Önceki Bölümden Kesit;
Seni yılan kafesinde tutmalılar hemde dünyanın en zehirli yılan kafesinde" dedim ve gitmek için arkamı döndüm o sırada yüksek bir adım sesi duydum ne yaptığına bakmak için döndüğümde elindeki bibloyu bana vurmak için kaldırdığını gördüm bir adım geri adım atıp elini tuttum ve bırakması için kolunu yere doğru ittim bir türlü bırakmıyordu elinden büyük bir güçle aldığımda dengesini kaybetti ve sendeleyip salona inen basamaktan büyük bir sesle geriye düştü.İnanmadım bana oyun oynadığını düşündüm yanına gidip yere dönük olan yüzünü gülerek döndürdüm "O küçük aklınla bana oyun mu oynuyorsun" dedim ama yüzünü döndüğünde alnından aşağı yüzüne doğru kanların aktığını gördüm bir çığlık attım kendine gelsin diye salladım bir tepki vermiyordu nabzını kontrol ettim zayıftı ne yapacağımı bilemedim ölürse katil mi olacaktım terlemeye başladım ellerim titreme başladı ne yapabilirsin Kaan kendinde değildi Deniz yerdeydi böyle bırakamazdım ya ölürse, ölebilirdi ambulansı mı arasam ama kimse benim yapmadığıma inanmazdı burada ne arıyordum evde sarhoş biri ve yerde yaralı yatan biri var elime bulaşan kana bakıp donup kaldım sonra telefonumun çalma sesiyle irkildim hemen çantamdan telefonumu çıkardım arayan Barandı telefonu açtım "Nerdesin,neden telefonlarımı açmıyorsun?" Diyordu.
"Kaandayım"
"Ne demek Kaanda nerede?"
"Kaan'ın evindeyim"
"Ne,bu saatte ne işin var senin orada"
" Baran çok kötü bir şey oldu,Deniz...Deniz yaralandı nefes almıyor" dedim.****
Baran hızlıca gelmişti ambulans çağırdıktan sonra benim orada olmama izin vermeyip beni arabasına bindirip eve göndermişti.Ben evde yerimde duramayıp panik olmuştum ya bir şey olduysa,diye düşünmeden edemiyordum.
Bir ileri bir geri yürüyüp duruyordum ve sürekli saatime bakıp Baran'ın beni aramasını bekliyordum.Saatler geçti ve ben hala bir gram uyku uyumamıştım hala baran'ın gelmesini bekliyordum.
Sabahın ilk ışıklarında giriş kapısı çarptı ve ben hemen oturduğum koltuktan kalkıp koşarak kapıya doğru ilerledim. Baran'ı görür görmez sarıldım ve "Neden telefonlarına cevap vermedin?" Dedim.Baran beni kendinden uzaklaştırıp " Sen daha uyumadın mı? " Dedi.
"Yok hayır,uyumadım nasıl uyuyabilirim içim içimi yedi,çok merak ettim Deniz nasıl iyi mi?" Dedim.
Yanımdan geçip gitti ve salona geçip koltuğa oturdu,yorgun görünüyordu ve uykusuz.
Yanına gidip oturdum cevap vermesini bekledim sonra Baran konuştu "Senden şikayetçi olmak istedi" dedi.
"Ne,nasıl ben ona hiçbir şey yapmadım" dedim.
Bana dönüp" Olayı bana en başından anlatır mısın? " dedi.
"Tamam,Kaan'la restorandaydık çok içmişti mekandan ayrılırken tek başına eve gitmek istedi,o halde araba kullanmasına izin vermedim ve onu eve ben bıraktım.Arabayı durdurduğumda sızmıştı yürüyecek halde değildi bende eve girmesine yardım ettim.Sonra da salona götürüp koltuğa uzanmasına yardımcı oldum.Sonra Deniz geldi ve beni Kaanla otururken gördü çok sinirlendi ve bana vurmaya çalıştı engel olmaya çalıştım ve onu ittim sonra bir anda düştü" dedim.
"Deniz öyle olmadığını söyledi seni uygunsuz bir durumda görmüş ve sende onu istersen Kaan'ı elinden alabileceğini söylemişsin "
"Hayır yalan söylüyor uygunsuz bir durumda değildik,Kaanla konuşuyorduk sadece" dedim.
Cebinden bir kaç fotoğraf çıkarıp önüme attı " O zaman bunlar ne?" Dedi.
Fotoğraflara baktım restorandan çıkarken ki halimizdi o zaman çekilmiş fotoğraflar ve birinde Kaan boynuma dokunuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR MAFYA -2
Fiksi RemajaZor Mafya 1, ikinci kitapla devam ediyor... Artık hiçbir şey eskisi gibi değil ve olmayacak. Bu hikaye artık bir yarabandı'nın değil birbirini iyileştirmiş iki aşık insanın hikayesi. Tüm sırlar ortaya saçılıp dökülüyor,anılar tozlanmış ve unutulmuş...