'Ga naar een openbare plek en kom daar klaar.
Verdere eisen:
- Jurkje
- Geen ondergoed
- Na klaarkomen natte plek waar je op zat
Foto bewijs anders is het niet gebeurd.'Ik lees het appje nog een keer. Het is van anoniem persoon. Sinds een paar weken zit ik op een site die mensen opdrachten laat sturen naar mensen die dat willen. In principe is het geheel anoniem en dat maakt het zo leuk.
Ik ben aan het bedenken naar wat voor plek ik zou kunnen gaan. Terwijl ik dat doe, kleed ik mij om. Ik trek een strak jurkje aan waar mijn rondingen naar voren in komen. Het zwarte jurkje met witte bloempjes past mij als gegoten. Het is alleen kort, maar dat maakt niet uit. Zoals de opdracht stelt, draag ik geen ondergoed.
Ik maak een aantal foto's dat ik het jurkje aanheb en je kan zien dat ik geen ondergoed aanheb, als bewijs natuurlijk. Maar ook zodat ik deze avonturen opnieuw en opnieuw kan beleven.
Ik besluit om naar de nieuwe Thor film te gaan. Ik reserveer een stoel helemaal achter in en aan de zijkant van de zaal. Ik stap op de fiets. Met mijn naakte alles zit ik op mijn zadel en besluit dat ik dit vaker moet doen.
Als ik aankom is het nog rustig. Ik heb een bak popcorn en wat te drinken gekocht om minder op te vallen. Ik ben eigenlijk niet super nerveus. Ik zet de bak popcorn tussen mijn benen en maak wat foto's. Bij een kijk je net langs de bak en zie je op de achtergrond mijn blote glimmende kutje. Als ik ernaar kijk, word ik alleen maar geiler.
De zaal wordt donker en ik hoor de welbekende Marvel intro door de zaal. Het is niet druk, maar ook niet rustig in de zaal. Hier en daar zitten wat mensen. Bij mij in de buurt zit niemand.
Ik trek mijn jurkje naar beneden en kneed mijn borsten. Ik heb mezelf het doel gesteld pas klaar te mogen komen als de film bijna afgelopen is.
Ik laat mijn hoofd relaxen op de stoel, terwijl ik onderuitzak op de stoel. Ik haal mijn vinger langs mijn gleuf. Ik voel dat ik erg nat ben. Dat is mooi, want dan komt er een vlek in de stoel. Ik stop mijn natte vinger in mijn mond om mezelf te proeven.
Ik laat mijn vinger weer afdalen. Op het scherm zijn ze bezig met een actie scene. Oké Sara, ga jezelf maar kei snel vingeren tot deze scène voorbij is. Dat is wat ik mezelf vertel. Met een vinger pomp ik snel. Bijtend op mijn lip, dwing ik mezelf om de film te blijven kijken.
De volgende scène stop ik een tweede vinger erbij, maar houd ik mijn hand stil. Ik voel de sappen langs mijn hand lopen. Mijn andere hand ligt op mijn blote borst. Die ben ik zachtjes aan het kneden.
Bij weer de volgende scène haal ik mijn vingers eruit en houd ik het gekoelde drankje tegen mijn kloppende clit aan. Mijn benen schieten naar elkaar als ik de koude fles voel.
Ik ga een beetje verzitten en laat de fles met de dop tegen mijn opening aan. Ik duw hem een klein stukje naar binnen. 'Fuck,' mompel ik. Ik adem diep in en uit. Met mijn lichaam ga ik een aan keer op en neer, voordat ik besluit de fles er weer uit te halen. Ik ga dan te veel geluid maken.
Zo speel ik voor anderhalf uur met mezelf. Ik laat mezelf een aantal keer bijna komen, maar haal dan net op het laatst moment mijn vingers weer uit mijn kut.
Ik voel op de stoel en merk dat hij ook nat is. Ik leg de fles horizontaal neer op de stoel en begin te schuren tegen de fles. Het plastic is te horen door de zaal, maar daar focus ik mij niet op. De mensen hier zijn veel te druk bezig met het kijken van de film. Mijn vingers draaien om mijn clit heen. 'Hmm,' kreun ik zachtjes. Als mijn onderbuik zich samentrekt, stop ik met rijden.
Voor mijn gevoel is de film bijna afgelopen. Ik veeg mijn natte kutje tegen de ruwe stoel aan. Twee vingers glijden weer naar binnen. Ik pak mijn telefoon en zet deze zo neer dat je mijn silhouet kan zien. Ik begin met filmen en laat mijn hand snel en hard op en neer gaan. Mijn andere hand leg ik op mijn clit voor extra stimulatie.
'Fuck.' Mijn benen beginnen te trillen. Ik druk mijn heupen naar achter, waardoor mijn hand in de stoel wordt weggedrukt. Ik begin harder te hijgen, maar bijt op mijn lip om dit te verbergen.
Een hoge toon verlaat mijn lippen als ik mijn hoogtepunt bereik. Schokkend bereik ik deze. Met nog steeds trillende benen kijk ik door de zaal. Ik zie een iemand mij aankijken. Dat is alles wat ik zie in de donkere zaal.
Ik voel de warme vloeistoffen nog uit mijn lichaam druppelen. Mijn jurkje heb ik aan de bovenkant al weer goed getrokken. Ik kom nog steeds op adem. Ik druk mijn vinger op mijn clit en huiver van de overgevoeligheid.
De aftiteling begint te rollen en ik sta op. Ik zie een donkere vlek in de stoel zitten en maak er snel een foto van. Trek mijn jurkje naar beneden en loop de zaal uit.
Thuis bekijk ik de beelden en stuur ze terug naar de anonieme opdrachtgever.
——
Kort hoofdstukje, sorry daarvoor. Ben nog steeds op vakantie, maar wil jullie niet helemaal met lege handen houden.
Dus een kort stukje, maar geniet ervan.