Van stiefvader naar daddy

13.6K 24 4
                                    

Ik hoor de voordeur open en dicht gaan. Ik trek mijn topje naar beneden, zodat mijn borsten beter zichtbaar zijn. Ik loop naar beneden. 'Hoi papa.' Ik knuffel mijn stiefvader en duw mijn borsten tegen hem aan. 'Hallo Sara.' Hij geeft mij een aai over mijn hoofd.

'Als je het niet erg vind, ga ik boven nog een aantal dingen afronden voor werk.' 'Komt mama vanavond thuis?' 'Nee, ze blijft vanavond op kantoor.' Ik zie hoe zijn kaken gespannen op elkaar staan. 'Succes papa.'

Mijn stiefvader en moeder hebben samen een bedrijf. Een aantal jaar geleden zijn ze getrouwd. Hij is zo'n tien jaar ouder dan ik en 15 jaar jonger dan mijn moeder. Hij is een grote gespierde man. Al mijn vriendinnen hebben een oogje op hem en ik stiekem ook.

-
Ik loop mijn ouders hun kamer binnen waar mijn stiefvader achter het bureau zit. Ik ga op het bed zitten, maar zeg verder niets. Hij zit met zijn rug naar mij toe dus ik probeer zo nonchalant mogelijk mijn slipje tussen mijn lipjes uit te trekken.

'Papa, je hoeft echt niet zo hard te werken. Je weet dat mama op kantoor gewoon mannen aan het neuken is.' Hij haalt een hand door zijn haar. 'Ja Sara dat weet ik, maar soms moeten dingen gewoon afgerond worden,' antwoordt hij gefrustreerd.

'Maar papa,' 'Sara, kun je twee minuten stil zijn?' Ik staar boos naar zijn rug. Ik blijf even stil en bijt op mijn lip.

Ik loop naar hem toe en begin zijn schouders te masseren. 'Maar papa, ik ben zo nat voor jou,' fluister ik zijn oor. 'Sara, waarom zeg je dat nou?' Ik laat mijn hand over zijn borst glijden. 'Je weet dat ik nu nergens anders aan kan denken dan jouw natte poesje.' Ik had niet zo'n positieve reactie gehad. Mijn hand bereikt zijn broek. 'Papa, ik wacht hier al zo lang op.'

Hij draait zijn stoel om. 'Kom maar zitten.' Ik ga op een van zijn knieën zitten. Hij begint mijn nek te kussen. 'Dus, je wilt geneukt worden door papa?' Ik kreun zachtjes en knik van ja. 'Laten we dan eens kijken hoe nat je bent.' Hij stopt zijn hand in mijn broekje en haalt een vinger langs mij vagina. 'Mhm.' Ik bijt op mijn lip. Hij schudt zijn hoofd, terwijl hij een afkeurende geluid maakt. 'Zo nat Sara.'

'Ga papa's been maar rijden tot dat hij dit af heeft.' Ik ga verzitten en ga op zijn been zitten. Ik begin mijn amper bedekte kutje op en neer zijn been gaan. 'Goed zo meisje,' moedigt hij mij aan. Een van zijn handen kneed mijn borst en met de andere blijft hij typen.

Na een aantal minuten zie ik dat hij het mailtje verstuurd. Hij kan mijn gezicht niet zien, maar ik ben aan het grijnzen. 'Kijk is wat je met papa doet. Hij is zo hard.' Hij draait mij weer om en wijst naar de bobbel in zijn broek. Ik kijk hem alleen maar aan.

'Eerst zo'n grote mond en nu heb je niet meer zo veel te zeggen.' Ik bijt op mijn lip. 'Je had nooit gedacht dat je zo ver zou komen of wel?' Ik schud van nee. 'Maar hoe jij zo half naakt door het huis loopt, denk je niet dat papa daar opgewonden van wordt?' 'Ben je jaloers als je papa en mama hoort neuken?' Ik knik voorzichtig. 'Maar nu ben je hier en wat wil je?' 'Ik wil jou, papa.'

'Je bent gewoon verlegen, maar ik weet dat dat wel meevalt. Ik zie je wel eens kijken als papa staat te douchen. Nu wordt je helemaal van mij.' Hij duwt een plukje haar achter mijn oor.

'Kun je braaf meisje zijn voor papa?' Ik knik. Hij staat op. Ik sla snel mijn benen om zijn middel heen. Hij legt mij voorzichtig op het bed. Hij staat tussen mijn benen. 'Je gaat nooit meer een ander willen, Sara.'

Hij ontmoet mijn lippen en zo raken we voor een tijdje verwikkeld met elkaar. Ik geef een beetje druk op zijn borst omdat mijn longinhoud langzaam opraakt. Hij snapt de hint. Hij laat zijn mond afzakken naar mijn nek. Hijgend komen er wat goedkeurende geluiden over mijn lippen. Ik draai mijn hoofd naar de zijkant, zodat hij er beter bij kan.

Sara's verhaaltjesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu