Ik loop het Nederlands lokaal binnen en lach naar mijn docent. 'Goedemiddag mevrouw.' 'Goedemiddag Sara, wat zie er toch weer leuk uit.' 'Dankuwel mevrouw!' Voordat ik op mijn plek ga zitten, trek ik mijn jurkje wat naar beneden.
Thomas komt naast me zitten, maar ik schenk hem geen aandacht. 'Schatje, wat heb je toch weer een lekker jurkje aan,' fluistert hij in mijn oor. Ik kijk hem aan met een opgetrokken wenkbrauw. Ik leg mijn hand op zijn been en ga dicht bij zijn gezicht hangen. 'En ik zou nooit voor jou gaan,' fluister ik in zijn oor. 'Fucking hoer.' 'That's me.' En ik kijk hem boos aan.
Mevrouw Sommeren kijkt ons aan. 'Thomas, Sara, gaat alles goed daar?' 'Alles gaat prima mevrouw,' antwoord ik braaf. Thomas staat op en gaat op een andere plek zitten.
Ik ga verder met mijn werk. Op een zwak moment heb ik Thomas ooit gezoend en sinds dien denkt hij dat ik hem iets verschuldigd ben. Nu maakt hij opmerkingen over mij om indruk te maken.
Ik kijk naar mevrouw Sommeren en bijt zachtjes op mijn lip. Deze vrouw is zo mooi. Altijd als ik vinger, moet ik aan haar denken. Het maakt me gek om hier in de les te moeten zitten.
Ik laat mijn hand over mijn blote bovenbeen gaan en bedenk dat het haar hand is. Ik haal mijn gedachten uit de goot en kijk weer naar haar ogen. Ik zie dat ze mij aankeek. Ik lach ongemakkelijk en kijk snel weer naar mijn aantekeningen.
'Sara, wil je na de les even blijven plakken?' Ik kijk op en knik alleen. De rest van mijn klasgenoten boeit het helemaal niet wat er gebeurd.
-
'Ik weet dat dit het laatste uur is en je graag naar huis wil, maar Sara ik maak me een beetje zorgen om je.'Ik blijf stil. 'Je bent in mijn lessen, maar je bent er niet. Wat is gebeurd met je hard werkende spirit?' Het is waar dat mijn gedrag veranderd is in haar lessen. Waar ik eerst gewoon opletten, kan ik nu haar stem niet eens meer aanhoren. Als ik haar handen zie, bedenk ik mij hoe ze eruit zouden zien in mij. Hetzelfde geldt voor bijna alles van haar. 'Ik heb het gewoon druk mevrouw.'
'Als je je ooit onveilig voelt, kun je me altijd aanspreken Sara.' Ze pakt mijn schouders vast. Ik kijk in haar bruine ogen. 'Weet ik mevrouw, maar er is niets.'
'Sorry, maar je jurkje zit scheef.' Ik realiseer me dan dat ze heel de tijd tegen mijn half naakte tiet heeft zitten staren. 'Oh my sorry mevrouw, ik had niet door dat het niet goed zat.' 'Het zat al heel de les zo, maar niemand anders had het door.' Ze geeft me een knipoog. Ik voel mezelf rood worden en er kriebelt iets in mijn onderbuik.
'Dus u heeft heel de les naar mijn tieten zitten staren?' Vraag ik ondeugend. 'Jazeker Sara, maar ik ben niet de enige die staart hè.' Mijn ondeugende grijns verdwijnt meteen. Ze had mij betrapt.
'Het is oké Sara. Ik snap dat je een puber bent en al die hormonen op hol zijn geslagen.' 'U bent letterlijk het enige waar ik aan kan denken,' geef ik toe. Ik haal mijn handen gefrustreerd door mijn haar. 'Waar denk je dan aan?' 'Aan hoe u mij zou neuken.' Ik loop rood aan. No way dat ik dat zojuist heb gezegd.
'Tuurlijk,' zegt ze met een grijns. Ze pakt mijn handen vast. 'Denk je ook hieraan?' Ze legt onze handen op haar borsten. Ik knik, terwijl ik met grote ogen toekijk. Ze begint te kneden en laat een kleine kreun horen. Mijn mond valt open.
Ze trekt mij naar haar toe. Ik sta tussen haar benen en dicht op haar. Mijn handen nog op haar borsten. Lichtelijk verbaasd kijk ik haar aan. Ze slaat haar armen over mijn onderrug. 'Wees eerlijk Sara, heb je dat jurkje voor mij aangetrokken?' 'Nee, maar ik heb wel speciaal voor u geen bh aan.' Waarom was ik ineens zo eerlijk? 'Zeg maar je of Anne lieverd, tenzij je mij graag mevrouw wilt blijven noemen.'
Ze duwt mijn bandjes naar beneden en trekt aan het jurkje. Ze begint gelijk met kusjes geven op mijn borsten. 'Zo fucking geil Sara.' Ik lach zachtjes. Haar handen strelen over mijn lichaam, terwijl ze met haar tong rondjes om mijn tepel draait. 'Fuck,' kreun ik zachtjes.
'Is dit oké?' Vraagt ze als met haar hand over de binnenkant van mijn bovenbeen gaat. Ik knik. 'Meer dan oké, Anne.' Ze laat een vinger langs mijn opening gaan. Ik pak haar gezicht met beide handen vast. 'Alsjeblieft Anne. Verlos mij uit mijn lijden.' 'Zo dramatisch voor geen reden,' zegt ze met een lach.
Ondertussen zijn we omgedraaid van positie. Ik zit op haar bureau en zij staat tussen mijn benen. Ze duwt mijn slipje aan de kant. 'We kunnen altijd stoppen als je dat wilt. Je hoeft het alleen maar te zeggen.' 'This isn't my first rodeo Anne.'
Ze laat twee vingers naar binnen glijden. Mijn hoofd valt naar achter. Ik knijp mijn spieren samen om haar vingers. Haar duim streelt mijn clit.
Ze blijft pompen met haar vingers. Ze spreid naar vingers en daarmee mijn wanden. 'We moeten dit nog wel een aantal keer doen, voordat je klaar bent voor mijn strap-on.' En terwijl ze dat zei smolten mijn benen. Ze wilt mij vaker. 'Maak mij klaar dan,' zeg ik met een lage toon in mijn stem.
Haar vingers verlaten mij. Ze is aan het sabbelen op mijn bovenbeen. Het maakt mij gek, maar niet veel later voel ik haar mond op mij. 'Fuck,' kreun ik. Ze maakt geluiden tegen mijn kut aan, terwijl ze mij met haar tong penetreert. Er klinken soppende geluiden. Ik pak haar hoofd en duw hem zo dicht mogelijk naar mij toe. Haar armen zijn beide om een been gekruld en haar nagels staan in mijn huid gedrukt.
Ze legt mijn benen in haar nek. Een van haar handen ligt op mijn onderbuik. Zo probeert ze mij stil te houden, omdat mijn hele lichaam aan het kronkelen is. Alles waarvan ik had gedroomd, is aan het uitkomen. Ik ga klaarkomen onder de aanraking van de knapste docent van de school. Ik ga klaarkomen op school.
Ze zuigt aan mijn clit. 'Ik ga komen,' kreun ik 'Tel maar af.'
'5.' Ze neemt mijn clit tussen haar tanden.
'4.' Haar arm verlaat mijn been.
'3.' Twee vingers glijden mijn kut in, terwijl ze weer hevig aan het zuigen is.
'Fuck, 2.' Ze maakt kreunde geluiden tegen mijn clit aan.
'1.' Ze geeft extra druk op mijn onderbuik.
'Ah!' Een hoge gil komt uit mijn keel. Ik probeer mijn benen te sluiten, maar Anne houdt ze open. Ze blijft ook vingeren en zuigen. 'Ahnne,' kreun ik haar naam.
Nadat alle naschokken zijn geweest, neemt ze afstand van mijn dampende kutje. Ze trekt aan mijn slipje en doet hem uit. Ze haalt hem langs mijn kletsnatte kut en legt hem op haar bureau. 'Is een cadeautje voor mezelf. Je krijgt hem de volgende keer terug.' Ik bijt op mijn lip.
Ze kleed mij weer aan en helpt me opstaan. Ik wankel lichtjes. 'Nou naar huis.' 'Oké mevrouw.'