22 Mart
________
Alaz 7 yaşındaydı oyuncak tavşanına sarılmış annesinin gelmesini bekliyordu annesi ve babası polisti nöbette kalıyorlar Alaz da evde tek başına kalıyordu ,yatağın üzerine oturup üzerine pikeyi örttü örtmeden önce pikeye sıkıca sarılıp kısa bir sevgi patlaması yaşadı.Annesinin pikesiydi, kokusu o kadar güzeldi ki annesi pikeye uyurken çok sarılırdı Bu yüzden kokusu sinmişti evde yalnız kaldığı için de sürekli pike ile beraber vakit geçirirdi.
Pencereye baktı Yağmur çok fazla yağıyordu ,bulutlar sertçe birbirine çarpıyor ışık ve yüksek ses çıkarıyordu, Alaz annesini özlemişti Bir an önce eve gelsin ona sarılıp beraber uyuyacaklardı annesi Alaz'ın saçlarını okşayıp bol bol öpecekti onu.
aklına gelen şeyle ellerini birbirine çarptı Alaz saçlarını geriye atıp pikeyi burnuna dayadı
Babası annesinden önce gelmişti yan odada telefonla konuşuyordu, biraz önce Alaz annesi ile konuşmuştu Yolda olduğunu söylemişti.Salondan bir ses duyuldu , bu babasını sesiydi
Ağlama seslerine benziyordu ve yüksek bir ses düşme gibi .Alaz ayağa kalkıp küçük adımlarla seslere doğru yürüdü babası salonun ortasına diz çökmüş ağlıyordu
"Baba " dedi endişeyle babasının yeşil gözleri oğluna döndü Alaz babasını hiç böyle görmemişti o her zaman güçlü duruyordu ama şimdi yıkılmış bir adam vardı karşısında ,gözleri kıpkırmızı saçı dağılmış gözlerindeki acı hissediliyordu.
"Alaz oğlum gel " dedi kollarını açıp sesi çok kötü çıkıyordu
Alaz babasının yanına gitti Alkan bey oğlunun ellerini tuttu ona nasıl söyleyeceğini düşünüyordu, daha kendisi kaldıramıyordu bu durumu Alaz daha çok küçüktü nasıl kaldırabilirdi?
"Alaz annen artık gelmeyecek bebeğim" dedi göz yaşını silip .
Alaz babasının ne demek istediğini anlayamamıştı annesi Alaz'a mı küsmüştü ondan mı gelmiyordu" Baba annem bana mı küstü , küsmesin Alaz'a , Alaz çok üzülür hem ben barışırım onunla ona pasta yaparım hem de en sevdiğinden çok çikolatalı o kıyamaz bana barışır" dedi hızlı hızlı , Alaz annesi ona küstüğü için ağlıyordu ..
Alkan bey oğlunun bu hâline daha çok ağladı
"Alazım anne sana küsmedi ama gelemez " dedi oğluna sıkıca sarılırken .Küsmediyse neden gelemiyordu Alaz burnunu çekerek ağlamaya başladı
"Annemi istiyorum " diye sayıklıyordu"Annen güzel bir yerde Alaz " dedi oğlunu teselli etmek için
Annesi hep Alazı yılan gözlüm diye severdi yılanları da çok severdi , Alaz'ın ağlaması arttı annesi onsuz gitmişti küsmüştü ona .
Alkan bey o gün oğlunu zorla uyutmuştu , Alaz ağlamaktan ateşlenmiş sürekli annesini sayıklamıştı .
__________
Alaz o günden sonra her gece annesinin pikesine sarılıp ağlayarak uyumaya başlamıştı , Annesi araba kullanırken yağmurlu havadan dolayı önününü görememiş arabanın kontrolünü kaybedip uçurumdan düşmüş ama Alaz'a bunu çok sonra söylemişlerdi .Babası Alkan bey karısının ölümünü kaldıramamış Alkolik birine dönüşmüştü , sürekli ağlıyordu .
Alaz bir gün okuldan çıkıp eve geldi babası bu gün onu almaya gelmemişti
Kapıyı açıp içeri girdi"Baba ben geldim " diye seslendi , içeriden hiçbir ses gelmemişti .
"Nerdesin " dedi tekrar , yine ses yoktu Alaz salona gitti , içki şişeleri masanın üzerinde duruyor ama babası yoktu .
"Baba " dedi yüksek sesle odalara baktı ama yoktu , banyodadır belki dedi bir umut , banyoya gitti içeriye girmesiyle çığlık atması bir olmuştu .
Babası yerde yatıyordu kafasından akan kanlar beyaz zemini kıpkırmızı yapmıştı elinde silah, bembeyaz olmuştu teni , kanları umursamadan babasının yanında diz çöktü çığlık çığlığa bağırarak ağlıyordu .
Kapı vuruşlarının sesi geliyordu ama kapıyı açacak gücü yoktu , kapı kırıldı içeriye giren komşular banyoya girdiler , böyle bir görüntü görmeyi beklemiyorlardı hemen ambulansı ve polisi aradılar , Alaz yerinden kalkmıyordu , ağlıyor ama ne babasına uzanıyor ne de kalkıyordu .
Ambulans gelip babasını götürürken Alazı da polisler almıştı ,Alaz'a birkaç soru sorduktan sonra bırakmışlardı babasının silahını kontrol etmek amaçlı almışlardı babası ölmüştü O da gitmişti Alazı Babaannesi almış götürüyordu, oğlu ölmüştü onun için de kolay değildi yaşlı kadın hıçkırarak ağlıyordu.
Babaannesi Alaz'ın uzun saçlarını okşayıp öpmüştü ,morgda da son kez babasını görmüştü bir gün sonra annesinin yanına gömmüşlerdi, babası da onu bırakıp gitmişti küsmüştü ikisine de, Alazı neden yalnız bırakmışlardı
" Hadi gel Alaz " Alaz babaannesi'nin elinden tutup gitti, annesi yağmur'a karışmış babası da silahına kendini kurban etmişti .
Alaz bir daha ne yağmur'u sevdi ne de eline silah aldı onsuz gittikleri için ikisine de küstü .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeşil Gözlüm (Gay )
Fanfiction+18 VE ARGO KÜFÜR İÇERiR İki çete içinde biz çifttik. "En zor zamanımda karşıma çıktığın için teşekkür ederim " dedim omzunda yatıyordum , kokusu çok güzeldi. "Beni sevdiğin için teşekkür ederim " dedi aynı şekilde .