Op de camping

6.3K 19 9
                                    

'Ik ben douchen,' kondig ik aan. 'Is goed Saar.' Mijn ouders kijken amper op van hun kaartspel. Ik loop weg van de tent met een tas in handen. Het is tien minuten lopen naar het dichtstbijzijnde badhuis.

Dat badhuis wordt gedeeld door vrouwen en mannen. Er zijn op gescheiden douches, maar dat vind ik te ver lopen. Al denken mijn ouders wel dat ik daar heen ga, omdat ze zeker willen weten dat ik veilig ben. Op deze camping komen alleen saaie mensen dus veilig ben ik wel.

Ik neurie zacht een liedje, terwijl ik een stal inloop. Ik hoor dat er nog iemand anders aan het douchen is. Wat doet men anders hier.

De warme stralen stromen over mijn lichaam en een zachte kreun rolt over mijn lippen. Ik zeep mijn lichaam in en mijn haren worden gewassen.

Ik hoor iemand anders kreunen en mijn oren staan op scherp. Het is duidelijk een hij die in de andere cabine staat. Hij begint zwaar te ademen en ik hoor pompende geluiden.

'Hallo?' Ik besluit dom te spelen. De geluiden stoppen abrupt. Het blijft stil tot de kraan van zijn douche uitgedraaid wordt.

'Ik ben beter dan je vuist...' zeg ik. Het blijft stil. Dus ik blijf ook stil. Hij zet zijn water weer aan. 'Kom hier,' hoor ik een lage donkere stem zeggen.  Ik kom bijna klaar van die twee woorden alleen.

Ik draai mijn kraan uit, laat mijn spullen liggen en trippel naar de open ruimte. 'Moet je wel je deur opendoen,' lach ik. Zijn deur gaat een kier open en ik glip naar binnen.

Ik kijk tegen een borstkas aan dus kijk ik omhoog. 'Hoi,' zeg ik ineens verlegen. Ik voel mijn wangen rood kleuren. De man lijkt een jaar of dertig. Hij heeft een volle baard en zijn natte haren zijn langs zijn hoofd gekamd. Ook over zijn brede borstkast zijn donkere haren verspreid. Plotseling voel ik me klein met mijn 170.

Als ik zijn lul zie, val ik bijna spontaan naar de grond. Niet eens bijna. Ik ben gewoon op mijn knieën gaan zitten en kijk hem aan. Een grijns is op zijn gezicht getekend. 'Zo braaf, maar ik wil een ander gaatje.' Ik hoor zijn stem door vibreren in mijn clit. Wat was deze man sexy.

Hij pakt me onder mijn schouders en tilt me op. 'Je bent echt een levende godin,' mompelt hij. Ik voel mezelf blozen en ik sla mijn benen om zijn middel heen.

'Mm.' Ik bijt op mijn lip als hij met zijn ruwe vinger naar binnen glijdt. 'Heerlijk natte kut.' Zijn mond zuigt zachtjes aan mijn borsten als hij het tegen mijn huid fluistert. Kippenvel ontstaat overal. Hij laat mij zakken.

'Neem je tijd,' fluistert hij in mijn oor terwijl zijn lul langzaam naar binnen glijdt. Ik duw mijn hoofd in zijn nek. 'Ah fuck.' Niet alleen is zijn penis relatief lang. Hij is vooral dik.

Hij streelt mijn haar. 'Zo fucking strak. Je bent er bijna.' Ik bijt in zijn schouder. Het is zijn beurt om te kreunen.

'Bijna?' Ik krom mijn rug en laat mijn hoofd weer naar achter vallen. 'Zo wanhopig voor mijn lul.'

'Sara. Mijn naam is Sara. Alsjeblieft zeg mijn naam.'

Hij kust mij hongerig terwijl ik zijn gehele lul in mij opneem. Onze tongen vechten een vurige strijd. Mijn kreunen vullen zijn mond. Hij draait ons zodat ik tegen de muur wordt gedrukt. Hij ondersteunt mij met een hand terwijl de ander op mijn wang ligt.

Hij trekt zijn hoofd terug. Ik wil zijn hoofd achterna gaan, maar hij houdt mij tegen. 'Sara,' mijn naam rolt over tong. 'Tijd voor het echte werk.'

Ik pak zijn biceps vast en wacht tot hij gaat bewegen. In anticipatie voor zijn dikke lul. Als hij langzaam uit me gaat, valt mijn mond open. Ik had niet door dat hij mij zo vulde.

Hij stoot zijn heupen hard naar voren. Diep en hard. Mijn heupen incasseren de harde halen en vangen ze op met de muur. Ze begonnen licht te branden, maar dat was het zeker waard.

Hij trekt mijn rug van de muur af. 'Mmm, alsjeblieft,' kreun ik klagend als hij uit mij glijdt. Hij zet mij op de grond neer. 'Laat me dat kontje zien,' gromt hij.

Ik doe gelijk wat hij zegt en draai me om. Zijn hand duwt tussen mijn schouderbladen. Ik buig naar voren. Zijn andere hand kneedt mijn kont.

Ik krom mijn rug om mijn gaatjes beter te laten zien. Hij grijpt mijn heupen stevig vast en laat zijn lul weer binnen.

'Je voelt zo goed Sara. Je bent zo goed bezig. Je neemt mijn lul zo mooi,' gromt hij. Jezus Christus. Ik had niet gedacht dat ik nog natter kon worden, maar het gebeurde toch.

Ik kreun en kronkel terwijl zijn lul mij opensplijt. Ik hoor mijn stem galmen door de ruimte. Ineens ligt zijn hand op mijn clit.

'Godverdomme,' his ik. Hij draait wat luie rondjes en mijn kreunen worden oncontroleerbaar. Mijn spieren spannen zich aan rondom hem. Hij raakt alle juiste plekken. Met twee vingers pakt hij mijn clit en hij duwt ze hard op elkaar.

'Aaah.' Mijn stem valt halverwege weg. Mijn hoofd in mijn nek gegooid, kom ik hard klaar. Mijn benen begeven het onder mij en hij vangt me op. Hij gaat ongestoord verder met stoten.

Het duurt niet lang voordat hij slordiger wordt. Ik ben nog steeds niet bekomen dus ik hang slap aan zijn lul. Mijn handen op mijn knieën, terwijl ik mijn best doe om te blijven staan. Luid kreunend en genietend.

Met een lage grom stoot hij een laatste keer diep. Ik voel zijn zaad spuiten. Hij trekt mijn bovenlichaam omhoog en houdt me stevig vast.

Ik blijf in zijn warme armen. Hij kust en likt mijn nek, terwijl zijn lul zijn zaad in mijn kut houdt. 'Kom je vanavond naar mijn tent voor het vervolg?' Hij klinkt onschuldig. Zijn vingers spelen met mijn clit.
'Mhm,' kreun ik als antwoord. 'Tent 714. Zorg dat je genoeg energie hebt en ik wil dit zaad nog terug zien.'  Zijn hand verdwijnt van mijn clit en gaat naar mijn onderbuik. Hij geeft er twee zachte tikjes op.

Zijn lul glijdt uit mij als hij weg stapt. Ik kijk hem aan. 'T-tot vanavond,' stotter ik. Hij bekijkt mij van top tot teen. Zijn ogen blijven hangen op mijn kutje, waar zijn zaad uit mij loopt.

Ik loop terug naar mijn eigen hokje en kleed mij weer aan. Zijn zaad opgevangen in mijn onderbroek. Ik raak mezelf kort aan. De sensatie en opwinding zorgen ervoor dat ik nog steeds geil ben. Gelukkig is er nog vanavond. 

—————
Deel twee??
Ik zag net ook dat we 100k hebben bereikt! Hoe fucking vet! Dankjewel allemaal!!
Dikke kus!

Sara's verhaaltjesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu