25. Cevapsız Sorular

984 49 6
                                    

Asef ders boyu Yiğit'in gönlünü almaya çalışmıştı en son iki paket sigaraya gönlünü almıştı .

Dersler bitti Okuldan çıktılar  Alaz ortalarda yoktu neredeydi neye kırılmıştı ?

Soluk ve diğerlerini görünce yanlarına gitti
"Alazı gördünüz mü " dedi soluk kafasını iki yana salladı

"Burak sen gördün mü? En son
seninleydi " dedi Burak elinde tuttuğu sigarayı yere attı .

"Valla enişte en son biri çağırdı okulun arkasına gitti " dedi rahat tavrına hayretle baktı Asef .

Kim çağırdı lan benimkini diye düşündü .
"Erkek miydi " dedi meraklı sesini düz tutmaya çalışıyordu ama sesi yüksek çıkmıştı .

"Erkekti " dedi Burak Asef'in sinirlendiğini fark etmişti ve ağzına sıçacakmış gibi duruyordu .

Asef sinirden kuduracak gibiydi elin piçinin arkasından giderdi ha ,
hiçbir şey söylemeden okulun arkasına doğru hızla ilerledi kıskançlık damarları kabarmış önüne geleni pataklayabilirdi .

Okulun arkasında ne yapıyor olabilirler , aklına gelen görüntülerle gözlerini sinirle kapatıp açtı .

O yürüdükçe sesler geliyordu sokağa doğru girerken duvarın arkasından baktı Alaz yerde burnundan kan gelmiş saçları üstü başı dağılmış yerde oturuyordu.

Karşısında Kutay ayakta dikiliyor onun da dudağı patlamış  sinirle Alaza bakıyor ,Alaz ise gülüyordu.

"Sence Asef senin gibi bir insana bakar mı ? Güldürme beni Kutay bu kadar aptal olma " dedi gülerek .

Kutay ağzında biriken kanı yere tükürüp sırıttı .
"Senden onu her türlü alırım Alaz , o eskiden beri beni seviyor seni kullanıyor sadece bir piyon gibi " dedi yüz ifadeleri insanın sinirine dokunurdu .

Alaz gözlerini devirdi .
"Kutay eskiden de böyleydin önüne gelen fırsatı itiyorsun , iki yıl önce hatırlarsın Asefi inşaatta dövmüştün o olayı gördüm , sonra da Asefe yardım etmiştim o günden bu yana da Asefi aklımdan çıkaramıyorum her zerresini kafama kazımaya çalıştım Kutay , o benim onu benden alamazsın " dedi sonda bağırmıştı .

Asef duyduklarıyla elini ağzına kapattı yeşil gözleri nereden hatırlıyorum demişti o yardım eden çocuk Alaz mıydı yani? bu sözleri ciddi miydi?

Kutay alaz'a yaklaşıp yakasını tuttu ve üzerine çıktı suratına yumruğu indirirken bağırıyordu.
"Asefi seviyorum , o benim olacak " dedi yumruğu indiremeden Alaz elini tuttu .

Asef duvarın arkasından çıkıp onlara doğru yürüdü ve kutayı tuttuğu gibi yere fırlattı üzerine çıkıp yumruk attı Alaza nasıl vurabilirdi?

Alaz Asef'in ne zaman geldiğini anlamamıştı bile donmuş bir şekilde onlara bakıyordu Asef Kutaya vururken bağırdı.

"Bir daha Alazıma elin kalkmayacak lan , dokunmayacaksın ona senin derdin benim ona zarar vereni yakarım " dedi kendini kaybetmişti ,o sırada Alaz kendine  gelip Asefi Kutay'ın üzerinden almaya çalışıyordu .

Alaz çektikçe Asef yapışıyordu .

"Asef lütfen " dedi kulağına fısıldayarak biraz daha zorlasa ağlayacaktı .

Alaz yüzüne düşen yağmur damlasına baktı eve gitmek istiyordu .
"Asef hadi " dedi Asef ayağa kalktı yerde karnını tutarak yatan Kutaya bakıp tükürdü.

"Yanımıza dahi yaklaşma  " dedi Alaz'ın bileğini tutarak hızla ev yoluna yürüdü .

___________________
Kapıyı açıp içeri girdiler ve kapıyı arkasından kapatıp anahtarı koltuğa fırlattı.

Alaz'ın bileği sıkmasından dolayı acıyordu ama ses etmemişti  Asef kolunu bir saniye bile bırakmamıştı
"Asef lütfen sakin ol " dedi Asef derin nefes alıp gözlerinin içine baktı .

Yeşil gözler onu neden içine çekiyordu ? Büyü gibi bir şeydi .

Tuttuğu bileği serbest bıraktı
Alaz'ın bileğini nasıl sıktıysa kıpkırmızı olmuştu elini tutup kaldırdı kızarık olan yere dudaklarını bastırdı .

Alaz ani gelen yakınlıktan mutluydu .

"Asef sen orada olduğumuzu nasıl bildin ? " Dedi .

Asef kafasını yana çevirdi
"Burak söyledi Ben de geldim her şeyi duydum Alaz , ben seni neden birine benzetiyorum dediğimde sen neden bilmiyorum dedin Alaz? " dedi kollarını birbirine doladı .

Alaz gözlerini kaçırdı gerçeği söylerse ondan uzaklaşır mıydı? Annesi babası gibi gider miydi o da ondan? Asef'in kolunu tuttu

"Asef her şeyi anlatıcam, tek isteğim benden gitme tamam mı "dedi ,Asef kolunu tutan oğlana baktı yeşil gözleri dolmaya başlamıştı bile .

"Gitmem " dedi fısıldayarak duyacağı şeylerden korkuyordu .

Yeşil Gözlüm (Gay )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin