15.Orman mı

1.4K 90 2
                                    

Hocam ormanlık alanda kamp mı planlıyorsunuz yani " dedim iğrenen bir sesle .

Kafasını imzaladığı kağıtlardan kaldırıp bana gülümseyerek baktı , komik bir şey demedim ama neyse .

"Çok güzel değil mi " dedi benden onay bekleyen bir yüz ifadesiyle bakıyordu , delirmişsin sen adam ne güzeli .

"Hocam olmaz ben gelemem " dedim Ormana hiç gitmezdim ben , ben ağaçlık alana gitmezdim .

Kaşları çatılırken dilini dudağında gezdirdi yalarım .
"Neden" dedi hafif öne doğru eğilip
Ellerimi iki yana salladım .

" Böcek var olmaz " dedim  midem bulanmaya başlamıştı bile , kaşıntıdan ölürdüm ben orada .

"Böcekten mi korkuyorsun Doruk " dedi gülmeye başlarken , komik mi amcık

Elimi koluma atıp sıktım , dilimi dudaklarımda gezdirip konuştum "sevmiyorum kaşındırıyorlar beni " dedim ses tonum ne olur yapmayalım dermiş gibi çıkmıştı .

Gözlerimin tam içine bakarken gülümsemesi genişledi , tepkilerini hiç ama hiç anlamayacaktım. Neye sinirlendiği ve ya neye güldüğü belli  olmuyordu .

"Özür dilerim Doruk , ama benimle geleceksin " dedi ciddi ve net sesinden ödün vermeden , önünde bir ağlamadığım kalmıştı  hâla benimle geleceksin diyor yavşak adam , götüne o ormanda sincaplar kaçsın böcekler içine girsin de çıkamasın .

En son kozunu kullan Doruk hadi yiğidim , Dudaklarımı sarkıtıp en tatlı yüz ifademi takındım .

"Hocam ama çadıra böcekler girer " dedim oldukça sevimli sesimle .
Gülen yüzü kas katı kesilirken bana odaklanmıştı gözleri dudaklarıma iki saniye değip geri hemen gözlerime çıktı .

Öylesine yaptığım Bir hareketin onda böyle bir etki bırakmasını beklemiyordum .

Gözlerini benden kaçırıp kâğıtlara bakmaya geri döndü , ellerini saçlarından geçirip geriye itti düşünüyor gibiydi .

"O zaman karavanda benimle kalırsın" dedi kafasını bir saniye bile kağıtlardan kaldırmadan .

Karavanda beraber kalmak mı ? Ne .
Bayılırdım ben orada böcekten değil heyecan basardı , yok cidden bu adam'ın tek derdi beni öldürmek .

Umutsuzca gözlerim ona kitlenmiş bakarken sessiz bir şekilde kaderimi  kabullendim ne desem boştu .

"Hocam çıkabilir miyim " dedim kısık sesimle , gözleri bu sefer beni buldu .

"Çıkabilirsin Doruk" dedi soğuk bir sesle , neden biraz önce benimle güzel güzel konuşurken bir anda soğuk yapmaya başlamıştı , onda bıraktığım etkiden mi rahatsız olmuştu .

Neyse en azından böceklere Yağız hocayı yem ederim .

ASEF
____________
Kafamı yasladığım sıradan kaldırdım , derste uyuduğum için başım daha çok ağrımıştı .

Yanımda oturan Yiğit ve önümüzde ki Balın hiç ilgilenmediğim bir konu hakkında konuşuyorlardı .

"Bu uzun teneffüs mü " dedim gerinerek her yerim ağrıyor .

Yiğit kafasını evet anlamında salladı . Hassiktir ben Alaz'ın yanına gidecektim , bizimkilere de söylemedim şimdi gizlice kaçsam yiğit döver söylesem yine döver .

Dudağımı dişlerimin arasına alıp ıssırdım , bu mesele ortaya çıktığından beri Yiğit korumacı abi modunda geziyordu .

"Ben tuvalete gidicem " dedim kapıya yürümek için hareketlenmiştim ki Yiğit de ayaklandı sıçış .

"Ben de geleyim " dedi sanki nah buluşursun dermiş gibi bir tipi vardı .

"Yiğit benimle kantine gelmeyecek miydin " dedi Balın sanki yüz ifademi anlamış gibiydi .

"Doğru , gel gidelim Balın " dedi Afferim be balın

Balın bana göz kırpıp Yiğit'in peşinden gitti .

Ben de koşar adım merdivenlerden inip sözleştiğimiz gibi bahçedeki ara bölüme gittim .

Kamera görmediği için Alaz duvara yaslanmış sigara içiyordu .

Yanına yürüdüm beni görünce elindeki sigarasını yere atıp üzerine bastı .
"Gözüm yollarda kaldı be gülüm " dedi  gülerek ,kıro gerçekten .

"Yiğit bırakmadı ki " dedim omuzlarımı kaldırıp indirdim Yiğit'in adını duyunca gözlerini devirdi .

"Nasılsın " dedi  ilk defa normal bir konuşma başlatmıştı herhalde .

"İyiyim sen nasılsın " dedim gülümseyerek , çok güzel davranıyordu bana .

"İyiyim ben de , sen yanıma gelince daha iyi oluyorum " dedi alay ettiğini anlayıp güldüm ama emin de olamıyordum bazen ciddi mi değil mi diye .

"Seninle sevgili olduğumuz resmen tüm okula yayıldı ama neden kimse bir şey demedi " dedim eskiden olsa ağzıma etmişlerdi ki yaşamıştım .

"Sen kendi görünüşünün farkında mısın " dedi ne vardı ki eğilip kendime baktım .

"Lan bırak konuşmayı  yanına yaklaşmaya millet korkuyor " dedi gülümseyerek.

Kafamı salladım ne diyebilirdim ki çok dayak yedim ondan mı böyle oldum. 

Yanıma yaklaşıp elini belime değdirdi tutmuyordu hafif parmakları değiyor.

"Üzülme ne yaşadın bilmiyorum ama üzülme , arkadaşların yanında hepsini ne kadar sevmesem de onlar yanında " dedi belimi bu sefer okşamıştı .

İçimi sıcak  bir his sararken  yutkundum bu neydi .

"Ben de yanındayım " dedi saçımı sevip uzaklaştı , içime dolan güven duygusu'yla gülümsedim .

"Bugün büyük gün " dedi dikkatimi dağıtmak için kahkaha atmıştı .

İki grup konuşacağı için ben
gergindim .

" Ne demezsin " dedim ikimizde biraz daha konuştuk .

Zil çalmasıyla sınıfıma dönmüştüm Yiğit'in sorgulayan bakışları eşliğinde geçen dersler ve sonunda gelen okul çıkışı.

Yeşil Gözlüm (Gay )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin