Ik wacht tot ik niets meer hoor. De laatste mensen hebben het pand verlaten. Ik zit verstopt in het toilet. Ik sluip zachtjes door de winkel, alle camera's ontwijkend en schakel deze vervolgens uit. Ik heb een aantal jaar in deze winkel gewerkt en weet dat ze de codes al zo'n 10 jaar niet hebben veranderd.
Ik kleed mezelf uit en laat mijn handen over mijn lichaam glijden. Ik gooi mijn lange rode haar over mijn schouder heen. Ik kneed mijn borst en laat een verlossende zucht horen. Ik ben al een aantal uur erg geil, maar had besloten dit te doen. Want wat is nou leuker? Thuis vingeren of in een lege winkel.
Ik laat mijn hand afglijden en dip mijn vingers kort tussen mijn lippen. Zo heerlijk nat. Met mijn natte vingers draai ik een aantal rondjes over mijn clit. Kreunend gooi ik mijn hoofd naar achter.
Ik zit op een van de tafels waar kleren op liggen. Mijn geil druipt op de kleren. De gedachte dat mensen deze kleren mee naar huis gaan nemen, maakt me alleen maar geiler.
Als ik mijn ogen open, beginnen mijn hersenen te werken. Een grijns verschijnt op mijn gezicht. Ik haal mijn vingers uit mijn kut en sta op. Ik loop naar de paspop en schroef haar hand eraf. Ik lik mijn lippen.
De hand zelf is koud en haar vingers staan recht. Ik ga weer op een tafel zitten en spreid mijn benen wijd. Ik voel nog even bij mezelf of ik nat genoeg ben.
Ik duw het topje van de hand in mezelf. Duwen kan je het niet noemen, aangezien het heel soepel gaat. Ik ga een paar keer op en neer met de hand om aan de vier vingers te wennen.
'Ah fuck,' kreun ik luid. Ik laat de hand dieper glijden. Het topje van de ijskoude duim glijdt over mijn kloppende clit. Een harde gil klinkt als dit gebeurd.
'Oh mijn God.' Ik laat de hand steeds sneller op en neer gaan. 'Fuck yes.' Ik heb de hand 180 graden gedraaid en de duim schraapt elke stoot langs mijn achterste. Mijn eigen hand heeft het plekje op mijn clit overgenomen.
Mijn benen beginnen te shaken. Ik bijt op mijn lip en knijp mijn ogen stevig dicht wegens genot. Dan hoor ik iets. Mijn ogen schieten open en mijn handen bevriezen. Als ik nog iets hoor, kom ik in actie. Ik ga op de tafel staan en neem een houding aan net als de andere paspoppen. De hand zit nog steeds in mij.
Ik knijp mijn kutspieren hard samen en luister aandachtig naar de voetstappen die ik hoor. De hand glijdt millimeter voor millimeter uit mijn natte spleet. De voetstappen klikken achter mij dus ik kan ook niet zien of ik kan bewegen ja of nee.
Ik voel de vingers mij verlaten. De hand valt via de tafel op de grond. Ik blijf echter stil staan. In de hoop dat de persoon mij niet opmerkt. Na een aantal minuten niets te horen, draai ik me om.
'Jezus Christus.' Ik grijp naar mijn hart. Mijn oude manager, Rob staat voor mijn neus. Hij kijkt me aan. 'Sara?' 'Hoi Rob.'
'Sara, wat doe je hier' hij bekijkt me, ',en waarom ben je naakt?' 'Ik denk dat er iets mis is gegaan. Ik uh kwam hier voor mijn vriend. Hij werkt hier. We hadden iets spannends gepland. Hij moest hier zijn in plaatst van u.' Ik zuig het verhaal volledig uit mijn duim. Ik heb helemaal geen vriend. 'Hoe heet hij?' Ik val stil en weet niet wat ik moet zeggen.
'Sara, ik moet je aangeven bij de politie.' 'Je hebt geen bewijs dat ik hier was.' Ik zet mijn handen op mijn zij. 'Je DNA zit letterlijk op alle deze kleren.' Hij wijst naar de natte plekken op verschillende kleding stukken. 'Shit.'
'Sara?' 'Ja meneer?' 'Je hield die paspop hand nog best lang in je.' 'Ik wist het! Je was gewoon aan het kijken!' Ik kon zijn gezicht niet goed aflezen, omdat er niet veel licht was. 'Rob, had je dan niet een minuut later binnen komen lopen dan was ik namelijk klaar geweest,' zeg ik zuchtend.
'Je zeurt omdat je niet bent gekomen? Je weet dat ik morgenochtend naar de politie ga?' Dan dringt het tot me door. Ik grijp zijn arm. 'Alstublieft, houd het intern. Geef mij zelf een straf. Laat me de schade terugbetalen ofz. Hou de politie erbuiten,' smeek ik hem.
'Ik doe alles. Alstublieft, hou dit tussen ons.' 'Alles?' 'Ja meneer, alles.' 'Noem me dan maar Rob.'
——
Nogmaals, het is pas deel 1. Deel 2 komt snel!