"Oğlum ne işimiz var ormanda " dedi Yiğit , onun bu sorusuyla ellerimi iki yana açtım ne gerek varsa artık, Ben de bilmiyordum.
Doruk elindeki bardağı masaya bırakıp ayaklarını uzattı
"Seni doğal alanına salıyorlar işte daha ne istiyorsun" dedi alaylı sesiyle piç sırıtmasıda yüzünden eksik olmuyordu .Balın ve ben kendimizi tutamayıp gülmeye başlamıştık, Yiğit Doruğa sinirli ifadesi ile bakarken yandan yastık alıp Doruğa fırlattı.
"Çok komik götten yemiş " dedi sinirli sesiyle , Doruk gülmeye devam ederken kucağına düşen yastığı tutup yanına koydu ve saçını kenara itiyormuş gibi bir hareket yaptı .
"Götümün kenarı " dedi Yiğit'e doğru eğilip , onlar laf dalaşına girerken ben kafamı iki yana sallayıp elimdeki kahve bardağından Bir yudum aldım .Masanın üzerine bıraktığım telefonun ışığı yanıp sönmeye başlayınca eğilip telefonu aldım ve mesajlara girdim.
Kutay : Alazla ikiniz de aynı yüzük vardı ne o sözlendiniz mi
Şu piçi artık engellemeliydim ama daha ne kadar yüzsüzleşbilir diye merak etmiyor da değildim .
Asef:
Ne saçmalıyorsun yine KutayKutay :
Alaz sana göre biri değil AsefAsef:
Buna sen mi karar veriyorsun lan
Sen mi bana göre birisin
güldürme beniKutay:
Asef bana bunu yapma
Acı çekiyorumAsef:
Benim gibi biri için değmez
eskiden adam yerine koymuyordunKutay :
Çok pişmanım keşke yapmasaydım
Asef ben seni çok istiyorum
Sadece bana ait ol O gözler sadece bana baksın dudaklarını sadece ben öpeyim benim adım çıksın sadece ağzından sana dokunayım o güzel saçlarını severek uyutayım seni.
Sende beni istiyordun ne değişti
Öl desen ölürüm lan
Asef lütfen bırak Alazı ben varımAsef:
Alaz zaten hepsini yapıyor sana ne gerek var ki ,hatta daha fazlasını yapıyor o kadar güzel öpüyor ki beni
Kendimden geçmeme neden oluyorKutay :
SusAsef :
Canımı hiç yakmıyor ,vücudum
Onu hep arzuluyor
O beni çok seviyorKutay:
Tamam sus
Sence ikinizi ayıramayacağımı mı sanıyorsunuz , seni elde etmek için her şeyi yaparım AsefAsef:
Tamam şimdi çevir götüne sok
Ve bir daha bana yazmaTelefonu kapatıp yanıma koydum ,şerefsiz hep şerefsiz ne yaparsın .
_____________________________
Soluğun sevgilisinin doğum günüydü bugün ,elinde çiçek ve kutu içinde çok güzel bir kolye almıştı ,kolyeyi yaptırmıştı doğrusu Meleğinin boynuna yakışırdı.Soluk Meleği çok seviyordu onunla bir seminerde tanışmıştı çok sevimli bir kızdı Melek ,onunla evlenmeyi düşünüyordu onu gelinlik içinde görmek tek hayali olabilirdi ondan bir kızı olsun belki de bir oğlu aile kurmak istiyordu .
Evlerin önüne gelip Zile bastı biraz bekledikten sonra kapı açıldı ,Melek karşısında uzun bir tişört ama altında bir şey yokken duruyordu soluğu görmesiyle gözleri hafif şaşkınlıkla açılmıştı.
"Soluk " dedi memnun olmayan bir sesle garip bir ses tonuydu .
Soluk sevimli bir gülümseme sunup elindeki çiçeği melek'e uzattı
"Doğum günün kutlu olsun sevgilim seni çok seviyorum " dedi kalbi ağzında atıyordu .Melek tepki vermeden hâlâ Soluğun yüzüne şaşkınlıkla bakıyordu .
" O kim sevgilim " arkadan bir ses gelince Soluk sesin sahibine çevirdi bakışlarını .
Altında eşofman üstü çıplak genç bir oğlan merdivenlerden iniyordu ,o Meleğe sevgilim mi demişti ?ve çocuğun üstü çıplaktı Soluk bakışlarını Meleğe çevirdi
"Melek " dedi düşündüğü şeyler gerçek olmaması için yalvaran bir sesle .
Melek dudağını ıssırmış Soluğa korkuyla bakıyordu .
"Açıklayabilirim " dedi Soluğa uzanmak için hareket yapmıştı ama Soluk geri çekildi .Kalbinin kırılma sesi kulaklarını uğuldatıyordu.
"Yapmadım de " dedi geri geri gidiyordu .."Soluk lütfen gitme " dedi melek , ama soluk onu duymuyordu .
Aldatılmanın acısı sanki kalbini ortadan ikiye bölmüştü .
Soluk gözünden bir damla yaş düşerken elindeki çiçeği yere fırlattı Melek ona pişmanlıkla bakıyordu Soluk içindeki kırgınlığı fısıldadı ."Ben sana dokunmaya kıyamamıştım" dedi hiç durmadan akan yaşları elinin tersiyle sildi
Melek'in yanındaki çocuk yüzsüz bir şekilde ikisine bakıyor Melek ise Soluktan ayrılmak istemiyordu ama Solukta ihanetin telafisi olmazdı arkasını dönüp hızlıca yürüdü Melek arkasından bağırıyordu ama Soluğun aklı gitmiş gibiydi .
biraz yürüdükten sonra bir kapının önüne kendini atıp merdivene oturdu, içi o kadar çok doluydu ki Meleği çok severdi Soluk .
ona dokunmaya bile kıyamazdı Meleğe bilerek fazla dokunmaz rahatsız olabilir yanlış anlayabilir diye, kendisini kötü hissetmesini hiçbir zaman istememişti .
ona göre Sevgi temas
gerektirmiyordu ki birinin sadece gözlerine bile aşık olabilirdi ,Meleğe kendinden daha çok güvenirdi amaboş hepsi boş gelmişti artık, kafasını duvara yaslayıp ağlamaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeşil Gözlüm (Gay )
Fanfiction+18 VE ARGO KÜFÜR İÇERiR İki çete içinde biz çifttik. "En zor zamanımda karşıma çıktığın için teşekkür ederim " dedim omzunda yatıyordum , kokusu çok güzeldi. "Beni sevdiğin için teşekkür ederim " dedi aynı şekilde .