Balın arkadaşlarından ayrılmış eve gidiyordu eve gider gitmez yeni aldığı tokasını takacak ve fotoğraf çekinecekti Toka takmayı ve renkli giyinmeyi çok seviyordu.
evinin olduğu sokağa döndüğünde
Kapısının önünde biri oturuyordu ama uzak olduğu için kim oturduğunu seçememişti teyzesi
falan mı geldi ?diye düşündü ama gelseler ararlardı.Biraz daha yaklaştığında ağlayan bir Soluk beklemiyordu yanına yaklaşıp dikildi Soluk gözleri kapalı ağlarken onun geldiğini fark etmemişti bile.
"Soluk " dedi bu hâli neydi böyle ?
Soluk yanından gelen sesle kafasını kaldırıp zor seçen gözleriyle karşısındakine baktı.
"Balın " dedi çatlak çıkan sesiyle , Balın kaşlarını çatıp yıkılmış bedenin yanına oturdu .
"Soluk iyi misin neyin var Bir yerin mi acıyor ? " dedi endişeli sesiyle Soluk duvardan çektiği kafasını tekrar yasladı.
Göz yaşı yanağına süzülürken eli ağrıyan kalbine gitti .
"Kalbim acıyor " dedi ağlamaktan kısılan sesiyle .Balın Soluğun eğilip kalbine baktı
"Biri mi vurdu ?" dedi masum bir sesle saftı bu çocuk .Soluk burnunu çekti gözleri acıyordu .
"Vurdu " dedi kafasını hafif salladı , Balın ellerini yumruk yaptı birini neden kalbine vurursun ki.
"Kim vurdu ? Soluk ağlama lütfen , gidip dövebilirim " dedi Soluğun yavaş yavaş ağlaması dururken dudağının kenarı kıvrıldı bu küçük bedeniyle onu mu koruyordu ?
Balın gerçekten çok saftı .
Gözünden bir damla daha yaş aktı Balın tereddütte kalsa da elini Soluğun yüzüne koyup gözyaşını parmağıyla sildi ağlayan kişilere fazla dayanamıyordu.
Soluk ani gelen temastan dolayı donmuştu.
Balın kafasını kaldırıp havaya baktı biraz soğumuştu, ayağa kalkıp evinin kapısını açtı .
Hâlâ oturan bedene baktı .
"Soluk gel hadi " dedi gülümseyerek, Soluk kafasını çevirip ona baktı onca ev arasında Balın'ın evinin önünü mü bulmuştu oturacak .Kafasını iki yana sallayıp reddetse de Balın ısrar edince ayağa kalkıp içeri geçti daha fazla direnecek gücü kalmamıştı zaten.
Balın'ın gösterdiği koltuğa geçip oturdu Balın odaya gidip Soluk için battaniye getirdi.
"Üşümüşsündür al " dedi battaniyeyi ona verdi .
Soluk battaniyeyi üzerine örterken
"Sen otur ben kahve yapayım dedi " Balın kahve yapmak için mutfağa gitti.Soluk evi incelemeye başladı neden bu kadar fazla renk vardı? Koltuklar mavi ,halı kırmızı ,perdeler beyaz satenden, masa ve sandalyeleri sarı yeşil karışıktı .
Garip renk seçimleriydi orası kesin , Soluğa hiç uymayan renk seçimleriydi .
Balın kahveleri getirip masaya koydu soluk evi incelemeye kesip Balına baktı.
"Evinde çok renk var gözümü yordu " dedi Balın'ın uzattığı kahveyi aldı .
Balın sesli bir şekilde güldü
gerçekten de öyleydi ama balın da renkli bir insandı rengarenk saçına tokalar takar ,kıyafetler ,ayakkabıları rengarenkti siyah sevmezdi ve giymezdi de."Biraz öyle " dedi Soluk ona alayla baktı .
"Sence biraz mı ?" dedi kahvesinden bir yudum aldı , Balın sadece gülümsedi
"Neden ağlıyordun anlatmak istersen dinlerim " dedi Soluğun yanına oturdu .
Soluk geriye yaslandı ve derin bir nefes aldı balın kötü biri değildi bu yüzden anlatabilirdi.
"Yanımda görmüşsündür belki melek o benim sevgilimdi " dedi iç çekerek Balın şaşırmıştı meleği biliyordu sarı uzun saçları ve büyük gözleri olan bir kızdı ,çok güzeldi sanki cennetten gönderilmiş gibi çoğu kişi ona aşıktı.
"O beni aldatıyormuş biliyor musun? o beni aldattı ama beni suçladı " dedi tekrar ağlamaya başladı .
Balın o kızdan gerçekten beklemezdi ama işte ne yaparsın soluğun da hiç ağlamasını beklememişti ama şekeri elinden alınmış çocuk gibi ağlıyordu .
"Anlıyorum seni soluk kaybetmek kolay değil hem de çok sevdiğin birini kaybediyorsan bu hiç kolay değil " dedi o da iç çekmişti .
Soluk yanında olan bedenin omzuna kafasını koydu kendini taşıyamıyordu , dışarıdan rüzgar sesleri gelirken soluk kendi üzerinde olan battaniyeyi ikisinin üzerine örttü soluğun gözyaşları Balın'ın omzunu ıslatıyordu soluk kafasını kaldırıp ela gözlere baktı .
"Balın sende mi aldatıldın ?" dedi burnunu çekerek , Balın buruk bir gülümseme sundu .
"Aldatılmadım kaybettim " dedi üzgün sesiyle , Soluk kaşlarını çattı acaba sevgilisi mi ölmüştü.
"Sevgilin mi öldü yoksa ona hata falan mı yaptın" dedi , Balın kafasını iki yana salladı.
"O zaman nasıl kaybettin ki " dedi meraklı bir sesle .
"Boşver ya canın daha fazla sıkılmasın " dedi Balın konuyu geçiştirdi, yerinden kalkmak için hareketlendi ama kolundan tutan solukla geri yerine oturdu .
"Anlat lütfen " dedi Soluk kafası dağılsın istiyordu .
Balın aklına gelen geçmişi ile gözlerini kapatıp açtı ,keşke hafızam silinse de hepsini unutsam dedi içinden ya da ölsem toprağa karışsa geçmişim,
Balın derin bir nefes aldı .
"Ben çok küçükken normlede küçüklük anıları unutuluyor ya hemen, ben unutamıyorum işte her gece o iki cansız beden rüyama giriyor " dedi derin nefesler aldı .
"Benim annem ve babam öldürüldü Soluk ,siyah takım elbiseli adamlar annem ve babamı benden aldılar hani evin neden bu kadar renkli diye soruyorsun ya ? Ben siyah görmeye tahammül edemiyorum " dedi gözünden yaşlar akmaya başlamıştı .
"Ben hiç kabullenemedim öldüklerini bile ,bir gün sonra teyzem gelince anladım o gece anneme son defa sarılarak uyudum ben " dedi elini yüzüne kapattı .
"Teyzem baktı bana onunla büyüdüm" dedi göz yaşlarını sildi .
Zor zamanlar geçirmişti.
Soluk keşke sormasaydım dedi, kendi derdinin dert olmadığını anlamıştı .
Ağlayarak Balını kendine çekip sarıldı balın kollarını karşısındaki bedene sıkıca sardı buna ihtiyacı vardı.
"Balın ben özür dilerim " dedi sıkıca sarılırken Balın Soluğun omzuna yaslanıp kafasını kaldırdı elini kaldırıp Soluğun akan gözyaşlarını sildi.
"Neden ağlıyorsun ? senin bir suçun yok " dedi üzgün sesiyle Soluk içinden geldiği için küçüğün saçlarına öpücük kondurdu ,Balın'ın ani gelen öpücükle gözleri kapanmıştı gözünü silip geriye çekildi.
hava kararmış akşam olmuştu soluk ayağa kalktı.
" Ben gideyim "dedi balın ayağa Kalkan bedenin elini tuttu.
"Kal burada " dedi
Soluk dışarı baktı hava soğuktu eve gidene kadar götü donardı, tekrar koltuğa oturdu.balın ona hiç durmadan bir şeyler anlatıyordu kafasını dağıtmak için, bir ara aldatıldığını unutmuş kahkahalara boğulmuştu gecenin üçüne kadar konuştular Soluk Balın'ın bacağına kafasına koyup uyuyana kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeşil Gözlüm (Gay )
Fanfiction+18 VE ARGO KÜFÜR İÇERiR İki çete içinde biz çifttik. "En zor zamanımda karşıma çıktığın için teşekkür ederim " dedim omzunda yatıyordum , kokusu çok güzeldi. "Beni sevdiğin için teşekkür ederim " dedi aynı şekilde .