Hotel avontuur

5.2K 16 0
                                    

'En dit is de sleutel voor de kamer.' De receptioniste geeft de sleutel aan mij. Ik geef haar een kleine glimlach en loop weg. Het was een lange dag. Veel langer dan verwacht. Dat is dan ook de reden waarom Sara en ik vanavond in een hotel moeten slapen. We waren tot de conclusie gekomen dat we beiden volwassen genoeg waren om in een bed te slapen vanavond. De meeste hotels waren namelijk volgeboekt.

Sara zet met een zucht haar handtas op de stoel. Ik zet mijn tas naast de deur en hang mijn jasje op. 'Aangezien we beiden niets van een pyjama bijhebben, vind u het hopelijk niet erg dat ik in mijn hemd en ondergoed slaap?' Sara kijkt mij aan met haar grote onschuldige ogen. Ik haal mijn schouders op. 'Ik ook,' zeg ik.

Sara werkt nu al een aantal jaar voor mij. Normaal ga ik alleen naar werkafspraken, ook omdat ze weleens tot diep in de nacht doorgaan. Nu had ik Sara meegenomen, omdat ik haar een promotie wil aanbieden waarvoor ze vaker dit soort afspraken zal moeten bijwonen.

Ik doe geen moeite om het licht in de kamer aan te zetten. Nadat ik mijn tanden heb gepoetst, duik ik gelijk het bed in. Sara ligt al met haar rug naar mij toe.


Als ik wakker word, is het buiten nog donker. Ik voel Sara op mij liggen. Haar hoofd ligt op mijn schouder. Ze ligt deels op haar zij. Haar been is verrassend hoog opgetrokken waardoor het onderste gedeelte van haar kuit in de kuil van mijn benen ligt.

Ik hoor haar ademen en sluit mijn ogen om weer te gaan slapen. Dat is wanneer ik het voel! Haar heupen wiegen tegen mijn zij aan. Haar adem is licht onregelmatig. Ik ben klaar wakker.

Ik kijk hoe ze zichzelf bevredigend. Zo goed als dat kan in het donker. Maar het gevoel van haar warme, natte kutje tegen mij aan helpt goed. Ik voel dat ik zelf ook hard aan het worden ben, maar negeer het.

Haar ademhaling wordt onregelmatiger en haar bewegingen wilder. Zachte kreuntjes verlaten haar mond.

Dan stopt het abrupt. Ik kijk naar haar gezicht en zie haar ogen wagen wijd open staan. 'Oh sorry,' stamelt ze. Ze probeert haar lichaam van mij af te drukken, maar met mijn arm achter haar rug gaat dat moeilijk.

'Maak het af,' grom ik. 'Ik uh.' 'Kom hier en maak het af Sara.' Ik trek haar enigszins op mij. Ze ligt nu volledig op mij. Haar hoofd ligt op mijn schouder en haar heupen iets boven die van mij.

Ik zorg dat mijn arm tussen ons in ligt. Mijn hand tussen haar benen. Mijn andere arm over haar heen, zodat ze niet weg kan. Ik vind mijn weg naar haar clit. Ik hoor haar scherp inademen.

Ik voel dat haar onderbroek helemaal doorweekt is en voel haar borsten inclusief harde tepels hard tegen mij aan gedrukt. Ik laat mijn vingers tussen haar lipjes gaan. 'Hmm Sara.' Ze gaat rechtop zitten en begint mijn hand te berijden.

Ik pak haar met een hand vast, zodat ze wacht. Zelf ga ik wat rechter zitten en zorg dat mijn hand goed gepositioneerd is.

Als we goed zitten, laat ik duim over clit gaan. Ik draai rondjes, zet er af en toe druk op of vergeet spontaan dat die bestaat. 'Ah,' kreunt ze. Beide handen liggen op mijn schouders. Haar nagels in mijn huid geduwd.

Mijn andere vingers glijden tussen haar lipjes. Af en toe zet ik druk op haar ingang. Door het stof kom ik niet ver.

Het duurt dan ook niet lang voordat Sara wilde bewegingen aan het maken is met haar heupen. 'Fuck,' kreunt ze. Waar haar heupen gaan, volgt mijn hand. Met mijn andere hand ga ik naar haar borst.

Sara drukt haar hoofd tegen mijn borst aan. Haar ademhaling zwaar. Haar nagels in mijn huid. Ik duw haar slipje opzij. 'Oh,' kermt ze als ze mijn ruwe duim voelt zonder het extra laagje.

Ik laat zonder waarschuwing glijd ik twee vingers naar beneden. Haar heupen schieten omhoog. Ik voel hoe ze haar hoofd dieper mijn borst induwt, terwijl ze haar hoogtepunt bereikt. Haar mond valt open en ik voel hoe haar natte lippen over mijn borstkas gaan.

'Oh mijn God,' mompelt ze zachtjes. Ik kijk haar aan. Ik voel haar ademen tegen mij. Ik sla beide armen om haar heen. 'Je bent absoluut prachtig wanneer je alles laat gaan Sara.'

Ze gaat rechtop zitten. Haar hemd zit scheef en haar tepels staan trots naar voren. Haar tieten zijn daadwerkelijk prachtplaatjes. Ze stapt uit bed. Ik volg haar elke beweging door de donkere kamer.

Ze zet de lamp op het nachtkastje aan. Ik zie hoe ze haar nachtkleding uittrekt. Ik ga met mijn rug tegen het bed aanzitten. Ze gaat op het bed zitten en kruipt naar me toe. Mijn lul begint pijnlijk te kloppen.

Ze trekt mijn boxer naar beneden. Ik kijk naar haar, terwijl Sara naar de glinsterende tip kijkt. Ze likt haar lippen en laat haar tong over mij glijden.

Toch heeft Sara kennelijk andere plannen. Ze gaat hoger zitten en kijkt suggestief naar haar borsten en dan mijn lul. 'Fuck yes Sara, voel je geroepen,' moedig ik haar aan.

Sara glimlacht en bijt op haar lip. Ze drukt haar borsten bij elkaar. Een lage kreun ontsnapt mijn lippen. Mijn lul glijdt tussen haar tieten en ik kom bijna klaar. Controleer jezelf. Met haar gehele lichaam streelt ze mijn lul. Ze laat haar kwijl op haar tieten vallen. Voorvocht laat mijn lul makkelijk tussen haar borsten glijden.

'Fuck Sara,' kreun ik. Ik weet niet hoe ze het doet, maar ze steekt haar tong uit een laat hem over mijn top glijden. Dit terwijl ze nog wild op en neer gaat. Mijn ogen zijn gefixeerd op de scène die zich afspeelt.

'Spuit mijn tieten onder.' Veel meer heb ik niet nodig. Ik verlies controle. Haar borsten worden geschilderd met witte slierten. Ze likt mijn lul schoon. Met haar hand brengt ze haar borst omhoog en likt deze deels schoon. Dit is voor mij genoeg om klaar te zijn voor ronde twee.

'Jezus Sara.' Ze kijkt met een grijns aan. In haar ogen zie ik lust, maar ook vermoeidheid. Ik sta op van het bed en haal in de badkamer een natte doek om haar verder schoon te maken. 'Slaap lekker,' hoor ik haar mompelen. 'Slaap lekker.' Ik ga naast haar liggen en neem haar in mijn armen. Na een tijdje val ook ik in slaap.

———————
Uhhh hallooo :)
Ik schaam me enigszins dat ik zo lang niet heb gepost, maar ik heb het druk gehad en ook gewoon geen inspiratie.
Ik wil niet zeggen dat ik terug ben, maar ik hoop dat ik deze lijn kan doorzetten

Xjes Sara

Sara's verhaaltjesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu