In het bos 2

12.7K 22 2
                                    

Aangevraagd door @ohshutupyouprick

Ik zit al bij de open plek. Ik weet dat ik te vroeg ben, maar ik ben zo benieuwd of Bas vandaag weer komt. Een week geleden bezorgde hij mij mijn wildste seksverhaal en ik wil meer.

Omdat ik met beide benen om de boomstam heen zit, voel ik de schors tegen mijn natte maar beklede kut aan. Ik ga zachtjes heen en weer om een beetje van mijn geilheid kwijt te raken. Dit is echter niet succesvol. Door de rijdende beweging word ik alleen maar geiler. Ik weet zeker dat er nu een zichtbare natte plek in mijn grijze legging zit.

Ik hoor wat struiken en sta op. 'Bas?' Bas komt inderdaad door de struiken lopen en ik haal opgelucht adem.

'Zo meisje, heb je mij gemist.' Hij knikt naar mijn broekje. Ik kijk naar beneden en zie inderdaad een vlek zitten. 'Fuck ja dat ik je gemist heb.' 'Was je al lang aan het wachten?' 'Kun je mij gewoon neuken?' 'Laat eens maar eens zien hoe de vlek in je broek er is gekomen.'

Ik loop weer terug en voel zijn hand hard op mijn bil neerkomen. Een glimlach komt op mijn gezicht. Ik ga met een been aan elke kant van de boomstam zitten. Ik kijk hem in zijn ogen aan.

'Ahh Jaa fuck!' Begin ik hard te kreunen en ik laat mijn kut hard neerkomen tegen de boomstam. Ik laat hem net over een scherper randje schuren. Ik berijd de boom met harde geluiden, terwijl ik Bas verleidelijk aankijk. 'Zo ongeveer,' zeg ik met een grote grijns op mijn gezicht.

Hij laat een geluidje over zijn lippen glijden. 'Meisje toch.' Mijn hand gaat over mijn kut heen, zodat met mijn clit kan spelen. Ik zie dat hij zijn broek los heeft gemaakt en zijn lul zachtjes aan het aftrekken is. Ik ga even verzitten en trek mijn legging ook naar beneden. Net als de vorige keer heb ik geen ondergoed aangedaan.

Ik laat mijn blote kut neerkomen op de vele onregelmatigheden van de schors. 'Fuck,' kreun ik luid. Ik zie een zijtak. Ik knipoog naar Bas en laat mezelf erover zakken. Het is niet veel lengte, maar het voelt zo goed! Ik begin weer mijn rijden. 'Ah! Ja!' Mijn kreunen klinken luid over de open plek.

Ik sluit mijn ogen en laat mijn hand weer naar mijn clit gaan. 'Kom maar meisje,' hoor ik hem zeggen. Ik blijf wild rijden en voel mijn benen zwaarder worden. 'Fuck Bas!' 'Kom maar.' Met mijn ogen op elkaar geknepen en een kleine kreun kom ik klaar. Ik laat mijn hoofd naar achter hangen, terwijl ik bij kom.

'Klaar voor het echte werk?' Ik kom overheid. 'Jezus.' Ik grijp van schrik naar mijn hart. Naast Bas staat een andere man. De andere man is zichzelf ook aan het aftrekken. 'Dit is een vriend van mij, Sara. Geen reden tot paniek.' Ik kom al snel bij van de schrik.

Ik verander mijn positie, waardoor ik nu over de boomstam heen hang. Mijn kutje staat open van de geilheid. 'Wat is je naam?' 'Noem mij maar Ad,' zegt de andere man. Ad is duidelijk ouder dan Bas, maar zo te zien werkt alles nog prima. 'Wil je als eerst Ad?' Hij loopt naar mij toe en schuift zijn lul in mij.

'Fuck Ad.' Hij is niet zo groot als Bas, maar wel een stuk breeder. 'Heerlijk zo'n jong kutje.' Hoor ik hem zeggen. Bas komt naar mij toe en ik open mijn mond voor hem. Mijn kreunen worden gesmoord als hij zijn lul in mijn mond stopt.

'Ga zo door meisje,' moedigt Bas mij aan. Ad slaat op mijn bil. Elke keer als Ad stoot, komen Bas zijn ballen tegen mijn kin. Ik kokhals als ik Bas weer diep in mijn keel voel. Mijn benen beginnen te trillen. Bas en Ad trekken hun lul uit mij.

'Mannen?' Laat ik protesterend horen. 'We moesten even wisselen schat,' zegt Ad, terwijl hij met zijn harde lul voor mijn mond staat. Gretig stop ik hem in mijn mond. Ik proef mijn eigen sappen en word nog geiler. Ook Bas laat er geen gras over groeien en al snel voel ik zijn lengte in mij.

Zodra mijn benen weer begonnen te trillen, gleden de mannen weer uit mij. 'Ad, wil je op je rug gaan liggen?' 'Wat ben je van plan, Saartje?' Ik lach enkel. Ad doet wat ik hem vraag. Ik ga op hem zitten en laat hem in mij zinken. Ik geef Ad een korte bekreunde kus. 'Bas, je weet wat te doen.' Met mijn handen spreid ik mijn billen. Ik hoor beide mannen lachen.

Bas laat zichzelf voorzichtig in mijn achterkant glijden. Dit gaat gepaard met luide kreunen en kermen van mijn kant. 'Heerlijk idee, meisje.' 'Neuk me gewoon vol mannen.' Dit is het startsein. Als de een terughaalt, gaat de ander dieper naar binnen. Ze vinden een ritme en mijn gegil klinkt als de lead zanger.

'Oh! Ja!'
'Helemaal fucking gevuld.'
'Fuck, oh mijn God!'

Bas zijn hand ligt om mijn nek voor stabiliteit en Ad heeft mijn borsten gevonden. 'Godverdomme mannen!' Gil ik luid. 'Zo'n strak gaatje, meisje.'

'Kom maar,' kerm ik uit. Na nog een aantal minuten voel ik Ad's sperma in mij spuiten. 'Mmhh goodness.' Ad glijdt uit mij. Bas neemt deze kans en verandert van gat. Ad heeft zijn mond verplaatst naar mij tepels.

Bas stopt zijn vingers in mijn anus en Ad zijn hand gaat naar mijn clit. 'Fuck!' Kreun ik. Mijn lichaam begint oncontroleerbaar te trillen, maar ze stoppen niet.

Bas gaat nog wilder stoten en stopt er een derde vinger bij. Een klotsend gevoel gaat door mij heen.

Gillend kom ik klaar. 'Fuck meisje, zo geil.' 'Bas, pomp me vol.' Ad kijkt alleen verlekkerd toe. Dat begint Bas klaar te komen. Zijn sperma mixt met dat van Ad. 'Mijn God ja!' Gil ik door het galmende bos.

Bas glijdt uit mij. Voordat het zaad uit mij kan lopen, stopt Ad mijn lul weer in mijn vagina. 'Eventjes de boel vies maken, zodat je het goed schoon kan maken,' zegt hij. Hij begint snel te stoten en ik help hem een handje door te rijden. In wat een recordtijd lijkt, komt hij nog een keer klaar.

Als hij uit mij gaat, voel ik mij direct leeg. Ik maak van beide mannen hun lul nog schoon, terwijl ik aan het uitlekken ben. Het sperma loopt via mijn benen het gras in. Ik ga langs mijn been met twee vingers en proefde mix. 'Heerlijk mannen!'

'Zie ik je volgende week?' Vraagt Bas. 'Ik zal er zijn!' Ik trek mijn klamme sportbroekje aan en zie een nieuwe vlek lichtjes vormen. Fijn dat iedereen dus kan gaan zien dat ik het leuk heb gehad. De mannen zwaaien nog een keer, voordat ze weer het bos in verdwijnen.

Sara's verhaaltjesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu