18. Seninle yatabilir miyim

1.5K 72 8
                                    

SOLUK
________

Soluk: sevgilim ne yapıyorsun

Melek : iyi Soluk oturuyorum öyle sen

Soluk : bende iyiyim
Bir şey soracaktım yarın buluşalım mı

Melek : olmaz sevgilim işim var

Soluk : ama seni göremiyorum kaç gündür

Melek : işim olmasaydı gelirdim soluk

Soluk : tamam iyi geceler

Melek : iyi geceler

_____________________________
Bilekliğim yoktu her yere bakmıştım ama yoktu yatağın etrafında dolanırken yatağın üzerindeki telefondan mesaj sesi geldi telefonumu elime alıp mesajı açtım.

Soluk : bilekliğini masada unutmuşsun ben aldım merak etme

Hii soğuk nevaledeydi , ondan biraz korkuyordum aslında çok ciddi biriydi ve sert bakışları vardı, turuncu sarı karışımı gözleri onu biraz daha korkunç yapıyordu ,kolunda ve boynunda dövmeler vardı içini bilmiyorum ama dışı korkunçtu Bir de benim iki katımdı.

Balın : teşekkür ederim yarın alabilir miyim

Soluk : okulda veririm

Balın : tamam iyi geceler
(görüldü)

Görüldü  atmıştı terbiyesiz , masadan aldığım bardağı kafama dikip sütümü içmeye devam ettim
___________

ASEF___

"Asef" ağzımı şapırdatarak  sağa doğru döndüm kolumdan  arka arkaya dürtülmem ile gözlerimi hafif araladım görüntü net değildi yerimde doğrulup gözlerimi ovaladım.

Görüşüm netleşirken, tişörtünün biraz yakası açılmış yeşil gözleri dolmuş Alaz beklemiyordum.

Yatakta dizlerinin üzerinde oturmuş parmaklarıyla oynuyordu.
"Alaz iyi misin " dedim endişeyle ne olmuştu gece gece , gözlerini bana sabitledi .

"Ben korkuyorum , seninle yatabilir miyim " dedi sesi titriyordu, elleri de  titriyordu ellerini tuttum hiç iyi gözükmüyordu , gözünden bir damla yaş akmıştı .

"Neden korkuyorsun Alaz hmm " dedim elimi yanağına atıp düşen göz yaşını sildim  , bana cevap vermeden yutkundu bakışlarını cama çevirdi
Yağmur bardaktan boşalırcasına yağıyordu , şimşek hiç durmadan gürültülü bir şekilde çakıyordu şimşekten gürültülü bir ses çıktığında Alaz ellerini hızla kulaklarına kapattı. Yağmurdan korkuyordu

Örtüyü açtım elinden tutup  onu kendime çektim
"Gel " dedim kenara kayıp ,yatağa girdi üstünü örtüp onu kendime yasladım .

_____________&&&&&&
Alaz ellerini kulaklarına kapatmış gözlerini sıkıca yummuş yerinde titriyordu

"Alaz bana bak " dedi Asef alaz'ı kendime getirmek için seslenmişti ama Alaz kafasının içindeki seslerden Asefi duymuyordu.

Alaz'ın içinde öyle büyük fırtınalar vardı ki zapt edemiyordu ,ağlamaya başladı acı çekiyordu.

Asef dayanamadı Alazı belinden tutup kendine çektiği kollarını sıkıca beline sarıp kafasını göğüsüne yasladı biraz olsun titremesi  Durmuş durumunun Yeni yeni farkına varmıştı ,gözlerini açıp Asef'e baktı.

Asef dayanamazdı ki büyümüş hiç durmadan yaş akan gözlere , her baktığında büyülendiği gözlerin şimdi acı çekmesini istemiyordu .

Elini kaldırıp yeşil gözlerden akan yaşları sildi .
"Asef ben yağmurdan çok korkuyorum " dedi titreyen sesiyle

Asef'in kokusu Alaz'a iyi gelmişti biraz daha boynuna sokuldu Asef çenesini Alaz'ın kafasına koymuş onu sakinleştirmek için belini okşuyordu.

" Neden korkuyorsun yağmurdan " dedi küçük çocukla konuşuyormuş gibi konuşuyordu   Alazla .

Alaz burnunu çekti aklına gelen anıları aklından çıkarmak istiyordu ama olmuyordu, hiç gözünün önünden gitmiyordu ki .

Yeşil Gözlüm (Gay )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin