28. Oturan Duygular

759 51 9
                                    

"sevgilim diyorum ki Yiğit ve arkadaşlarımız yokken beni öpsen " dedi Alaz elini Asef'in yakasına sürttü .

Asef yaslandığı ağaçtan Alaza doğru eğildi.
"Hmm öyle diyorsun " dedi dudağını ısırdı ve sevgilisinin dudağına baktı çok güzel .

Alaz kollarını Asef'in boynuna doladı ve kafasını salladı .
"Hı hı öyle diyorum " dedi onu daha çok kendine çekti .

Asef sevgilisinin bu hallerine  dayanamayıp Alaz'ın dudaklarına eğildi .

"Topunuzu s.keyim " yiğitin bağırışıyla hızla birbirlerinden ayrıldılar, Alaz sinirle sesin geldiği yere baktı .

ağlamak istiyordu öpememişti kaç saattir yan yana bile gelemiyorlardı zaten , onlar daha yeni sevgili olmuşlardı  .

Yiğit ayaklarını yere vura vura söyleniyordu ,Doruk elindeki böcek ilacını sıkıca tutmuş yerlere bakınarak yiğit'i takip ediyordu.

"Sincap götünüze girsin " dedi bu ne gerginlik ya .

Alaz kafasını iki yana sallayıp Asefe baktı .
"Arkadaşların sorunlu " dedi Asefte parmağıyla Alaz'ın arkadaşlarını gösterdi .

"Senin de arkadaşların normal sayılmaz" dedi gülerek , Bora Burağın üzerine çıkmış boğmaya çalışıyordu .

Burak halinden memnundu insanları kızdırmayı çok seviyordu .

Karanlık yavaş yavaş kendini gösterirken hocaların zoru ile hepsi çadırlara dağıldı çünkü ormanda uluma sesleri duyuluyordu.

___________________________

Yiğit _ Bora
_______________
ikisi de cadırda sessizce oturuyorlardı Bu sessizliği Bora bozdu .
"Yiğit hava çok soğuk battaniyeyi verir misin ? " dedi ,Yiğit battaniye Bora'nın suratına fırlattı Bora'nın canı biraz acımıştı ama ses etmedi battaniyeye sıkıca sarılıp yattı.

"İyi geceler " dedi fısıldıyarak hevesle söylemişti ama hiç bir tepki alamadı .

Doğrulup Yiğite baktığında ondan fazlasıyla uzağa gitmiş arkası dönük yatıyordu .

"Yiğit bana böyle davranma " dedi içten içe parçalanıyordu , Yiğit dönüp bakmadı .

"Kes sesini ,senin iğrenç sesini duymak zorunda değilim " dedi sesi sertti .

Bora yutkundu eskiden sesini severdi ama şimdi kötü müydü ?

"Yiğit niye böyle yapıyorsun ? " dedi ilk defa onunla böyle konuşabilecek bir fırsat bulmuştu ama konuşmayı ağlamadan bitirebileceğine hiç emin değildi .

Yiğit Doğurulup Bora'nın hafif ıslanmış gözlerine baktı içindeki öfke oldukça fazlaydı.

"Bora sen beni aldattın unuttun mu ?" dedi sinirden eli titriyordu hatırladıkça sinirleniyordu .

Bora hızla kafasını iki yana salladı .
"Yemin ederim seni aldatmadım yanlış anladın ve benimle konuşmadın bile beni zorla öptü" dedi , yiğit sırıttı .

Ona inanmıyordu ya da inanmak istemiyordu , Bora'nın göz yaşları yavaş yavaş düşmeye başladı boğazında yumruk vardı sanki .

"Yiğit hatırlıyor musun ? Bana çiçekleri çok seviyorum diye Nergis çiçeği almıştın, o çiçek güzeldi canlıydı ama sen gittin çiçek kurmaya başladı ,kurumasın diye çok çabaladım ama olmadı her gece ağladım gözyaşlarım tükendi seninleyken sevgiyi öğrendim ben " dedi yutkundu ve titrek bir nefes aldı.

"Ben seni aldatamam yapmadım " dedi yalvaran sesiyle , Yiğit bir iki saniye ona bakıp çadırdan dışarı kendini attı .

Bora ise onun çıkışıyla yıkılmıştı ağlaması hızlanmıştı , yiğit canını çok yakıyordu .

"Kaç hep yaptığın gibi " dedi fısıldıyarak.

Yiğit göle doğru yürüyüp banklardan birine oturdu , etraf çok sessizdi .

evet bir ara sevgililerdi herkesten gizlemişlerdi ,aslında bir süre her şey gayet güzeldi ona olan aşkı çok fazlaydı ama sonra hayır Borayı yatakta basmamıştı yok öyle bir şey , boş sınıfta Ezgiyi Borayı öperken görmüştü ,Boraya güvenemiyordu .

Kafası çok karışıktı , banka kıvrılıp gözlerini kapattı , bir süre sonra Bora çadırdan çıktı ve soğukta yatmasına hiç el veremedi onun üzerine örtü örttü .

_____________________________________
Doruk _ Burak
________________

"Ağağaaa böcek "Doruk böcek ilacını fazla kaçırınca burak'la küçük bir zehirlenme yaşamışlardı.

"Yav s.ktir git rahat uyku vermedin" dedi Burak bir yandan da öksürüyordu .

Doruk ise ağlıyordu
"Burak böcak var" dedi hem ağlıyor hem de yere bakıyordu .

Burak onun halinin kötü olduğunu görünce elini saçına koyup sevdi .
"Normal orman ya hani " dedi gülerek .

Doruk uyuyamıyordu burada .
"Burak ben Yağız hocanın yanına gidiyorum " dedi iç çekerek burada yatamazdı .

Burak kafasını salladı , onun gitmesi ikisi içinde iyi olacaktı .

Doruk yavaş adımlarla ışıkları yanan karavana ilerledi Yağız onu içeri
alır mı ? Diye düşünmeden edemiyordu .

Bir yandan kaşınan kolunu kaşıyor bir yandan da hala iç çekerek ağlıyordu.

Karavanın kapısına yaklaşıp kapıyı yavaşça çaldı biraz bekledikten sonra kapı açılmış ve Yağız görünmüştü, Doruk görüntü karşısında afalladı gri eşofman, beyaz tişört ,dağılmış saçlar uykulu kısık kızarık gözler okuldaki Yağız hocaya zerre alakası yoktu .

Yağız gözlerini kısarak ağlayan Doruğa baktı .

"Doruk bir sorun mu var Neden ağlıyorsun ? " Dedi endişeli sesle , Doruk burnunu çekti .

"Hocam böcek vardı çadırda bende kaçtım " dedi dudağı büzülmüştü .

Yağız gülümsedi
"Yaa öyle mi ? Beni dinlemedin işte başına ne geliyor görüyor musun ? " Dedi bu durumdan keyif alıyordu .

Doruk başını eğdi şu inadı olmasa  hiçbiri yaşanmayacaktı.

Yağız ellerini önde bağlamış üzgün bir şekilde yere bakan çocuğa kıyamıyordu .

"Gel içeri üşürsün " dedi , kenara çekildi .

Doruk karavan içine girdi etrafı süzdü yerde bir sürü yastık vardı Çok rahat gözüküyordu ,Yağız gidip uzandı Doruk da yanına oturdu.

"Hocam buraya böcek girer mi ? " Dedi , yağız onun masum sorusuyla gülmek istese de kendini tuttu ve ellerini iki yana kaldırdı .

"Bilmem " dedi , Doruk bir iki saniye etrafa bakıp  Yağız'ın yanına uzandı 

"Böcek gelirse beni korursun
değil mi ? " Dedi gözlerinin içine bakıyordu , Yağız Doruğun bu hallerini seviyordu .

Kollarını ona uzattı Doruk bir iki saniye bakıp ona yaklaştı ve kolları arasına girdi .

"Ben seni korurum Doruk " dedi buraya böcek girmesi zordu aslında .

Doruk içinden sövüyordu Hem buraya zorla getir hem bin sini kırırım Doruk ,ağzına bir vurucam görecek korumayı .

Her şeyi bir kenara atıp Yağıza baktı ve gözlerini kapatmış olduğunu gördü çok yakışıklı .

O da gözlerini kapattı ve Yağıza sıkıca sarılıp kokusunu içine çekti onun yanında güvendeydi .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 23 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yeşil Gözlüm (Gay )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin