Combinatie van verzoekjes!
—'Ik wil dat je deze bikini aantrekt, Sara,' zegt ze. Haar lichaam staat dicht op dat van mij gedrukt en ze houdt het stukje stof voor mij uit. De neon roze bikini verbergt niet veel, maar heel veel maakt het niet uit. Als we in de sauna gaan zitten, gaat hij toch uit.
Eefke heeft zelf ook een makkelijke bikini aangetrokken. Alleen is die van haar zwart en bedekt het wel wat. 'Je ziet er fantastisch uit.' Ik geeft haar snel een kus.
—
Als we het zwembad binnen lopen, zien we dat het erg rustig is. Het is natuurlijk een doordeweekse dag en 's middags dus heel druk hadden we het ook niet verwacht. Om onze spieren op te warmen, springen we het bad in. Eefke zwemt achter mij aan de baantjes rond. Ik weet dat ze het leuk vind om op mijn kutje te kijken, terwijl mijn benen open en dicht gaan.Ik zwem over het lage gedeelte en als ik bij de kant ben, kom ik even tot rust. Eefke drukt mij tegen de rand van het bad aan. 'Je bent zo fucking mooi, Saar.' Ik lach en laat onze neuzen elkaar aanraken. 'Mijn lippen zitten ook echt over het broekje nu. Het bedekt helemaal niets.' Ze pakt mijn handen onder water vast en kijkt mij ondeugend aan. 'Laat ze maar lekker in de open lucht hangen.' 'Dat ben ik zeker van plan,' lach ik terug naar haar.
Na even onder de douche te hebben gestaan en onze bikini's uit te hebben getrokken, lopen we de sauna binnen. Ik voel mezelf ontspannen. Eefke en ik gaan tegenover elkaar zitten. Ik laat mijn hand langs mijn gladde kutje gaan, terwijl ik haar aankijk.
Als er een man van onze leeftijd naar binnen loopt, kijk ik haar enkel aan. Eefke is lesbisch. Ze heeft dus niets met piemels, maar ze vindt het wel altijd leuk om te kijken. Dus ga ik haar een show geven. Ik kijk de man in zijn ogen. Als hij mij terug aankijkt, laat mijn ogen over zijn lichaam glijden. Ik werp een blik naar zijn lul en als ik hem weer aankijk, trek ik een wenkbrauw subtiel omhoog. Als hij tegenover mij gaat zitten, weet ik zeker dat hij niet doorheeft dat ik samen met Eefke ben.
Ik kijk hem aan en laat mijn hand weer langs mijn poesje gaan. Als hij zicht krijgt op mijn situatie zie ik zijn situatie omhoog gaan. Als ik met mijn vinger gebaar dat hij naar mij moet komen, kijkt hij om zich heen. Eef zit onschuldig met haar ogen dicht te genieten. Of ja daar lijkt het op. Zodra de man opstaan, geeft ze mij een knikje dat ik mijn plan mag uitvoeren.
Hij komt naast mij zitten. Bijna gelijk gaat mijn hand naar zijn lul. Ik hang dicht bij zijn oor, terwijl ik fluister. 'Mijn naam is Sara. Als je stil kan zijn, mag je mij straks in het bubbelbad neuken.' 'Ben je schoon?' 'Ik laat mij elk half jaar testen en heb normaal maar een bedpartner.' 'Wat vindt die partner nu?' Vraagt hij een beetje ongeduldig. 'Zij gaat toekijken en genieten.' Ik wenk naar Eefke. Ik blijf hem strelen en kijk hem vragend aan.
'Dus?' 'Deal,' zegt hij licht kreunend. 'Dan ga ik je nu pijpen. Daarna zie je over een half uur in een van de bubbelbaden.' Hij knikt.
Gelijk sluiten mijn lippen om zijn lul heen. Hij kreunt en grijpt mijn knot. Ik laat mijn tong over zijn eikel gaan en poef hem. Ik kijk opzij en zie Eefke onderuitgezakt toekijken met een verlekkerde blik. Mijn hoofd gaat op en neer. Mijn hand begeleidt mijn mond. 'Fuck,' mompelt hij. Ik kokhals als hij klaarkomt. Ik had het niet verwacht en het was snel. Alsof hij al maanden niet meer gekomen was. Ik slik het door en loop daarna heupwiegend weg. Ik hoor Eefke's voetstappen achter mij aan.
—
We staan weer onder de douche bij het zwembad. Ik zoen Eefke. 'Ik hou ervan om zijn smaak op jou te proeven,' mompelt ze tegen mijn lippen. Ze brengt haar hand naar binnen. 'Voor het geval dat hij er niets van kan. Aangezien hij al binnen twee minuten klaarkwam.'Ze pompt twee vingers in mij en neemt mijn borst in haar mond. We hebben in principe een half uur, maar de man zal vast wel wachten. 'Fuck Eef,' kreun ik luid. Ze weet precies hoe ik het lekker vind. Ze laat zichzelf afzakken en zuigt aan mijn clit. Ik zoek steun aan de muur.
Ik neem mijn borsten in mijn handen en begin te kneden. Eefke laat mijn clit door haar tanden rollen. Ik kreun hard. Mijn ademhaling versnelt. Haar mond verlaat mijn opening en kruipt met kusjes naar boven. Het spoor van kusjes gaat langs mijn leven en over mijn linkerborst door naar mijn nek. 'Kom op zijn lul en anders niet,' fluistert ze in mijn oor.
Ik duw mijn been tussen haar benen om haar te plagen. 'Weet je het zeker Eef?' 'Heel zeker Saartje. Als het hem niet lukt, kom je gewoon niet hé.' Ze geeft mij een speelse glimlach. Ze knoopt mijn bikinibroekje weer vast en trekt mijn topje recht. 'Hup hup, ik wil mijn entertainment.' Als ik voor haar wegloop, geeft ze een tik op mijn bil.
Ik zie de man al klaar zitten en met volle overtuiging loop ik naar hem toe. 'Hallo Sara.' 'Hallo lieverd,' zeg ik terwijl ik in het bubbelbad klim. De bubbels zijn op dit moment uit, maar dat moet de pret niet drukken. Het water voelt warm aan.
Ik ga op zijn schoot zitten en voelde zijn lul al tegen mijn buik aan. 'Zijn de bubbels al lang uit?' Vraag ik nonchalant terwijl ik zijn lul naar binnen schuif. De man bijt op zijn lip en knikt. Ik knijp mijn spieren een aantal keer samen om hem te pesten.
De man pakt ruw mijn heupen vast en tilt mij van boven naar beneden. Ik snap wat hij bedoeld en begin met rijden. Het water klotst wild om ons heen.
Ik sta op en buig voorover. Mijn gaatje komt nu net boven het water uit. De man staat op en neemt me vanachter. 'Fuck ja, ga door,' kreun ik. Dat is dan ook wat hij doet.
Dan gaan de bubbels aan. Uit verschillende hoeken van het bad komt met veel kracht water naar buiten gespoten. Hoe ik nu sta, staat er eentje die fel tegen mijn tepel aankomt. 'Ahh,' kerm ik uit, terwijl mijn ogen die van Eefke vinden.
'Holy shit wat ben jij geil Sara.' De man blijft stoten, maar ik merk dat hij het niet lang meer volhoudt. 'Spuit deze slet maar vol,' moedig ik hem aan. Ik knijp mijn spieren weer samen en voel zijn warme goedje binnenkomen.
'Ga nog eens met je clit onder die straal.' Ik doe wat hij van mij vraagt. Gelijk beginnen mijn knieën te knikken en mijn mond hangt ver open.
Ik gooi mijn hoofd naar achter in genot en daar hangt zijn lul voor mijn ogen. Mijn hoofd gaat deels onderwater als hij zijn lul weer in mijn mond steekt. Door zijn wilde bewegingen gaat het water alle kanten op en komt het ook in mijn neus. Dit boeit mij echter niets. Het enigste waar ik mij op kan focussen is de harde waterstraal die constant op mijn clit doorgaat.
Mijn benen beginnen te trillen en mijn clit begint te vragen om de verlossing. De man haalt mijn hoofd even boven water, zodat ik adem kan halen, maar duwt hem vervolgens verder naar beneden. Ik pijp hem nu onder water. Lang duurt het niet, want hij komt nog een keer klaar.
Ik slik het nogmaals door en hap naar adem als ik weer boven kom. Ik voel dat ik bijna mijn hoogtepunt bereik als de bubbels abrupt uitgaan. Ik hoor Eefke en de man lachen. Ik open mijn ogen en kijk hoopvol naar de man.
Ik duw mijn heupen boven water en laat mijn ontblote kutje zien. Mijn clit ziet rood van de stimulatie. 'Alsjeblieft,' smeek ik de man. Hij seint dat ik mijn benen open moet doen.
Ik volg zijn bevel. Ik geef een gil als hij hard op mijn clit slaat. Hij loopt lachend weg. Eefke komt aanlopen met ook een grote grijns op der gezicht. Ze trekt mijn broekje goed. 'Kom, we gaan naar huis.' Ik mopper nog wat, maar loop al snel met een kloppende clit achter haar aan.
——
Ik ben een tijdje weggeweest, maar na een aantal verzoekjes om een hoofdstuk te posten, heb ik er eentje afgewerkt.In mijn mening niet mijn beste verhaaltje, maar geniet ervan!