27. Kamp

703 45 6
                                    

"Sabahın köründe kim getirdi lan beni buraya ? topunuzu sincaplar siksin sizin, böcekler götünüze kaçsında çıkmasın , açım ben " geldiğimizden beri Doruğun söylenmelerini dinliyorduk.

Asefi almaya gelmiştik ama kapıyı duymuyordu aramalarımızı da açmamıştı
"Camdan girsek bakın cam açık " dedi Balın.

Alt katın camı cidden açıktı hırsız girsin diye herhalde açık bırakmıştı salak .

"Afferim kız zilli " diyen Dorukla ,Balın Doruğun karnına dirseğini geçirmişti.

Doruk söylenerek iki büklüm olurken biz balınla pencereden içeriye girdik kampa gideceğiz beyefendi uyusun yukarı bir çıkayım yatakta dövecektim.

Dorukta peşimizden içeriye girdiğinde merdivenlere adımladık.
"Balın saate bak " dedim , Balın kolundaki pembe saate baktı .

"Daha var " dedi kafamı sallayıp devam ettim .

_______________________________
Asef'ın odasının kapısı açıktı oraya ilerlediler girdiklerinde hepsi gördükleri şeyle donup kaldılar,

Doruk kendine gelip telefonu cebinden çıkardı fotoğraflarını çekmeliydi bu görüntüyü kaçıramazdı yiğit'in vücudunda sinir dalgaları cirit atıyor ,Balın ise çocuğunun mürvetini görmüş anne kadar sevinçliydi iki flaş sesinin patlamasıyla Yiğit sinirle Doruğa dönüp karnına dirsek attı sonra da birbirlerine sarılmış uyuyan Asef ve Alaz'ın yanına gitti .

"Birader kalk lan kardeşime yapışmışsın koala gibi "sesini ayarlayamamış yüksek çıkmıştı, Alaz yüksek sesten gözlerini açtı Asef de doğrulmuştu ikisi de gözlerini ovuşturup kendilerine gelmeye çalıştılar ve netleşen bakışlarıyla karşılarına baktılar.

"Yiğit " dedi Asef ona o kada sinirli bakıyordu ki anlatılmaz yaşanır.

Yiğit öyle bir sinirle bakıyordu ki Alaz gerilmişti ,Asef toparlanıp yataktan kalktı Alaz hâlâ bakıyordu .

"Asef sahte sevgiliyiz dediniz tamam dedik ama hiç sahte gözükmüyorsunuz "Yiğit sinirle konuşunca Asef yutkundu söyleyecek yalan bulamadı .

Normalde sevgili olduklarını söylerdi ama yiğit'in Bu sinirinin altında bir şeyin yattığını fark ettiği için susuyordu.

Alaz Asef'in gözlerine baktı sorun yok gibisinden gülümsedi ve ayağa kalktı .
"Benim problemim var ondan beraber yattık Asefle aramda bir şey yok" dedi umursamaz bir sesle ama bunları söylerken bile Asefi öpmek istiyordu.

Şimdi ne güzel Asefle hâlâ yatakta yatmak vardı .

Yiğit fazla inanmamıştı ama neyse dedi alaz'ın üzerine yürüyüp yakasından tuttu asef yataktan atlayıp yiğit'in yanına dikildi vurmaya kalkarsa Arkadaşı demez yiğit'in burnundan getirirdi , Alaza kimse el kaldıramaz.

Yiğit gözlerini Alazdan çekmezken hırsla konuştu .
"Kusura bakma Alaz düşman olduğumuz bir guruba arkadaşımı sırf öylesine zevkleriniz için yem edemem , birde Bora'nın arkadaşısın hiç kusura bakma " Alaz sırıttı o şansı çoktan elde etmişti ama neyse.

"Yiğit uzatma abi hadi gidelim " dedi Doruk Yiğiti kolundan tutup geriye çekti onlar aşağı inerken Balın da Asef'in hazırlanmış çantasını koluna takıp peşlerinden gitti.

Hepsi odadan çıkınca Asef Alaza baktı Alaz ona kısacık bir süre sarılırken Asefte onu öpmüştü .

Bugün nasıl geçecekti ? birbirlerinden uzak gizli ilişkilerini yaşarken.

__________________________
"Hocam bu ne " Doruk eline aldığı dosyaya bakıyordu

"Doruk o sınıf listesi oğlum , Derste uyumaktan sınıf arkadaşlarını tanımıyorsun " demesiyle Doruk sırıttı , kırk kişilik sınıf hangi birini hatırlasın hepsinin yüzünü şeytan görsün hepsinden nefret ediyordu .

Yeşil Gözlüm (Gay )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin