Op de camping 2

2.2K 14 3
                                    

Ik kus mijn moeder op haar wang. 'Ik weet niet hoe laat ik terug ga zijn,' zeg ik tegen haar. Ik heb een mooi verhaal opgehangen hoe ik een aantal vriendinnen heb gemaakt en vanavond samen naar de disco gaan hier. Mijn ouders waren allebei super enthousiast, want zij snappen ook wel dat hun 19-jarige dochter liever niet ergens op een oude mensen camping zit. Ik moest mee.

Nu vind ik dat niet zo erg meer nu. Ik hoop dat ik de komende week nog veel mag afspreken met de man uit de douches.

'Is helemaal prima schat. Laat wel weten als je ergens blijft slapen,' zegt mijn moeder. 'Niet te veel drinken!' Roept mijn vader dramatisch. Mijn ouders zijn echt saaie mensen. Hoe ik daaruit voort ben gekomen, weet niemand. Ik trek aan mijn rokje. Hij zit prima. Ik ben alleen een beetje zenuwachtig.

Op mijn zwarte converse loop ik over de camping. Ik een zwarte, korte rok die aansluit op mijn figuur. Hij eindigt net onder mijn navel. Die deels zichtbaar is door mijn witte kanten topje. Mijn tieten vallen daar bijna uit. Tijdens het omkleden heb ik het zaad een aantal keer terug in mijn kut geduwd. Er zat al een klodder in mijn onderbroek, maar de rest wil ik eigenlijk zo dicht bij mezelf houden.

Als ik voor zijn tent sta, zie ik allemaal dezelfde tenten staan. Dit zijn dus permanente tenten. Ook zijn de stukken grond relatief groot. Ik open de rits van de tent. Hij zit in zo'n uitklapbare stoel. En niemand heeft er ooit zo goed uitgezien. Zijn shirt zit strak om zijn bovenlichaam. Elke spier uitgelicht. Zijn korte spijkerbroek zit strak om zijn bovenbenen.

Achter mij rits ik de tent weer dicht. Ik blijf staan op de mat. 'Hoi.' Ik zwaai kort. Voordat ik mij bedenk dat dat er echt stom uitziet. Ik laat mijn arm weer naast mijn lichaam hangen. 'Kom hier,' gromt hij. De afstand is in een aantal stappen afgelegd. Ik sta voor hem. Zijn grote handen glijden over mijn heupen. Ik hoor hem goedkeurende geluiden maken.

Hij spreid zijn benen, zodat ik dichtbij kan komen. Hij trekt mijn topje uit. Mijn tieten springen wat op en neer door de kracht. Een van zijn armen sluit om mijn middel heen, terwijl hij zijn mond over mijn naakte lichaam laat strelen. Zijn zachte lippen laten overal kippenvel achter. Hij neemt mijn tepel in zijn mond en zuigt. Mijn handen belanden in zijn haar. Zijn zachte wilde haren. Zijn baard kietelt tegen mijn buik. Mijn armen glijden over zijn schouders om mijn lichaam dichter bij zijn mond te forceren. Hij zuigt en bijt aan de dunne huid op mijn borst om zijn markeringen achter te laten. Daarna ligt zijn focus weer op mijn tepel. Wanhopige geluiden ontsnappen mijn lippen. Zijn mond verlaat mijn huid en hij kijk omhoog. Ik rust mijn voorhoofd tegen die van hem.

'Hoi Sara,' zegt hij met één jongensachtige glimlach. Hongerig duw ik mijn lippen op de zijne. Onze tongen dansen een gevaarlijke dans. Zijn handen masseren mijn kont. Hij staat op en ik sla mijn benen om hem heen. Hij neemt mij mee. Ik word op een bed neergelegd. Ik gok omdat ze een vaste tent hebben, dat ze niet op de grond hoeven te slapen.

Ik kijk hem aan. We staan aan de zijkant van het bed. Hij heeft mij er dwars overeen gelegd. Als hij op zijn knieën zit, duwt hij mijn rok omhoog. 'Mag ik?' Vraagt hij ondeugend. 'Alsjeblieft ja,' smeek ik wanhopig.

Met mijn rok gekreukeld om mijn middel heen, trekt hij mijn slipje naar beneden. Hij trekt deze over mijn schoenen uit. Ik weet dat zijn zaad en mijn natheid in mijn slip zit.

'Mijn zaad ziet er zo goed uit in jouw kutje, Saar.' 'Mhm.' Ik bijt om mijn lip in anticipatie. Zijn vingers glijden door mijn lippen. Ik kreun, omdat ik zo gevoelig ben. Hij had mij vanmiddag goed genomen en ik voelde het nog steeds.

Zijn mond vindt mijn kutje en hij laat er geen gras over groeien. De smaak van zijn zaad en met sappen gemixt lijkt hem wild te maken. Tot nu toe had ik hem aangekeken, maar ik verlies controle als hij aan mijn clit zuigt. Ik gooi mijn hoofd naar achter en knijp mijn ogen samen om te genieten. 'Fuck ja,' kerm ik. Zijn tong glijdt naar binnen en hij likt mijn wanden. Mijn mond hangt open. Hij gooit mijn benen over zijn schouders.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 24 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Sara's verhaaltjesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu