandaag ga je mee naar het hoofdkantoor,' zegt hij, terwijl hij mij wast. Hij laat zijn handen ruw over mijn kutje gaan om wat opgedroogd sperma weg te wassen. 'Hm,' kreun ik zachtjes. 'Bewaar dat maar voor straks, geile slet.' Hij geeft een tik op mijn borst.
Terwijl ik nog naakt in de badkamer sta, kleed mijn meester zich aan. 'Benen open. Je krijgt een kleine buttplug.' Ik ga over de wasbak hangen en open mijn benen. Ik kreun als hij de buttplug inbrengt. 'Dankjewel meester.' Hij geeft een speelse tik op mijn bil.
Nadat ik mezelf in een kort en strak jurkje heb gehesen, zitten we weer in de auto.
—
'Oké, vandaag hoef je niet meer te doen dan mooi liggen.' Hij begeleidt mij naar het mannentoilet. Het is een lichte ruimte met veel plek. We lopen langs de hokjes en ik zie dat de achterste een soort houten constructie is.Hij opent de deur. Er is een platform met een kussen. 'Kleed je uit en ga maar liggen.' Ik doe wat hij mij vraagt. Ik ga liggen en leg mijn kleren naast mij neer. Mijn kutje en bovenbenen zijn bereikbaar via het gat. Mijn meester laat zijn vingers naar binnen glijden. 'Dankjewel meester.'
'Op dit moment doen we een onderzoek. Jij bent er perfect voor.' 'Dankjewel meester,' zeg ik met een lichte kreun. 'Ik wil straks horen hoe dankbaar je bent. Over 8 uur ben ik terug.' Zijn vingers glijden uit mij en hij loopt weg.
-
Ik weet niet hoe lang ik hier al lig, maar ik hoor de deur opengaan. Ik hoor de man plassen. Terwijl hij zijn handen wast, schraap ik mijn keel. 'Hallo,' zeg ik. 'Hallo?' Zegt de man terug met een onzekere stem. 'Wie is daar?' Klinkt zijn stem weer. 'Kom maar kijken,' zeg ik op een ondeugende manier.Zijn voetstappen klinken en na een aantal seconden een hap naar adem. 'W wat doe jij hier?' Stamelt hij uit. 'Ik ben hier voor uw plezier.' 'Wie heeft jou toestemming gegeven om hier te zijn?' Hij probeert wat autoriteit in zijn stem te laten horen, maar hij mislukt. Mijn hand streelt over de binnenkant van mijn been. Hier staat de naam van mijn meester met permanent marker op mijn lichaam. 'Zoals hier staat ben ik van meester Marc.' 'Is dit gratis?' 'Helemaal!' Zeg ik lichtelijk wanhopig.
Zijn broek valt op de grond en ik laat een opgeluchte zucht horen. Hij laat er geen gras over groeien en steekt zijn lul gelijk in mij. 'Fuck,' mompel ik. De man stoot snel en zijn kreunen ontsnappen tussen zijn lippen. Ik laat ook wat kreetjes horen om hem aan te moedigen.
'Laat je zaad maar achter in dit komgrotje.' Gelijk komt de man grommend klaar. Het gevoel van warm sperma in mijn lichaam laat mijn wanden samentrekken. 'Fuck, dankuwel meester Marc,' kreun ik. Hij trekt zijn broek weer op, voordat hij wegloopt vertel ik hem dat hij tegen zijn collega's moet zeggen dat ik hier lig.