2.Yabancı

3.8K 172 15
                                    

Duvarın dibinde hâlâ oturuyordum sırtım soğuk duvarla artık . birleşmek üzereydi Karnımın ağrısı iyice artmış, ağlamam ise durmuştu elimi cebime atıp Sigaramı çıkardım ve dudaklarımın arasına koyup çakmakla yaktım sigara paketine bakıp kenara fırlattım Sırf o sigara içiyor diye başlamıştım. Ona daha yakın olmak istemiştim, ilk Bana sigarayı uzattığında alıp içmiştim  az kalsın boğuluyordum, aklıma gelen Anı ile gözümden Yine Bir Damla Yaş süzüldü.

yanıma bir gölge çöktüğünü hissettim ve hızla kafamı çevirdim ,kedi gibi bakan İki yeşil göz beklemiyordum sert yüz hatları vardı ama güzeldi hem de yakışıklı, Daha önce görmediğim bir yüzdü . Bu ıssız inşaatta ne işi vardı ?

"sigaran var mı " dedi bakışlarını benden ayırmadan ,sert ve
hoş ses tonu vardı saatlerce konuşsa dinlerdim herhalde ,Elimi cebime atıp paketi çıkardım ve içinden aldığım  sigarayı uzattım elimden sigarayı bana temas etmemeye özen göstererek aldı sigarayı ağzına koyup bana baktı çakmağı da yoktu , çakmağı cebimden çıkarıp biraz yaklaştım uzatıp sigaranın ucunu yaktım ucu yanınca geri çekildi  ,ben ona o karşı duvara bakıyordu, konuşacak halim yoktu hem tanımadığım insanla sohbet edecek değildim .

Aklıma gelen şey ile cebimdeki telefonu çıkarıp saate  baktım bayağı geç olmuştu ,Yaklaşık 4 saattir buradaydım ayağa kalkmak için duvardan destek alıp yavaşca kalktım.

ama dengemi sağlayamayıp düşecek gibi olunca  duvardan tekrar tutundum ,Karnıma giren sert ağrı ile iki büklüm olup dişlerimi sıkarak  inlemiştim hiç acımamıştı vururken şerefsiz ,  yanımdaki beden kalkıp önce bedenimi süzdü  sonra elini bileğime attı aha sikecek, bileğimi elinden çekmeye çalıştım ama sert tutuyordu, bir elini saçlarından geçirdi

"Zarar vermem yanlış anlama, ben seni evin neredeyse götürürüm halin iyi değil" dedi bunu söylerken bile bedenime bakıyordu .

güvenmiyordum hiç tanımadığım biri
hiç belli olmaz kafamı iki yana salladım ,gözlerini kıstı
"kendi arabam yok zaten Taksiyle gideriz ayakta duramıyorsun" dedi görünüşü sakindi ama ses tonu hiçte sakin değil gibiydi .

haklıydı ayakta duramıyordum kafamı tamam anlamında salladım onayımı aldıktan sonra eğilip Belimden tuttu ben de kolumu omuzuna attım ,yavaş adımlarla yola doğru çıktık geçen bir taksiye dur işareti yaptı, beni taksiye yerleştirip yanıma yerleşti ev Adresimi verdim taksi ilerlerken ben de camdan dışarıyı seyrediyordum  , acım büyüktü vücudumun acısını geçtim bana acımasızca bakan gözler aklımdan çıkmıyordu , onun en yakın arkadaşı bendim hiç mi önemi yoktu beraber büyümemizin hiç mi değerim yoktu da gözünde onu sevdiğimi dile getirince beni dövmüştü , keşke söylemeseydim şimdi saçımı okşayacak derdimi dinleyecek kimsem kalmamıştı , gözümden akan yaş çeneme inmişti .

"Pişt daldın, geldik " yan tarafımdan gelen ses ile düşüncelerimden sıyrılıp ona dönmüştüm bana ifadesiz gözlerle bakıyordu kafamı tekrar cama çevirince evimin önündeydim .

düşünceler o kadar beynimi esir almıştı ki Arabanın durduğunu bile anlamamıştım, cebimden para çıkarıp  taksiciye uzattım elimden alıp para üstünü vermişti, inmek için  kapıyı açmıştım ki yanımdaki beden hareketlendi ona döndüm yeşil gözler gözlerimi deliyordu.

"Teşekkür ederim yardımın için bundan sonrasını ben hallederim" dedim sesimin titremesine engel olamıyordum .

yüzüme Emin olup olmadığıma baktı Emin olduğumu anlayınca kafasını salladı , arabadan indim ve eve doğru hızlı adımlarla yürüdüm araba gitmişti ,  cebimden anahtarı çıkarıp kapıyı açtım Ayakkabılarımı yavaş hareketlerle çıkarıp içeriye geçtim salonda Televizyon sesi geliyordu ve

annemin hararetli konuşmaları, montumu çıkarıp askılığa astım ve salona doğru yürüdüm .

"Ben geldim anne" dedim  yüzümü yere eğdim, kafasını bana çevirip sadece kafasını salladı ve konuşmaya devam etti.

" Evet aşkım gelmeye çalışacağız merak etme sen" dedi tatlı bir ses tonuyla sevgilisi ile konuşuyordu yine ve yanında içki bardakları, sevgilisiyle İlgilendiği kadar Keşke benimle de ilgilense, yine perişan halimi görmemişti bu umursamaz halleri canımı daha çok yakıyordu .

"Asef mi onu ikna ederim ben Endişelenme" dedi

benim hakkımda karar vermesinden bıkmıştım hiçbir şey demeden merdivenlerden odama çıktım yatağın üstünde ki eşyalarımı fırlatıp  kendimi yüz üstü atmıştım elime aldığım yastığı dişlerimin arasına koyup ıssırdım canım yanıyordu  , hıçkırıklarımı tutamıyordum ben bunları hakettmedim.

Ağlamıştım , biraz olsun ağlamam hafifleyince eşyalarımı alıp banyoya geçtim , okul kıyafetlerimi kirliye attım yerde oturduğum için kirlenmişlerdi , küvetin suyunu açıp  o dolana kadar  aynanın karşısına geçtim Üstümdeki tişörtü çıkarıp vücuduma baktım acınacak haldeydim.

Çok canım yanıyordu karnımda büyük bir kırmızılık morarmaya yüz tutmuş, Elmacık kemiği ve vücudumun belirli yerlerinde kızarıklıklar vardı, çökmüş durumdaydım elimle yüzümü kapatıp hıçkırıklarla ağlamaya başladım çığlık çığlığa bağırmak istiyordum biri beni görsün diye bağırmak.

ağlamam hızlanırken Dizlerimin üzerine çöktüm ve sesim fısıltı şeklinde çıkmıştı.

Yalvarırım Beni duyun biri beni kurtarsın.

yerden kendimi zoraki toparlayıp kalktım küvete baktığımda su dolmuş taşıyordu ,elimi daldırdım sıcaklığına bakıp suyu kapattım ve içine girip oturdum su sanki yaralarımı sarıyordu biraz daha vücuduma iyi geliyordu uzun süre  suda kalmıştım   sıcak olan su buz gibi olmuştu sudan çıkıp kendimi kuruladım odama geçip kıyafetlerimi değiştirdim yatağıma yatıp yastığıma sıkıca sarıldım. Yastığa damlayan yaşlarımla  Uyumaya çalıştım kötü bir günü daha geride bırakmıştım.

Yeşil Gözlüm (Gay )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin