Saklı "Kadın" 7

5.1K 154 58
                                    


Önceki bölümden kesit;

İçeriye girdik Baran suyu açtı ve küvet dolmaya başladı.

Suyun sıcaklığını eliyle kontrol etti ve yanıma gelip beni kucağına aldı.

"Ne yapıyorsun"

"Kıyafetle mi duş almak istersin yoksa..."

Muzip gülüşü ve çapkın sırıtışı gözümün önündeydi.

"İstemiyorum!"

"Tamam kıyafetle biraz değişik olacak ama"

Beni küvetin içine oturttu,

"Baran duş almak istemiyorum dedim bu şekilde demedim"

Kalkmak istedim elini omuzuma bastırdı ve ceketini çıkardı sonra duş başlığını alıp elimi tuttu ve avuç içimi yıkayıp kanı temizledi.Acıyla dişlerimi sıktım suyu çekip elime doğru yavaşça üflemeye başladı.

"Canın acıyor mu,yine seni koruyamadım Her şeyi berbat ettim"

dedi ayağa kalktı sinirle yerdeki duş başlığına tekme attı.

"Kimden koruyacaksın beni?"

Cevap vermeyip yerdeki ceketini alıp dışarı çıktı.

Oflayıp sırtımı yasladım ve ayağımdaki ayakkabıları banyonun bir köşesine fırlatıp kıvrılmış ayaklarımı uzattım.

Gözlerimi kapattım ve dolan suyun içine kendimi bıraktım,küvetten taşan sulara ve yerdeki su birikintilerine aldırmadım...

20 dakika sonra...

Bornozumu giydim ve saçıma bir havlu sardım pofuduk ev terliklerimi giyip banyodan çıktım.

Koridordan geçip odamın kapısının önüne geldim içeri girmek için kapı koluna elimi uzattığımda,duraksayıp vazgeçtim ve Baran'ın odasına doğru yürüdüm.

Artık istediğim cevapları almalıydım,sonraya bırakmak bir şeylerin çözümü değildi.

Sonraya bıraktığım her şey sırtımda bir yük gibiydi...

Zamanla olur,zamana bırak Beyza...Her şeyin zamanı var! Zaman zaman zaman hepsi Palavra...

Koca bir yalan...

Ya şimdi ya hiç kızım hadi!

Kapıyı açtım ve biraz aralayıp içeri baktım Baran yatağında uzanıyordu.

Sessizce yavaş adımlarla içeri girdim etrafa baktım bir şeyler bulmayı umdum...

Baran'ın telefonuna gözüm ilişti,yatağının yanındaki komodinin üstünde duruyordu.

Sessizce yaklaştım ve komodinin üstündeki telefonu aldım ve bornozumun cebine koydum.Gitmek için arkamı döndüğümde bir yatak gıcırdanma sesi duydum...

Kahretsin! umarım sadece yatakta diğer tarafa dönmüşsündür.

O sırada bir el belimi kavradı.

-Yatağıma gelmek istiyorsan söylemen yeterliydi.

dedi ve kendine iyice çekip yatağa oturmanı sağladı.

"Yanlış anladın ben sadece uyuyor musun diye bakmaya gelmiştim"

"Odama geldin yani,beni merak ettin"

"Şey...Evet,yani hayır aslında tam olarak öyle değil"

"Ne o zaman,bu arada neden yüzüme bakmıyorsun"

ZOR  MAFYA -2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin