Luku 6

280 2 0
                                    

"Vittu sä oot seksikäs!"

Kehoni kääntyy automaattisesti kohti häntä. Hän huokuu lämpöä. Tahdon olla kiinni hänen kehossaan. Tahdon suudella häntä. Tahdon koskea häneen. Tahdon olla hänen kanssaan. En tiedä, mikä tämä tunne on. Rakkautta? Ehkä.

Otsamme osuvat yhteen. Hengityksemme kulkevat samaan tahtiin. Katsomme toisiamme suoraan silmiin. Suutelen häntä. En voi enää estää itseäni. Tahdon sitä liikaa.

Huulemme liikkuvat vasten toisiaan kiihkeästi. Hän vetää vyötäröni kiinni omaansa ja inahdan hieman. Hän työntää kielensä suuhuni etsien omaani. Kielemme tappelevat. Koko kehoni kipinöi, tuntuu kuin räjähtäisin. Se tuntuu uskomattomalta, ihanalta ja mahtavalta. Tunnen yhteyden välillämme.

Silloin kuulen Taylorin äänen käytävästä. Hän on tulossa huoneeseen. Tönään nopeasti Tobiaksen pois ja kuiskaan: "Taylor"
Otan nopeasti vaatteeni ja menen kylpyhuoneeseen. Puen ne siellä rivakasti ja kuuntelen sitten sisarusten keskustelua.
"Mitä sä täällä?" Taylor kysyy saavuttuaan huoneeseen.
"Etin sua. Kuulin et meette shoppaileen. Haluatteko kyydin?" Tobias tarjoutuu. Onko hänen pakko. En pidä salailusta.
"Salakuunteliks sä meitä?" Taylor kysyy hieman ärtyneenä.
"En ku satuin kuulemaan, kun kävelin huoneen ohi" Tobias sanoo. Salakuunteliko hän tosiaan keskusteluamme. Miksi?
"Aha.. no kyllä kai se kyyti kelpaa. Miks ees suostut?" Taylor miettii.
"Mä oon menos just puolen tunnin päästä sinne", Tobias kertoo.
"Aa okei", Taylor sanoo. "Missä Brielle on?"
"En mä oo nähny", Tobias sanoo ja lähtee huoneesta.

Minä katson itseäni peilistä. Huulteni ympärys punoittaa hieman. Oikeastaan koko kasvoni ovat punehtavat. Kastelen niitä hieman viileällä vedellä ja avaan sitten oven.
"Moi, mitäs pidät?" kysyn ja näytän asuani. Taylor säpsähtää hieman, mutta katsoo sitten minua hymyillen.
"Söpö, sopii sulle", hän sanoo innoissaan.
"Oliks Tobias täällä? Olin kuulevinani sen äänen", sanon ohimennen.
"Joo, se lupas tarjota kyydin", Taylor sanoo samalla puuhastellen jotain muuta.
"Okei no kiva ettei tarvi kävellä", naurahdan hieman epäilyttävästi.
Taylor vain naurahtaa takaisin.

***

Lauantai iltana Tobias alkoi seurata minua instagramissa ja jutteli minulle jotain turhaa.

Herään siihen, kuinka puhelimeeni tulee ilmoitus. Hieron vähän silmiäni, jotta saan ne auki ja katson sitten, mitä se on.

Uusi viesti käyttäjältä tobias.floress:

Nähdäänkö tänään klo
17.00. Tuun hakeen sut.

Järkytyn hieman nähdessäni viestin. Minun on vieläkään vaikea uskoa hänen olevan vilpitön. Nyt hän haluaa kuitenkin tavata. Ehkä treffeille. Apua, enhän minä voi suostua. Vastaan kuitenkin viestiin.

Okei!

Mikä minua vaivaa? Miksi ihmeessä suostuin? Teen vain itsestäni säälittävän. Särjen itseni.

Koko päivä menee hermoillessa. Kolmen aikaan alan laittautua. En saa laittaa liikaa meikkiä ettei se näytä siltä, että minua kiinnostaisi. Lopulta päätän laittaa vain ripsiväriä ja hajuvettä. Vaatteiksi valitsen mustat, tiukat farkut ja punaisen kireän, lyhyehkön pitkähihaisen paidan.

Kello on vihdoin viisi. Suljen asuntomme oven, otan hissin ja menen ulos odottamaan. Hieno, musta mersu kaahaa pian eteeni. Kuski avaa oven ja minä istun etupenkille.

Käteni hikoavat. Keskuudessamme vallitsee kiusallinen hiljaisuus, mutta en saa sanottua mitään. Kurkkuni on kuiva. Tällaistako on käydä treffeillä. Kamalaa, suorastaan kammottavaa.

ArvetWhere stories live. Discover now