17. İçeri gel

1.3K 72 2
                                    

Bora içindeki kelimeleri döktükten sonra hızlıca tuvalete gitti içinden çıkmayı bekleyen O kadar şey vardı ki boğazına sanki yumruk oturmuş biri boğazını sıkmış gibi nefes alamıyordu gözyaşlarından önünü göremez olmuştu, dudaklarından tuzlu tat gelirken klozetin kapağını kapatmış üstüne oturmuştu.

Nefes almak için gömleğinin yakasına elini atıp düğmesini açtı çekiştirerek boynunun tamamını açıkta bıraktı arkadaşları içeride onu merak ederken hepsi ne olduğunu anlamamış bir şekilde birbirlerine bakıyorlardı.

Soluk endişelenip ayağa kalkmış ve tuvalete gelmişti ,arkadaşı içeride yoktu en sonuncu kabinden ağlama sesi geliyordu kaşlarını çatıp kapının önüne gitti tereddüt etse de elini kaldırıp kapıya tıklattı.

Bora dışarıdan gelen kapı sesiyle gözyaşlarını sildi ,kendisini toparlaması gerektiğinin farkındaydı ama elinden bir şey gelmiyordu

"Efendim " dedi Bora ağladığını belli etmek istemiyordu ama boğuk sesi onu ele vermişti bile

"Yardım ister misin " diye sordu Soluk  o kadar çok sinirliydi ki yiğit'e, bora'nın neden ağladığını bilmese bile arkadaşını ağlattığı için sinirliydi.

Bora elini kapıya atıp tutundu
" Siz gidin karşınıza böyle çıkmak istemiyorum " dedi düzgün çıkarmaya çalıştığı sesi ile boğuşuyordu onu bu halde görsünler istememişti

"Tamam ben onları götüreyim çıkınca bana haber ver tamam mı " dedi ve tuvaletten çıktı arkadaşlarının yanına gittiğinde hepsi  merakla bakıyordu

"Hadi biz çıkalım "dedi montunu alıp kapıya doğru ilerlerken.

Alaz kaşları çatık bir şekilde arkadaşını süzdü ne olduğunu anlayamamıştı .
"O iyi mi " dedi soluk sadece kafasını sallamakla  yetinmişti

Soluğu takip ederek hepsi dışarıya çıkmışlardı .

_____________
Asef ve Alaz diğerleri ile vedalaştıktan sonra beraber yürüyorlardı ikisinden de çıt çıkmıyor
Tek duyulan ses rüzgar estikçe sallanan ağaçların sesiydi ,yol bomboştu hava kararmaya başlamış siyah bulutlar kendini daha fazla gösteriyordu Yağmur Damla Damla yağmaya başlarken ,Alaz  durup yeşil gözlerini gökyüzüne çevirdi yağmur damlası yüzüne düşüp oradan kayarken elini suratına koyup sildi.

Asef ise yeşil gözlü çocuğa bakarken içinde bir şeyler aktığını hissediyordu gökyüzüne bakarken o kadar masum duruyordu ki ona bakmamak elde değildi, ama bu yanlıştı ona yardım eden birine karşı duygu hissetmemeliydi .

Kendine gelmek için kafasını iki yana hızla salladı ne düşünüyordu böyle ?

"Alaz iyi misin " dedi elini omzuna koyup , Alaz kafasını indirip gözlerini gri gözlere sabitledi .

" İyiyim gidelim mi " dedi onay bekler gibi , Asef kafasını salladı tekrar yürümeye başladılar Yağmur hızını biraz arttırmıştı asef'in evinin önüne gelmişlerdi alaz'ın evi bir iki  sokak daha uzaktaydı hem hava kararmış hem Yağmur kendini fazlasıyla belli etmişti.

Bu havada Alaz eve biraz zor giderdi.
" Alaz içeri gel " dedi Asef ıslanıp hasta olmasını istemezdi hem akşam vakti sokaklar pek tekin olmuyordu .

Alaz ona bir kaç dakika baktı , emin değildi eve girmeli miydi ya ailesi onlara bir şey der miydi .

"Şey evde biri varsa rahatsız etmeyeyim " dedi çekinerek , Asef güldü ilk defa bir şeyden çekindiğini görmüştü normalde hep rahat tavırları vardı .

" Ben tek yaşıyorum " dedi kenara çekilip Alaz'ın geçmesini bekledi , Alaz kafasını sallayıp içeri geçti

"Üstün ıslanmış gel " dedi Alaz'ın elinden tutup odasına getirdi , normal bir şekilde arkadaşça yapmıştı bu teması ama ikisinin elleri sanki yanmıştı .

Alaz'a göre kıyafet verdi  , odadan çıkıp banyoya geçti  ve  kendi tişörtünü çıkardı .

"Asef bu tişörtün " içeriye bir anda giren alazla ona döndü
Alaz  gördüğü manzarayla yanaklarına kan toplanmış ölüyordu

" Bir sorun mu var Alaz " dedi Asef ona bakmadan tişörtünü kirliye attı
Alaz kaslı vücudu süzmeyi bırakıp gri gözlere baktı

"Bu biraz uzun da " dedi elindeki tişörtü gösterip , Asef kendi tişörtünü geçirip ona dolaptan  başka bir tişört verdi .

Mutfağa geçtiğinde Alaz peşinden mutfağa girdi,
"Aç mısın bir şeyler hazırlayabilirim " dedi kahve doldururken

Alaz kafasını iki yana salladı kafede bir şeyler yemişti.

Kahvelerini içtiler , Asef çok yorgundu Alaz da uyumak istediğini söyleyince Alaz'a misafir odasını hazırlamıştı

"İyi geceler Alaz " dedi gülümseyerek Alaz da ona aynı şekilde cevap verdi , odadan çıkıp kendi odasına geçti .

Yağmur sesi daha gürültülü gelirken gözlerini kapattı , Alazın yan odadaki varlığı ile gülümseyerek içini kaplayan anlamsız huzurla uykuya daldı .

Yeşil Gözlüm (Gay )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin