Bir önceki bölümden kesitler;
"Öğrenmişsin neden bana bunca zaman söylemiyorsun kus nefretini hadi ne duruyorsun,ne bebeği ya o bebeğin benden bile olup olmadığını belli değil daha ben senden başka kimseye dokunmadım dokunamam.
"Ne öğrenemiyeceğimi mi sandın kız hastanede nasıl benden değil diyebilirsin inanmıyorum sana inanmak da istemiyorum aranızdan da çekiliyorum size çekirdek ailenizde mutluluklar diliyorum."
"Ne ailesi Beyza benim tek bir ailem var o da sensin" dedi ve elimi tutup gözlerimin içine baktı.
"İstemiyorum" dedim ve elimi bıraktım ama o tekrar tuttu ve sözüne devam etti Beni terkedeceğinden o kadar korkuyordum ki ama ikimiz de biliyoruz ki ben kolay biri değildim olmadığımı bende biliyordum ve sen başıma gelen en güzel şeysin,şunu bil ki sensiz yaşamak istemiyorum beni sadece dinle test sonucu daha çıkmadı eğer bendense bırakıcağım peşini o zaman istediğini yapabilirsin bana istersen çek vur beni ama yargısız infaz yapma bana " dedi.
O sırada telefon çaldı Baran telefonu açtı arayan doktordu test sonucunu açıklıyordu sabırsızca Baran'ın ağzından çıkıcak sözleri dinliyordum kalbim hızlıca çarpıyordu.
Bebek kimdendi,Barandan mıydı???
*****
Yüzüne baktığımda Gözlerindeki hüznü ve hayal kırıklığını gördüm.Telefonu kapattı yüzüme bile bakamadan kepenkleri açmak için tuşa bastı.Anlamıştım doğruydu olanlar büyük bir hayal kırıklığı yaşadım gözlerimden sessizce göz yaşı damlaları düşmeye başladı Baran'ın yüzüne baktığımda hayal kırıklığıyla koltuğa kendine attı yüzü düşmüştü mimik bile oynamıyordu yüzünde sessizce karşıya bakıyordu.
Hiçbir şey demedim diyemedim çantamı aldım kapıya doğru bir kaç adım attım Baran dur diye arkamdan bağırdı "Sana veda etmeden gidemezsin nasıl veda edeceğimi bilmiyorum " dedi ve ayağa kalkıp yanıma gelip arkamdan belime sarıldı ve başını omuzuna koydu.
Sustum yüzümü ona dönemedim sonradan yutkunup "İşleri daha fazla zorlaştırma lütfen istemiyorum bırak beni"
"Nasıl ve edeceğim şimdi ben sana biraz duralım yalvarırım son kez kokunu ciğerlerime depolayayım"
"Biriniz ayaktadır kapıya yürür yürekli son bir bakış için son bir an için yanıp tutuşsa da asla arkasını dönmez ama o dönmeyişin aslında seni asla unutmayacağım demek olduğunu bilirsiniz " dedim.
Kahretsin lanet olsun!
En büyük sevincimle en büyük hayal kırıklığım aynı kişi.
Bazıları kötü çocukları sever yarım metrelik alanda bile nerde kötü çocuk varsa gider onu bulurdum ama Baran hiç kimseye ve hiç birine benzemeyecek kadar özeldi.
****
1 hafta sonra...
Barandan devam...
Bir barda oturuyordum leş gibi alkol kokusu ve sigara dumanı burnumu uyuşturmuştu midem bulandı etrafıma nefretle bakarken O sırada yanıma göğüs dekolteli kırmızı kalçasının altında biten bir elbise giyen sarı saçlı bir kız yanıma geldi ve yanıma oturdu ve kulağıma eğilip "Senin gibi yakışıklı biri neden yalnız tek başına oturuyor burada" dedi.
"Yalnız kalmak istiyorum da o yüzden şimdi defol git buradan!" Dedim.
"Parmağında yüzük görüyorum evli misin,evliysen neden buradasın?" Dedi.
"Karım o kadar güzel ki, öyle bir güzellikten sonra sana bakmak oldukça küçük düşürücü kendimi aşağılık hissediyorum " dedim.
"Eğer karın söylediğin kadar güzelse neden burada benimlesin,yoksa istediklerini sana vermiyor mu?" Dedi ve bacağımın üstüne elini koydu ve okşamaya başladı.
Elini çekip kolunu sıktım ve boğazına elimi uzattım ve kavradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR MAFYA -2
Ficção AdolescenteZor Mafya 1, ikinci kitapla devam ediyor... Artık hiçbir şey eskisi gibi değil ve olmayacak. Bu hikaye artık bir yarabandı'nın değil birbirini iyileştirmiş iki aşık insanın hikayesi. Tüm sırlar ortaya saçılıp dökülüyor,anılar tozlanmış ve unutulmuş...