Doruk : Nabıyonuz bea
Yiğit : İyi işte sen
Asef : Saat gecenin
üçü deli mi sikti bu saatte yazıyorsun ?Doruk : Sen suscan
Asef : aptal , aptall
Yiğit : oğlum kamp için çantaya ne koyucaz
Doruk : böcek ilacı
Yoğit : Başka
Doruk : Böcek ilacı
Yiğit : Döndü yine , abisi sen bir sıfırla kendini öyle gel
Doruk : Sincap s...... Seni
Asef : o ne ya
Doruk : senide s...... Asef
Asef:
Ayıp ediyorsun ağlarım ayağını
denk alYiğit : o değilde sabahın altısında ne işimiz var karga gak demeden yola mı çıkılır
Doruk : yedek beş şişe böcek ilacı aldım yeter mi sizce
Asef:
Ormanı çürütmeye niyetin varsa bilemem ama bence fazlaYiğit: küçükken seni kafa üstüne mi düşürdüler anlamıyorum ki .
Balın neredeDoruk : uyuyordur o erken yatıyor ya bebek
Asef : bende yatıyorum iyi geceler
Doruk : Bay bay gençler öptüm
Yiğit: iyi geceler
________________________
Balın dalgındı diğerleri bunu fark etmişti.
"Balın neyin var " dedi Yiğit arkadaşı yere mal gibi bakıyordu .Balın arkadaşlarına dönüp gülümsedi
"Bir şeyim yok merak etmeyin " dedi kendini aşırı yorgun ve uykusuz hissediyordu ve aklı daha sabah o uyanmadan evden giden Solukta kalmıştı, iyi miydi acaba ? Dudağını büzüp kafasını masaya yasladı .Arkadaşları onu sorgulamadı, Doruk arkadaşlarına kahve alıp gelmişti .
Onlar kahvelerini içerken sınıftan içeri giren Alaz ile Asef doğruldu .
Alaz hiç kimseyi umursamadan Asefin yanına geçip oturdu ,bilekliği onda kalmıştı bir gün önce buluşup bir şeyler içmişlerdi Asef bilekliğini kutay'ın gözüne sokarak Alaz'ın bileğine takmıştı bunu gören Kutay ise küplere binmiş hızla oradan çıkmıştı.
"Asef bilekliğini getirdim " dedi gülümseyerek, Asefe yakın olmak istiyordu ,buara sanki Asef ondan kaçıyor gibiydi .
Asef'in ağzı aralandı evet Kutay görsün diye takmıştı ama o bilekliği onun koluna gerçekten yakıştırmıştı Alaz bilekliği cebinden çıkarıp ona uzattı asef'in arkadaşları dikkatli bir şekilde ikisini izliyorlardı Asef bilekliği Alaz'ın elinden aldı.
Alaz'ın kolunu çekmeden tuttu bileğine göre bilekliği ayarlayıp bilekliği tekrar taktı .
"Neden senin olan bir şeyi bana geri veriyorsun " dedi arkadaşları dik dik baktığı için Alaza eğilerek konuşmuştu .Alaz gülümsedi onun yaptığı en küçük hareketten mutlu oluyordu .
Asef'in ona iyi davranmasını seviyordu ."Teşekkür ederim Asef " dedi alttan Asef'in eline dokunuyordu ama tutmaya casareti yoktu .
Yiğit ağzı açık ikisinin fingirdeşmesini izliyordu
"Gözüm çık " dedi kafasını sinirle iki yana yatırdı .Balın ise ağzı kulaklarında bakıyordu
Doruk zaten her an kusacak gibiydi ."Birader ayrıl , gözümün önünde kardeşime yamuluyor " dedi Yiğit sinirle .
Asef ve Alaz birbirlerine bakmayı kestiler Asef boğazını temizleyip önüne döndü.
Doruk Alaz'ın bilekliğine bakarken bakışları ikisinin yüzüklerine takıldı bu yüzükler neden aynıydı ? yanlış gördüm diye bir daha bakındı ama hayır doğru görmüştü ikisinin yüzükleri de aynıydı .
Hızla ayağa kalktı
"Lan lan lan " dedi inanamıyormuş gibi .Yiğit hızlı hareket eden arkadaşına baktı bir anda yanında kalkınca o da korkmuştu.
"Ne oluyor Doruk kuyruğuna basılmış kedi gibi ne hareketler yapıyorsun " dedi .Doruk parmağı ile yüzükleri gösterdi Yiğit doruk'un gösterdiği yere bakıp gördükleri ile dişlerini sıktı sahteydi onların ilişkisi , yalan mı söylediler ?
"Asef " dedi hayal kırıklığıyla arkadaşı ona yalan söylediyse gerçekten kırılırdı , onun iyiliğini istediği için bu ilişkiyi istemiyordu .
Asef ellerini iki yana salladı
"Valla anladığınız gibi değil beğendiğimiz için taktık " dedi kendini açıklamaya çalışıyordu ama yanında ona kırılmış gözleriyle bakan bedenden habersizdi .Alaz sınıftan çıkıp gitti sadece beğendiği için mi takmıştı , doğru başka ne olacaktı ?
_________________
Doruk yemek almak için kantine inecekti sınıftaki arkadaşları hareketli bir şekilde konuşurken sınıftan çıktı çıkmasıyla koridorun sonunda ne görsün ?Yağız hocanın ağzına giren bir Sedef hoca ,Sedef Yağız'ın koluna dokunarak gülüyordu .
"Az gül zilli " dedi Doruk fısıldayarak kimse duymazdı bu seste.
Yağızda az değildi O da gülüyordu millete mavi boncuk dağıtıyor sonra da gelmiş hıyır değilim sına özel aptal .
Onlardan bakışlarımı çekip merdivenlerden indim açtım .
Ve ben açken daha da sinirli olurum.
Yarın yola çıkacaklardı zaten şerefsiz Yağız.
Neden sinirlenmişti ki şimdi ? İstediğiyle sevgili olup flörtleşirdi ona ne .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeşil Gözlüm (Gay )
Fanfiction+18 VE ARGO KÜFÜR İÇERiR İki çete içinde biz çifttik. "En zor zamanımda karşıma çıktığın için teşekkür ederim " dedim omzunda yatıyordum , kokusu çok güzeldi. "Beni sevdiğin için teşekkür ederim " dedi aynı şekilde .