9.Oyun

2.3K 116 15
                                    

Ahh" dedi Yiğit kafasını sıraya koymuş her şeye bir klup takıyordu içine çektiği nefesi verirken mırıldandı. kafasını sıraya koymasından dolayı sesi boğuk çıkmıştı

"nefret ediyorum şu dersten" dedi homurdanarak Yiğit kesintisiz saydırırken ,Balın kulaklarını kapatmış ağlar tonda bağırmıştı

"yeter artık söylenme" dedi isyan eden sesiyle .hepimizin sesi olmuştu .

Hoca sınıfı umursamadan dersi anlatmaya devam ediyordu o kadar hızlı anlatıyordu ki, önde her ders not tutan kızın parmakları yamulmuştu en son o da direnmekten vazgeçip kalemi sertçe sıraya bırakmıştı.

Matematik dersini bu kadar içten anlatan bir hoca hayatımda görmemiştim, gömleğinin kollarını yukarıya katlamış damarlı olan kollarını ve siyah saatini ortaya sermişti dar siyah kot pantolon cidden yakışmıştı, kızlar dahil herkesin tek odak noktası kalçası olabilirdi yapılı ve yeterince kavisli bir kalçası var . Tek eliyle saçlarını geriye yatırıp sınıfa döndü benimle  göz göze gelirken yüzüne hafif bir gülümseme kondurdu.

"Asef  sınıfa alışabildin mi" dedi öylesine sorulmuş bi soru değildi sesi samimi çıkıyordu ,yüzüme bir tebessüm kondurup yerimde dikleştim

" alıştım hocam "dedim , gerçekten alışmıştım bir sorunum yoktu ,  ön sıradaki Doruğun hocaya duyurmıcak şekilde , ben varım tabi ne sandın yarrağım demesini duymamazdan  gelip sırıttım .

Yağız hoca gülümserken gözleri Doruğa takılınca gülüşü yavaşca solup ciddi ifadesine büründü.
" Doruk yüzünün hali ne "dedi  fazla belli etmese de sert sesiyle , ortama sessizlik çökmesini sağlamıştı.

Doruk alttan okuduğu kitabı kapatıp gözlerini hocasına dikti
" hocam boş verin küçük bir şey " dedi ,sesi umursamaz çıkarken içinden sorgulamaması için yalvarıyordu yüz ifadesinden belliydi , ne diyicekti canım istedi zevkine kavga ettim mi diyecekti.

Yağız hoca ağzını açmıştı ki. Zil çaldı
" Doruk çıkışta odama gel " dedi net sesiyle ve kitaplarını toplayıp sınıftan çıktı. Doruğun yüzündeki ben sıçtım ifadesi kaçınılmazdı .

Tuvalete gitmem gerektiği için ayağa kalktım kolumdan tutulmasıyla kafamı çevirdim yiğit meraklı gözleriyle bana bakıyordu gözünü kırpıp kafasını hafif eğidi
" hayırdır nereye "dedi , elimi kaldırıp dışarıyı işaret ettim

" tuvalete "dedim , nereye gittiğimi hesap verdiğim arkadaşlarım var artık ,  biraz daha gözlerime bakıp kafasını salladı kafasını tekrar sıraya koyarken ben de sınıftan çıktım.

yerini ezbere bildiğim tuvalete girdim hiç değişmemişti bari kırık camı yaptırsaydınız , kendimi kötü hissetmiyorum eğer buradaki yaşananlar gerçekleşmeseydi ben bu kadar değişmezdim,

Ellerimi yıkayıp saçlarımı geriye attım bunalmıştım ya hava sıcaktı elimle kendimi yellerken arkamda birini hissetmemle hareketlerim kesildi.

Arkamı yavaşca döndüğümde gördüğüm tanıdık yüzle
ağzım hafif aralandı .

"Kutay " dedim sesim fısıldama gibi çıkmıştı . Yüzünde geniş gülümsemeyle suratımı gözleriyle talan etti ,gözlerinde sanki özlem vardı. Bana yaklaşıp elini yanıma  koydu

" seni çok özledim "dedi nefesi dudağıma çarpmıştı. sesi özlem dolu çıkarken benim hafiften karnıma kramp girmişti midem bulanıyordu sanki vücudum hafif titriyordu.

"Senin geldiğini söyleyince inanmamıştım diğerlerine , şimdi karşımdasın " dedi gözleri mi dolmuştu onun .

Bir elini belime yerleştirdi hafif yukarı doğru çıkarken, hareket edemiyordum , gücüm yeterdi neden hareket edemiyorum . 

Yeşil Gözlüm (Gay )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin