Ik sla zijn deur open. 'Papa en mama zijn weg.' Zeg ik met een grijns. Sam legt zijn telefoon naast hem op zijn bed. 'Jouw kamer of de mijne?' 'Ik ben nu al hier.'
Ik stap met grote passen naar zijn bed toe. Ik ga op zijn bed liggen en Sam neemt mij in zijn armen. 'Hey stiefzusje.' 'Hoi stiefbroertje.' 'Hoe lang zijn papa en mama weg?' Ik haal mijn schouders op. 'Denk tot vanavond. Ik kan het wel vragen.' Ik maak een beweging om op te staan, maar Sam pakt mij beet.
'Je blijft hier.' Hij kust me. Gelijk kus ik hem terug. Ik zet mijn knieën beide aan één kant van zijn lichaam. Ik voel zijn handen op mijn billen.
Ik plaats kusjes op zijn kaak en ga naar zijn oor. 'Bel papa maar,' fluister ik hem toe. Ik trek zijn shirt over zijn hoofd. Hij bijt op zijn lip. 'Jij hebt wilde plannen,' grijnst hij.
Ik draai mezelf om, waardoor ik met mijn rug naar zijn gezicht toe zit. Mijn hand glijdt zijn broek in. 'Fuck, Sara,' kreunt hij lichtjes. Een giechel glipt tussen mijn lippen. Als ik zijn lul vastpak, hoor ik hem weer zielige geluidjes maken.
'Sara, ik wil die fucking lippen om mijn lul.' Hij duwt zijn heupen omhoog. Terwijl ik hem bevrijd van zijn broek, laat ik mijn hand een aantal keer op en neer gaan. Ik ga op mijn knieën zitten en duw mijn heupen richting zijn gezicht. Hij heeft nu zicht onder mijn rokje en kijkt tegen mijn slipje aan.
Ik lik mijn lippen en kijk naar de harde piemel in mijn hand. Ik buk verder voorover. Ik laat mijn tong rondjes draaien over zijn eikel. 'Saar.' Ik daag hem nog verder uit door zijn lengte te likken, maar niet in mijn mond te nemen. Ik kriebel zijn ballen met mijn lange nagels.
Langzaam neem ik hem in mijn mond. 'Fuck,' hoor ik hem mompelen. Mijn hand ligt onder mijn mond voor extra ondersteuning. Als in zijn lul grotendeels in mijn mond heb zitten, voel ik zijn hand op mijn onderrug.
Hij laat zijn hand deels over mijn onderrug gaan, maar dan verplaatst hij hem naar mijn heup. 'Ga door Sara.' Hij knijpt in mijn heup. Op een rustig tempo laat ik zijn lul naar binnen en buiten glijden. Zijn andere hand gaat naar mijn andere heup. Hij trekt mijn heupen naar zich toe en ik schrik. Een kleine gil verlaat mijn lippen tegen zijn lul. 'Jezus Sara,' kreunt Sam.
Hij laat zijn vingers langs mijn openstaande schaamlippen gaan. Ik laat een goedkeurende kreun horen en duw mijn heupen verder zijn richting in. 'Zo nat en dat voor mij.' Hij duwt mijn slip aan de kant. Ondertussen laat ik mijn tong over zijn top gaan en zuig ik zachtjes. De smaak van zijn voorvocht zorgt ervoor dat ik in viervoud sappen aan het produceren ben.
Hij trekt mijn billen uit elkaar en wacht even. Dan voel ik zijn mond ineens tegen mijn clit. Ik val stil en geniet van zijn tong die mij aan het proeven is.
Dan heeft Sam er genoeg van en stoot hij met zijn heupen een keer diep mijn keel in. Ik kokhals en ben weer terug uit mijn trans. Ik ga kort met mijn lippen van zijn lul. Het speeksel zit overal en ik veeg het weg met mijn arm.
Ik neem hem terug in mijn mond en kreun tegen zijn lul aan. De geluiden van mijn natte kut en zijn slurpende geluiden vullen de kamer. Aan mijn kant gaat het op een andere manier. Sam weet dat mijn volledige focus op dit moment bij deze soppende geluiden ligt. Hij weet dat zijn lul nu enkel als een soort gagball dient. Maar ik weet dat hij geniet van mijn genot.
Zijn vingers vinden mijn clit. Ik laat mijn hoofd zakken om zijn lul en mijn hoofd rust op zijn been. 'Mhhm hhff,' kreun ik tegen hem aan. Mijn heupen schokken een aantal keer en ik weet dat ik zo ga komen.
Sam draait zijn hoofd zo dat hij mijn clit tussen zijn tanden heeft. Zonder waarschuwing duwt hij twee vingers naar binnen. Mijn heupen zoeken een uitweg, maar Sam volgt. 'Hhmm.' Kreunend kom ik klaar. Speeksel loopt langs mijn mondhoeken naar buiten en ik voel zijn lul samentrekken.
Hij gaat rechtop zitten. Daarmee verlaat hij mij in mijn mond en in mijn kut. Ik blijf met mijn kont omhoog liggen. Nog in een high van mijn orgasme. Sam legt zijn handen op mijn heupen en laat daardoor rillingen over mijn gehele lichaam gaan.
'Saar, alles goed?' Ik knik en knipper langzaam. 'Sara?' Dan begrijp ik dat hij mij niet kan zien. 'Alles gaat goed. Dank je Sam.' Ik kom omhoog en draai me weer om. Ik zie Sam grijnzen.
'Klaar voor ronde twee Saartje?'
Ik leun naar hem toe en druk mijn lippen op die van hem. Mijn handen verdwijnen in zijn haar. Sam gaat rechter tegen zijn muur aanzitten, maar verbreekt de zoen niet. Mijn tong glijdt zijn mond binnen. Ik voel zijn lul in mijn rug prikken.
Hij zet me met een beweging op zijn lul. Zijn hoofd valt terug tegen de muur en hij knijpt in de brug van zijn neus. Ik wiebel oncomfortabel. 'Is er iets? Ik kan gaan als je wilt.' 'Blijf waar je bent,' zegt hij met een lage toon in zijn stem. 'En zit alsjeblieft stil. Ik wil niet nu al komen.'
Ik trek mijn wenkbrauw speels op. 'Oh?' Ik beweeg mijn heupen naar voor en naar achter. Ik voel gelijk twee handen die in mijn heupen knijpen. Ik aai wat natte haren van zijn gezicht. 'Arme Sammy.' En trek een pruillip, voordat mijn lippen zich in een lach gieten. 'Hier ga je spijt van krijgen, Saartje.' 'Voor alsnog zit ik hier op mijn troon,' zeg ik lachend terwijl ik begin te rijden.
Sam maakt wat sissende geluiden en pakt mijn schouders. Voor ik het weet lig ik onder hem. Lachend bijt ik op mijn lip. 'Daag mij niet uit Sara.' Hij heeft een wilde blik in zijn ogen. Hij haalt zijn lul uit mij en laat hem tegen mijn kutje aanliggen. Ik laat een protesterend geluidje horen.
'Wat wil je schatje?' 'Fuck,' kreun ik als hij met zijn topje langs mijn clit schuurt. Zijn hoofd hangt boven dat van mij. 'Wat wil je Sara?' Fluistert hij in mijn oor, voordat hij er zachtjes aan zuigt. 'Jou,' weet ik uit te brengen. 'Goed zo meisje.'
Hij glijdt weer naar binnen. Ik druk mijn hoofd in het matras. Met mijn nek open en bloot ziet Sam zijn kans. Een van zijn handen ligt op mijn borst en ik heb geen idee hoe hij zichzelf nog omhoog houdt. Ik sluit mijn ogen. Hij is overal. Zijn mond zuigt aan mijn nek. Zijn hand speelt met mijn tepel. Zijn lul komt diep in mij. Ik heb het gevoel alsof ik elk moment kan exploderen.
'Sam alsjeblieft stop niet,' smeek ik. Mijn heupen gaan tegen zijn ritme in en in mijn onderbuik voel ik iets opborrelen. Hij gaat uit me. 'Sam,' zeg ik jammerend.
'Ik wil je voorovergebogen over mijn bed.' Ik doe onmiddellijk wat hij van mij wilt. Sam heeft een hoog bed en het is eigenlijk de perfecte hoogte voor mij. Hij slaat op mijn bil. 'Nu gaan we door tot ik kom. Eerder stoppen we niet.' 'Neuk me dan.' Meer gras laat hij er inderdaad niet over groeien.
Hij stoot diep, hard en snel. Zijn bed klapt een aantal keer tegen de muur aan. Sam verlaagt het tempo als hij zijn ringtoon hoort. Ik strek mijn arm en pak zijn telefoon. 'Tis papa,' mompel ik. Hij pakt zijn telefoon en neemt op. Hij blijft mij neuken.
Ik bijt op mijn lip om mijn kreunen binnen te houden. 'Sara neemt niet op? Vreemd.' Sam grijnst. Mijn benen en heupen beginnen weer allerlei rare bewegingen te maken. Sam zijn arm gaat onder mijn lichaam en drukt met zijn hand op mijn baarmoeder.
'Nee papa, ik zou niet weten waar ze uithangt.' Zijn middelvinger streelt over mijn clit. 'Ah.' Ik sla mijn hand over mijn mond om mijn kreun. 'Hm.' Ik heb geen idee tegen wie hij het nu heeft. Ik druk mijn hoofd in het matras en kom klaar op zijn lul. Hij blijft stoten en neukt mij door mijn orgasme heen. Heel mijn lichaam schokt en ik probeer mezelf in te houden.
'Yes thanks pap. Ik zal het zeggen als ik haar zie. Tot morgen' Met deze woorden hangt hij op.
Sam brengt zijn handen naar mijn heupen. 'Zomaar klaarkomen terwijl je vader je kan horen.' Mijne hele lichaam staat in vuur en vlam. Ik reageer niet op Sam en laat hem zijn gang gaan. Hij houdt mijn heupen stevig vast en neukt me alsof zijn leven ervan af hangt.
Ik span mijn spieren om zijn lul heen en dat brengt hem over rand. Met een lage grom komt hij klaar. Ik voel hoe zijn warme zaad naar binnenkomt.
Sam gaat op zijn bed liggen en opent zijn armen. 'Kom hier.' Ik kruip in zijn armen. Ons bezwete lichamen plakken tegen elkaar aan. 'Je bent zo mooi Saar.' Hij kust mijn voorhoofd. Ik kruip tegen hem aan. 'Papa en mama zijn morgenavond pas terug.' 'Oh.' Een gaap verlaat mijn mond. Sam aait mijn haar. 'Slaap lekker Saar.' Ik mompel wat terug, maar val al snel in slaap.
——
Niet mijn beste hoofdstuk, maar geniet er van :)