{voor iedereen die mijn vorige boek nog kan herinneren. Dit is hetzelfde duo als "online les" en "ontmoeting met mijn meester"}
Ik stap met een beetje spanning de trein uit. Ik kijk om me heen en zie hem staan! Ik loop naar hem toe en hij slaat zijn armen om mij heen. 'Hey meisje,' begroet hij me. Zijn geur dringt mijn neus binnen en ik voel mezelf ontspannen. 'Let's go.'
Ik sla mijn arm door de zijne en zo lopen we naar zijn huis.We lopen naar binnen en ik schop gelijk mijn schoenen uit. 'Wat heb ik deze plek toch gemist,' zeg ik terwijl ik mijn jas ophang en tas weg zet. 'En ik heb jou gemist.' Hij grijpt me bij mijn pols en trekt me naar hem toe. Mijn lippen ontvangen een simpel kusje. Ik kijk hem liefdevol aan. 'Ik jou ook.'
We gaan in zijn woonkamer zitten en ik laat mijn hand over zijn bank gaan. 'Waar denk je aan?' 'De keer dat je mij befte op deze bank.' Hij schudt lachend zijn hoofd. 'Dat waren inderdaad leuke tijden.' Ik voel de zenuwen weer wat opkomen ondanks dat ik deze plek mij juist heel veel rust heeft. Ik ben gewoon benieuwd naar zijn reactie.
'Een hele week met zijn tweeën,' zegt hij, terwijl hij zijn hand over mijn mijn wang laat strijken. Hij duwt een plukje haar achter mijn oor. 'Je bent wel ouder geworden in je gezicht,' geeft hij toe. 'Of misschien had je mij jonger in je hoofd. Mijn gezicht veranderd niet in een aantal weken. Ik ben 17, weet je nog?' 'Nog steeds eigenwijs zo te horen.' Zijn lach vult de ruimte.
'Zullen we beginnen,' vraagt hij. De zin is ons startsignaal sinds het begin van onze relatie. We hebben elkaar online leren kennen en voelden de aantrekkingskracht gelijk. 'Ja, meester.'
Hij begeleidt mij mee naar boven. Niet zonder eerst even aan mijn kont zitten. We lopen zijn kamer binnen en hij gaat op bed zitten. Ik blijf staan. 'Doe je kleren maar uit.'
Ik begin langzaam en verleidelijk mijn kleren uit te trekken. Ik draai met mijn heupen en duw mijn borst vooruit. Mijn ondergoed laat ik aan, wetende dat hij dat wilt.
Hij opent zijn armen en ik loop naar hem toen. Hij laat mij op zijn schoot zitten en kijkt mij aan. Zijn armen slaat hij om mijn onderrug heen. 'Is mijn meisje een beetje braaf geweest de afgelopen weken?' Ik weet niet goed wat ik moet antwoorden. Ik heb mij natuurlijk aan zijn regels gehouden, maar ik heb ook iets gedaan zonder zijn toestemming.
'Nou?' Ik kijk hem aan. 'Ja, meester.' 'Ben je al nat.' 'Altijd, meester,' zeg ik als ik op mijn lip bijt. Hij maakt het haakje van mijn bh los en kneed mijn borsten met een hand. Ik gooi mijn hoofd naar achter. Zachte wanhope kreetjes rollen over mijn lippen.
Hij stopt met masseren en pakt mijn kin vast. 'Laat je meester maar eens zien of je niet vergeten bent wat ik je heb geleerd.' 'Ja meester.'
Ik stap van zijn schoot af en ga op de grond zitten. Ik maak zijn riem los. Ik kijk hem aan en zie hem knikken. Ik bijt op mijn lip als ik zijn lul zie. Elke keer weer verbaas ik mij erover. Ik voel mezelf natter en natter worden.
Ik laat mijn hand een aantal keer op en neer gaan, terwijl ik mijn lippen nat maak. Ik stop zijn eikel in mijn mond. Ik proef zijn voorvocht. Met mijn tong bespeel ik zijn topje en ik kijk hem onderdanig aan.
Met mijn hand als ondersteuning begin ik hem te pijpen. Ik zuig af en toe. Hij kijkt mij aan en legt zijn hand op mijn achterhoofd. 'Hand weg.' Ik haal gelijk mijn hand van zijn lul af. Hij duwt mijn hoofd en zijn lange dikke lul verdwijnt mijn keel in. Als zijn ballen tegen mijn keel aanhangen, blijft hij duwen. Ik maak kokhalzende geluiden, maar ben wel intens aan het genieten. Tranen beginnen zich te vormen in mijn ogen en tussen mijn benen wordt het alleen maar warmer.
Hij begint mijn mond te neuken. Hij blijft diep in mijn keel en zijn ballen kletsen tegen mijn kin aan. Zijn schaamhaar kietelt aan mijn neus, maar ik geniet zo intens. Ik hoor mijn meester kreunen.