De winkelmanager 2

11.4K 17 2
                                    

'Pak eerst de hand maar en lik hem schoon.' Ik kijk hem verbaasd aan. Hij wilt het spelletje spelen. Ik buk en duw mijn kont naar achter. Ik pak de hand die plakkerig is.

Ik lik de hand een aantal keer. Vervolgens stop ik de vingers in mijn mond. Ik zuig en kreun om Rob te pesten. Ik kijk hem aan, maar kan zijn ogen niet goed aflezen. Ik sluit mijn ogen en geniet van mijn smaak aan de hand. 

Ik voel zijn lichaam tegen de mijne aan. Zijn erectie prikt in mijn rug, maar ik doe alsof ik het niet voel. 'Je bent gewoon een geile hoer,' fluistert hij in mijn oor. Hij laat zijn lippen over mijn nek en schouder glijden. Hij laat een spoor met kusjes achter. Ik laat mijn hoofd tegen zijn borst vallen en leg de hand weg.

Ik laat mijn hand over zijn lul gaan. Hij pakt mijn armen en strekt ze boven mijn hoofd. Hij laat zijn grote handen over mijn lichaam glijden. Zijn tedere aanraking maakt me helemaal gek. Mijn harde tepel wordt verrast door zijn vingers. Ik snak naar lucht. Zijn andere arm ligt om mijn middel heen om me dichtbij te houden.

'Rob.' Hij laat een geluidje tegen mijn huid horen. 'Ik wil je in mij,' zeg ik. Soepel draai ik naar hem toe. Ik zie alleen de grijns op zijn gezicht. Hij trekt zijn shirt uit. Ik laat mijn hand door zijn borsthaar gaan.

Rob draait me weer om. Ik leun met mijn ellebogen op een van de tafels. Ik voel dat ik nog een klein beetje open sta van de paspop. Met gemak glijdt hij in mij. 'Fuck,' kreun ik zachtjes.

'Ja, vind je dat lekker?' 'Ja.' Ik bijt op mijn lip. 'Geile slet.' Ik duw mijn kont naar hem toe en begin op en neer te gaan. Het duurt me te lang.

Hij pakt mijn haar vast. 'Rustig, gretig ding. Ik bepaal hier wat er gebeurd. Je wacht maar toch het ruig wordt.' Hij knijpt in mijn kont en duwt ze uit elkaar om alles te kunnen bewonderen.

'Je hoeft me alleen maar te gehoorzamen' 'Begrepen Rob,' kreun ik lichtelijk wanhopig.

Hij begint te stoten. Mijn ogen rollen in mijn kassen. Met een van zijn handen op mijn borst en de andere op een van mijn billen, geniet ik intens.

'Oh Rob!' Mijn eigen hand gaat naar mijn clit. 'Fuck Rob, ik ga komen.'  Hij glijdt uit me. Ik laat mijn hand mij verder bespelen. Ik ga het me niet voorbij laten gaan voor de tweede keer vandaag.

Rob pakt mijn hand vast. 'Nee Sara.' 'Komop?' 'Nee.' Ik wil overeind komen om een gesprek met hem hebben, maar zijn hand tussen mijn schouderbladen houdt mij tegen.

'Rob, ik zweer het je. Als je me nu niet naar je laat kijken, zodat ik naar je schreeuwen OH,' kerm ik uit. Rob duwt de vingers van de paspop tegen mijn sterretje. 'Dat wil je wel hè. Vuile slet.' Hij slaat hard op mijn bil.

'Ja, Rob alsjeblieft.' Hij haalt de druk weg. 'Rob, alsjeblieft. Doe het alsjeblieft,' smeek ik hem. Ik spreid mijn benen nog verder en ik voel het vocht erlangs lopen.

Hij stopt de hand terug in mijn kutje en gaat een aantal keer op en neer. Ik hoor mezelf zwaar ademen. 'Alsjeblieft Rob.' Ik hoor hem zachtjes lachen.

'Zeg maar wat je bent Sara.' 'Ik ben een sletje Rob.' 'Harder.' 'Ik ben een fucking slet!' Roep ik hard.

De hand glijdt uit me en gaat vervolgens weer naar mijn achterste. 'Zo hoor ik het graag,' lacht hij. 'Rob, doe het alsjeblieft,' smeek ik hem.

Hij oefent druk op de hand uit en ik voel mezelf open gaan. 'Fuck oh mijn God Rob.' Beetje bij beetje glijdt de hand dieper en dieper. Mijn kreunen galmen door de lege winkel. Rob streelt mijn haar. 'Zo ontzettend braaf,' fluistert hij in mijn oor.

Hij draait mij om, zodat ik op mijn rug kan liggen. Ik open mijn benen wijd. 'Neuk me, Rob. Neuk me, zoals je elke slet zou neuken.' Dat laat hij zich niet twee keer vertellen.

Ik kreun hard en weet dat ik het niet lang vol ga houden. Rob neukt mij hard en snel. Zijn hand ligt tussen mijn billen. Hij speelt met de hand.  'Fuck Rob!'

Ik begin harder te ademen en weet eigenlijk niet goed wat ik meemaak. 'Rob.' 'Kom maar.'

Als het een startschot was, beginnen mijn benen te trillen. Mijn zicht wordt wazig en ergens in de verte hoor ik mezelf gillen van genot.

Het samentrekken van mijn kut om Rob zijn lul helpt hem ook. Ik kreun vermoeid als ik aan het eind van mijn orgasme zijn zaad in mij voel lopen. Het zorgt ervoor dat ik heftige naschokken krijg.

Ik laat een uitgeputte, maar contente zucht langs mijn lippen glijden. 'Beste seks ooit Rob.' Hij laat een lachje horen. 'Mooi,' zegt hij terwijl hij uit mij glijdt. Ik blijf op de tafel liggen.

Na een minuut of vijf ga ik rechtop zitten. Ik haal diep adem en laat een zachte kreun horen. Ik was vergeten dat de hand nog in mij zat. Mijn hand gaat richting mijn anus om hem eruit te halen.

'Laat maar zitten,' hoor ik een stem achter mij zeggen. Ik draai naar hem toe en ik een lach verschijnt op mijn gezicht. 'We hebben er wel een zooitje van gemaakt.'

'Jij hebt er een zooitje van gemaakt,' zegt hij. Hij geeft mij mijn kleren. Die ik aantrek met de hand nog in mij. 'Je komt weer in dienst bij mij om de schade te vergoeden.' 'Ik ga nooit meer in deze winkel werken.' 'Je gaat ook niet in de winkel werken. Je krijgt wel hetzelfde loon.'

De lach op mijn gezicht wordt groter. 'Zo'n baantje kan ik wel hebben.' 'Hup, naar huis. De volgende keer verwacht ik dat de hand er weer in zit.' Ik geef hem een korte salute en draai naar de deur toe.

Voordat ik wegloop, voel ik een hand op mijn kont. 'Fuck,' kreun ik en probeer zo normaal mogelijk weg te lopen. 'Tot de volgende keer Sara!'

Sara's verhaaltjesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu