20. yüzük

1.2K 63 4
                                    

Asef Alaz'ın anlattıklarına hüngür hüngür ağlıyordu, Alaz hep güçlü durmaya çalışmıştı ama o kadar güçlü değildi içindeki yalnızlık çok büyüktü.

Asef iyice sardı kollarının arasındaki bedeni Alaz kafasını kaldırıp onu saran bedene  baktı o da ağlıyordu, elini kaldırıp Asef'in gözünden düşen yaşları durdurmak istermişçesine sildi.

"Asef lütfen ağlama " dedi sesi titrerken , tek Asef'in yanında güçlü duramıyordu .

Asef kendini sakinleştirmeye çalıştı Alaz'ın yaşadıkları ona çok ağır gelmişti .

Alaz Asef'in beline kollarını dolayıp kafasını boynuna gömdü .
"Asef beni uyutur musun " dedi alttan Asef'e bakarken .

Asef yeşil gözlü oğlana baktı , ne kadar masum ve güzeldi.
"Ne yapabilirim senin için " dedi Alaz derin bir nefes verip sıcak olan bedenin kokusunu içine çekti güzel kokuyordu hem de rahatlatıyordu onu .

"Annem hep saçlarımı öpüp okşayarak uyuturdu " dedi çekinerek  dudaklarını büzüp yorganın ucunu sıktı .

Asef derin bir nefes alıp Alaz'ın üzerinde hafif açılan yorganı sıkıcı örtüp burnunu  saçlarına gömdü kokusunu iyice içine çekti çok güzel kokuyordu yılan gözlüsü, saçına öpücükler kondurdu Alaz kafasına konulan öpücüklerle mayışmıştı. Yağmur hâlâ aynı şekilde yağarken  onlar birbirlerine sarılarak uyudular .

"Alaz " Asef üstüne çıkmış Alaz'a sesleniyordu, ama Alaz öyle huzurlu uyuyordu ki hiç sesi duymamıştı Alaz'ı yana da koyamıyordu koala gibi yapışmıştı Asef'e

"Alaz uyan hadi " dedi sakin bir sesle .
Alaz rahatsız bir şekilde kımıldandı ve gözlerini yavaş yavaş açtı içeriye giren güneş ışığı tam yüzüne vuruyor Bu da yeşil olan gözlerine parlaklık katıyordu.

Alaz olayı çözememişti elini ileri geri oynattı kafasını hafifçe kaldırıp asef'le göz göze geldi gözleri şaşkınlıktan büyürken olduğu konuma baktı Asef'in üzerinde mi uyumuştu yani, hızlıca kendini toparlayıp yana attı.

"Günaydın" dedi Asef suratında sırıtış vardı Alazın afallaması çok hoşuna gitmişti ,Alaz ise utanmış kırmızının her tonuna bürünmüştü.

"Günaydın " dedi gözlerini kaçırarak , Asef yüzündeki sırıtmayı silmeden ayağa kalktı üzerine birkaç şey geçirerek Alaz'a baktı hâla saf bir şekilde etrafa bakınıyordu.

"Alaz dolaptan istediğini alabilirsin " dedi dolabın kapağını açıp .

Alaz yataktan inip dolaba yönelirken Asef banyoya girdi işlerini halledip çıktığında Alaz Asef'in elbiselerini giymişti, Asef'in yüzünde istemsiz bir gülümseme oluşmuştu

Alaz aynaya  bakarken üstündeki ona hafif bol gelen tişörtü çekiştirip Asef'e döndü .

"Olmuş mu " dedi elini saçına atıp karıştırırken. Asef dün o saçların her zerresini okşamıştı .

Asef ona sorulan soruyla kendine gelip kafasını salladı
" çok güzel olmuş "dedi samimi sesiyle .

Alaz, Gamzesini ortaya döken bir gülümseme sundu ama dikkatini çeken bir şey vardı ,ağzına kadar dolu olan takı kutusu Asef'in parmaklarındaki yüzüklere alışıktı çünkü sürekli yüzük takıyordu.

Alaz da onun gibi yüzük takmak istiyordu .
"Asef bir şey sorabilir miyim? " Dedi Asef kafasını sallayıp ona odaklandı.

  yüzük kutusunu gösterdi.
"Bakabilir miyim " dedi mırıldanarak .

Asef gülümseyerek kafasını salladı ne kadar masum davranıyordu bugün .

Alaz heyecanla eline aldı ve bakmaya başladı Asef onun bu halini gülümseyerek seyrediyordu gülümsediğini bile farkında değildi.

Alaz eline iki yüzük aldı ikisi de ona çok güzel gelmişti ,aynılardı ama  üzerindeki motif farklıydı.
"Asef bunlar çok güzel " dedi parlayan gözlerle.

Asef eğilip alaz'ın eline aldığı yüzüklere baktı bunları Asef çok  beğenerek almıştı.

İlk yüzük takmaya başladığı zaman bir hevesle aldığı yüzüklerdi ,
Birinin üzerinde Bulut ve yağmur motifi vardı diğerinde ise Güneş motifi vardı

Asef  aklına gelen fikirle
Gülümsedi ,Alaz yüzüklere büyülenmiş gibi bakıyordu.
"Alaz hangisi seni temsil ediyor sence" Alaz iki yüzüğe  baktı annesini yağmur'a vemişti .

Elini yağmurlu olan attı Asef Alaz'ın elini tuttu ve parmağına yavaşça yüzüğü geçirdi kendisine de Güneşli olanı takacaktı ki Alaz onu durdurdu.

"Olmaz öyle sen bana taktın ben de sana takacağım" dedi gülümseyerek .

Asef'ın elinden yüzüğü alıp ince parmaklara yavaşça geçirdi Asef nefesini tutmuş bekliyordu heyecanlanmadı dese yalan olur.
Sanki evleniyorlardı ,Alaz Asef ve kendisinin parmağına gülerek bakıyordu .

Asef kendine gelip ayağa kalktı , Alaz'a bu kadar bağlanmamalıydı Alaz anlaşma üzerine ona yardım eden biriydi ,ona bu kadar yakın olması doğru değildi.

Alaz ne olduğunu anlayamamıştı yine de kalkıp salona geçti ,Asef ile beraber kahvaltı yapıp okula gittiler Asef tüm gün boyunca Alaz'dan uzak durmuştu, Alaz'ın aklındaki tek soruysa yanlış bir şey mi yaptım?  diye düşünüp durdu.

Yeşil Gözlüm (Gay )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin