Menen Tobiakselle ja Taylorille yöksi. Äiti ja Matteo lähtivät johonkin matkalle viikonlopuksi. En kyllä ymmärrä äitiä. He tuskin tuntevat. Matteohan voi olla mikä tahansa rikollinen.
Railey on taas laittanut jotain hyvää ruokaa. Heti, kun astun sisään heidän taloonsa, nenääni leimahtaa ihana tuoksu. Olisipa kotonanikin aina tällainen tuoksu ja äiti vastassa, kun tulen koulusta.
Jätämme ulkovaatteet eteiseen ja suuntaamme ruokapöytään. Syömme ja menemme sen jälkeen katsomaan elokuvaa. Illalla vielä pelaamme erilaisia lautapelejä kaikki yhdessä.
Aina sama ongelma. Olenko nyt kylässä Taylorilla vai Tobiaksella? Kumman kanssa nukun.
"Voinko nukkua tänään Tobsun kans?" pyydän Taylorilta puristaen hänen käsiään. Kasvoillani minulla on koiranpentu ilme. Tiedän ettei Taylor voi sanoa sille ei.
"Aaww sä oot keksiny sille lempinimen, Tobsu", hän sanoo lässyttäen. Minä naurahdan ja punastun ehkä hieman.
"Niiih", mumisen kasvot punaisena.
"No tottakai sä saat nukkua", hän sanoo. "Mut ens kerralla kyllä nukut mun kans", hän jatkaa esittäen vihaista. Hänen kulmansa ovat kurtussa ja huulet mutrulla. En voi olla nauramatta.
"Mikäs noin naurattaa?" Tobias ilmestyy Taylorin huoneen ovelle.
"Sun siskos on niin kaunis", sanon ja hymyilen ensin Tobiakselle ja sitten käännän katseen Tayloriin.
Hän halaa minua tiukasti ja sanoo: "Hyvää yötä! Ja muistakaa et mä oon seinän toisella puolella eikä nää seinät oo mitkää paksuimmat!"
Me nauramme kaikki Taylorin vihjaukselle. Nousen hänen sängyltään ja otan hänen vaatekaapistaan söpön pyjaman. Siihen kuuluu vaaleanpunaiset shortsit ja t-paita, joissa on söpöjä nalleja.
""Kiitos, öitä!", huudahdan oven raosta ennen kuin suljen sen. Suuntaamme Tobiaksen huoneeseen.
"Käänny!" käsken, jotta voin vaihtaa pyjamani. Vilkuilen aina välillä Tobiasta. Kun olen vain alusvaatesillani, huomaan, että hän tuijottaa minua.
"Voi vittu", huudan naurahtaen. Hän tulee lähemmäs minua ja nostaa minut syliinsä. Kiedon jalkani hänen vyötärönsä ympärille.
"Sä oot nii kuuma", hän kuiskaa korvaani ja saa kehoni kipinöimään.
Hän kaatuu sängylle niin, että jään hänen alleen.
"Muista, et Taylor on oikeesti seinän toisel puolel", sanon ja kikatan pienesti.
"Mitä väliä?" Tobias kysyy ja suutelee hellästi kaulaani. Taivutan automaattisesti päätäni taaksepäin. Upotan käteni hänen pehmeisiin hiuksiinsa ja leikin niillä.
Tobias suutelee kaulaani, josta hän siirtyy rintaani ja paljaalle vatsalleni. Kikatan pienesti, kun hän suutelee vatsaani, koska se kutittaa.
Yhtäkkiä joku koputtaa huoneen ovea.
"Huhuu", Raileyn ääni huutaa oven takaa.Tönään nopeasti Tobiaksen pois päältäni ja menen peiton alle, koska olen ilman vaatteita. Tobias menee avaamaan oven äidillensä.
Raileyn pää kurkkaa oven takaa ja hän huikkaa: "Ai säki oot täällä"
"Joo", sanon ja naurahdan kiusaantuneena.
"Mä mietin, että ootteko suunnitellu jotain huomiseks", hän utelee. Tobias katsoo minua kysyvästi ja minä vain tuijotan häntä.
"Ei kai", hän takeltelee äidilleen.
"No hyvä, me ajateltiin, että voitais mennä katsoon, missä kunnossa paatti on", Rqiley kertoo melkein hyppien innosta. Heillä on vissiin joku vene. No tottakai. Hehän ovat rikkaita. Se on varmaan upea ja nyt pääsen sinne myös.
YOU ARE READING
Arvet
RomanceLukiolainen Brielle on kiusattu ja yksinäinen eikä jaksaisi käydä koulua. Hän kuitenkin löytää koulustaan ystävän ja lopulta hän rakastuu henkilöön, johon ei olisi uskonut rakastuvansa. Huom!!! Tarina sisältää kiusaamista, väkivaltaa päihteitä, kiro...