Stefan de slet
'Je hebt je goed gedragen Stefan.' De jongen kijkt haar hoopvol aan maar zegt niets. Zoals het hoort.
'Ik zal je voor deze keer belonen. Ook omdat ik in een goede bui ben.' Ik laat mijn hand over zijn half stijve lul glijden. Hij word al snel harder.
'Je mag niet komen tot ik zeg en ik wil horen hoe dankbaar je bent. Begrepen?' 'Ja meesteres,' zegt hij knikkend.
Ik laat mijn mond naar beneden afdalen. Ik trek aan het touwtje dat gespannen staat tussen zijn tepels. Stefan knijpt zijn ogen met een kreun dicht.
Mijn mond hangt voor zijn penis. Ik kijk hem dominerend aan. Hij beweegt zijn arm, maar lijkt zich te realiseren dat die vastgebonden zit op zijn rug. Zijn wordt iets hopelozer. 'Alstublieft meesteres?' Smeekt hij. Dat is wat ik wil.
Ik laat mijn tong over zijn top gaan. Deze is vrij plakkerig van al het voorvocht dat hij vandaag heeft verloren. Als ik hem verder in mijn mond neem, gooit hij zijn hoofd naar achter en raakt hij lichtjes uit balans.
Ik speel met zijn ballen. Mijn tong laat ik het werk doen. Ik neem hem volledig in mijn mond. Mijn hoofd raakt zijn onderbuik aan. Ik trek mijn hoofd terug en laat mijn speeksel over zijn pik druipen.
Ik ga weer staan en leun naar zijn oor. 'Ben je aan het genieten schatje?' Vraag ik op een liefelijke toon. Hij verplaatst zijn gewicht van been maar zegt niets. Mijn nagel draait rondjes om zijn harde tepel. 'Ik hoor niets.' Hij lijkt in trans onder mijn aanraking.
Ik trek ruw aan het touw en zet een stap terug. 'Sorry meesteres,' zegt hij terwijl hij zijn ogen neerslaat. 'Was je aan het genieten?' 'Ja meesteres.'
Ik kijk naar de grond en zie dat een deel van mijn speeksel van zijn lul is afgevallen. 'Maak maar schoon,' beveel ik terwijl ik naar de grond wijs. Hij doet wat ik zeg en is na een aantal seconden klaar.
Als hij weer staat, ga ik terug naar zijn penis. 'Niet komen.' Ik kijk hem streng aan. Ik begin hem snel te pijpen. Mijn hand kneed zijn ballen en mijn andere hand streelt over zijn lichaam. Ze had een groot effect op Stefan en ze hield ervan.
Stefans benen beginnen te trillen. Ik steek mijn hand op dat hij moet wachten en dat weet hij ondertussen ook wel. 'Oh meesteres!' Klinkt er in haar oren. 'Alstublieft! Laat mij alstublieft komen!' Kreunt hij luid. Ze gebaart van nee met haar vinger.
Stefan begrijpt de hint, maar zijn lichaam niet. Zijn benen trillen hard, maar zijn kreunen zijn harder. 'Meesteres?' Vraagt hij smekend. Ik schud van nee met hem in mijn mond.
'Ohh!' Ik kijk naar Stefans gezicht. Een blik van verlossing verschijnt op zijn gezicht. Ondertussen vult hij mijn mond. Ik pak een velletje op zijn been en knijp erin. Ik kijk hem boos aan.
Ik sta weer op. Ik trek hem deels naar beneden aan zijn tepelklemmen. Ik pak zijn gezicht vast en duw mijn nagels expres in zijn huid als ik zijn kaak opentrek.
Ik spuug zijn sperma in zijn mond. Stefan kijkt me met een vuile, maar beschaamde blik aan. 'Slikken,' zeg ik. Hij schudt zijn hoofd van nee, maar laat het sperma wel in zijn mond zitten.
Ik knijp zijn neus dicht en trek een wenkbrauw op. 'Slikken Stefan.' Het duurt een aantal seconden, maar hij slikt uiteindelijk en hapt gelijk naar adem.
'Was het lekker?' Vraag ik met een gemene toon. Hij schud van nee en hij loopt rood aan van schaamte. 'Maar Stefan?' 'Het was mijn eigen schuld meesteres.'
—
Iets korter hoofdstuk en ook wat anders dan normaal. Laat me weten wat je vindt!