'Omg Joor kom eens kijken! 'Zei Larissa enthousiast tegen Joor haar beste vriendin. De 2 meiden waren op school bezig met een project op de computer als opeens Larissa iets zag staan op internet. 'Wat waar? 'Antwoordde Joor verrast en rolde met haar bureau stoel naar haar beste vriendin. 'Kijk!'Zei Larissa en wees naar een stukje tekst wat op Larissa haar scherm stond.
Beste 1D fans ,
Je droom kan uitkomen. Heb je ooit van kunnen dromen om samen met je
favoriete band One Direction op stap te gaan en te logeren in een enorm kasteelergens op een geheime lokatie en daar 2 weken met ze doorbrengen? .Wij bieden dat aan voor 2 nederlandse fans. Het enige wat je hoef te doen is : een mailtje naar ons sturen om te vertellen WAAROM JIJ nou die speciale actie wilt winnen. Stuur het naar Info@hitkrant.nl en binnen 2 weken krijgen de winnaar bericht.
'Wow 'Zei Joor alleen als ze het stukje tekst las. 'Ja hé zullen we mee doen? 'Vroeg Larissa aan Joor. 'Wat meedoen maar .. 'Zei Joor meteen en keek naar Larissa. Larissa lachte. 'Kom op ik verzin wat leuks en dat stuur ik naar de hitkrant. Trouwens we maken toch geen schijn of kans 'Antwoordde Larissa lachend terug. 'Oké vooruit verzin wat leuks en zet mijn naam er ook bij 'Zei Joor lachend terug en ging weer met haar stoel naar haar eigen computer. Larissa glimlachte en opende haar mailbox en begon wat te typen. Terwijl Joor druk bezig wat met schoolwerk en op twitter was Larissa bezig om de hitkrant te overtuigen dat zij en Joor de speciale actie moeten winnen. Na 10 minuten was Larissa klaar en drukte ze op verzenden. Nu was het alleen maar afwachten totdat ze bericht of geen bericht krijgen van de hitkrant. Larissa en Joor verwachten niet veel. Er zullen vast en zeker meerdere fans van 1D zijn die de hitkrant mailde. Na een lange dag op school gezeten te hebben gingen Joor en Larissa naar huis. 'Ga je mee naar mijn huis ofzo? 'Vroeg Larissa aan Joor. Joor knikte. 'Waarom niet 'Lachte Joor en gooide haar tas over haar schouder en ritste haar jas dicht en stapte met Larissa uit de school. Larissa woont vijf minuten afstand van hun middelbare school. Larissa is 16 en Joor is 17. 'Maar denk je echt dat we iets gaan winnen met One Direction prijsvraag?' Vroeg Joor aan haar beste vriendin. 'Geen idee we zullen zien maar als we ze gaan ontmoeten dan kan je eindelijk je liefde voor 2 weken zien 'Grinnikte Larissa. Joor lachte. 'Dank je en jij ook jou liefde Laris 'Zei Joor lachend terug en stak haar tong uit naar haar. Na vijf minuten waren de meiden bij Larissa haar huis en de 2 meiden gingen chillen op Larissa haar kamer met natuurlijk muziek van One Direction op de achtergrond.
In Londen waren de jongens van One Direction bezig met de laatste voorbereiden voor hun tour 'Take me home World Tour '. 'Okay for the last time please sing the song ' One thing ' Zei hun tour manager tegen Louis , Niall , Zayn , Harry en Liam. De jongens knikte en liepen naar hun microfoon toe en later begon het deuntje van One thing. De jongens repeteerde een uur. 'So i'm tired 'Zei Liam en gaapte. 'Lazy one we only sing one hour! 'Lachte Zayn en sprong op de chille bank wat in hun repetitie ruimte stond. ' Yeah Liam what did you do last night ? 'Grapte Louis en sprong naast Zayn op de bank en grispte wat chips van de schaal wat op het kleine tafeltje stond. 'I didn't do anything 'Zei Liam terug. 'Yeah right i think he had a one night stand with a fan ' Lachte Harry en gaf Liam een knipoog. Liam werd rood. 'AAAG HA! We got you!'Zei Louis hyper. 'Liam and a girl who is she? Do we know her? 'Vroeg Zayn geintresseerd. Liam haalde zijn schouders op. 'I don't know but she left this morning my room when i was sleeping 'Antwoordde liam terug. 'Oeiiii 'Zeiden Zayn , Louis en Harry tegelijk. Niall was op een andere stoel gaan zitten en was even in een andere wereld. 'He NIALL are you alive? ' Zei opeens Harry tegen hem. Niall keek geschrokken op en keek naar zijn vier maten die lachte. 'I think Niall had also a one night stand last night 'plaagde Louis en stopte nog meer chips in zijn mond. ' Yeah maybe he has but how in earth can Niall find a girl and having sex with?' Zei Liam lachend. 'Guys listen!'Zei opeens hun manager tegen hen als hij naar binnen kwam lopen en meteen naar de jongens toe liep. 'Before you guys are going on tour you guys are going on a little holiday with 2 Dutch fans somewhere in Europe 'Vertelde de manager aan hen. 'WOW with who? 'Vroeg Harry nieuwsgierig. 'I don't know yet but soon we know witch girls are going with you guys on holiday 'De manager vertelde hen met een glimlach op zijn gezicht. 'Wow awsome and i hope they would be hot girls so i can have sex there 'Zei Niall met een groot glimlach op zijn gezicht. 'HAHA Our sex addicted Niall 'Zei Louis lachend en proestte het uit van het lachen. Net als Zayn en Harry. 'Well i can't wait to meet the girls 'Zei Liam en met dat verliet hij de repetitie ruimte.
JE LEEST
|| Say you like me || Dutch 1D fiction
FanfictionJoor en Larissa zijn 2 mega fans van 1D. Als ze bij geluk een prijsvraag winnen om met de jongens 2 weken op vakantie te gaan zeggen ze geen nee. Halsoverkop gaan de 2 meiden met de jongens mee. Welke avonturen zullen zij met de jongens beleven? Goe...