3: De busreis

1.3K 24 1
                                    

'Nou meiden veel plezier 'Zei Larissa haar vader tegen Larissa en Joor. 'Dank je pap zullen we zeker doen 'Zei Larissa en gaf hem een knuffel en liep later samen met Joor en hun koffers naar de bus toe. Zullen de jongens al erin zitten of niet? . Larissa haar vader reed weg en later stonden Larissa en Joor voor de opening van de bus. 'De deur is open zullen we naar binnen gaan?"Vroeg Larissa aan Joor. Joor keek naar haar vriendin. 'Of even wachten?'Stelde Joor voor. 'Ja dat kan maar misschien zijn .. 'Begon Larissa als ze opeens iemand hoorde lopen in de bus richting de deuropening. 'Ik denk dat iemand al naar ons toe komt 'Zei Larissa en glimlachte naar Joor. Ze lieten hun koffers staan en inderdaad verscheen een jonge vrouw voor hun neus. 'Hello you girls are Larissa and Joor? 'Vroeg ze met een glimlach op haar gezicht. 'yes we are 'antwoordde Larissa snel voordat Joor kon antwoordden. 'Good well come in i'm Kate i regulate the things for One direction 'Zei ze en gaf Joor en Larissa een hand. Ze gebaarde dat Joor en Larissa in de bus mochten komen met hun spullen. Ze liepen met een glimlach op hun gezicht achter Kate aan de bus in. Het was een lange grote bus met van alles voorzien. ' Upstairs we have the sleep room you girls are going to sleep with the guys is that okay? 'Vroeg Kate met een glimlach naar Joor en Larissa. 'YES it's very okay we would love that 'Zei Joor en giechelde. 'OMG we gaan met ze slapen in een bus 'Zei Larissa lachend. 'I KNJOW 'Zei Joor terug. 'You can put your suite cases in here ' Zei Kate later tegen de meiden en wees na de reeks stapelbedden een lege kast aan beide kanten van de  bus. Joor en Larissa deden hun koffers en tassen in de lege kasten. 'Well enjoy your stay the guys would come very soon so in the mean time you girls can hang out downstairs in the lounge room 'Zei Kate tegen Joor en Larissa. 'Okay cool 'Zei Joor en Kate liep naar beneden terwijl Joor en Larissa naar beneden liepen naar de lounge room en plofte op een van de vele banken. Helemaal achterin de bus is voor de jongens een lounge room ingericht waar een grote tv aan de muur hangt met een mini bar met van alles erop en eraan en 2 grote lounge banken met in het midden een grote tafel. 'wow vet zeg! 'Zei Larissa tegen Joor. 'Inderdaad ik lig prima zo 'Zei Joor lachend tegen Larissa. Larissa knikte terug.

Ondertussen kwamen de jongens aan op Schiphol. 'Amsterdam here we come! 'Zei Harry enthousiast. ' Indeed so true and those two chicks are waiting for us! 'Zei Liam ook die naast Harry liep. 'I can't wait for the whole bus journey to Italy you never know what's going to happen on our way 'Zei Zayn. 'So true and going to have a lot of fun 'Voegde Louis eraan toe en gaf Zayn een knipoog. Achter hen liep Niall en die keek zijn ogen uit. De jongens liepen door schiphol heen op weg naar de uitgang. Overal waren mensen aan het staren naar de vijf jongens. 'OMG ONE DIRECTION!'Hoorde de jongens overal zeggen. In een minuut tijd kwamen van alle kanten meiden aangerend. 'Holy shit i think we have to run guys 'Zei Liam en keek om zich heen. 'So true 'Zei Louis en glimlachte naar de meiden. 'GUYS Photo's ? Autographs?'hoorde Zayn , Harry , Liam , Louis en Niall tegen hen zeggen. 'Sorry we have to get our bus i'm sorry ' Zei harry snel tegen de meiden. Maar voordat de jongens weg konden vluchten waren ze omsingeld met alleen maar gillende meiden. 'Okay now what?'Vroeg louis en keek hoopvol naar zijn bandleden.

'Waar blijven de jongens? 'Zei larissa na en half uur als ze aan het tv kijken waren en ze waren een half uur verder. 'Geen idee maar misschien moeten we maar gewoon geduld nodig hebben 'Antwoordde Joor terug. Op dat moment hoorde ze gestamp in de bus. 'Oh gosh what a girls 'Hoorde ze een bekende engels accent zeggen. 'indeed but we have made it to our bus 'Zei een andere mannen stem. 'Guys the girls are in the lounge room they are waiting for you 'Zei Kate tegen hen. 'YES MEETING THE GIRLS!'Zeiden de jongens enthousiast en al snel kwamen ze de lounge room binnen stormen. 'HEY!'Zeiden Joor en Larissa tegelijk en sprongen van de bank af. 'Hey girls we are you girls waking up? 'plaagde Harry. 'No we are awake 'Zei Larissa terug. Na een begroeting stortte iedereen op de banken. Harry en Liam zaten tussen Larissa en Louis en Niall tussen Joor. En Zayn die zat naast Niall. De busreis kon beginnen.

3 uurtjes later waren ze in Belgie en het was steeds gezelliger in de bus. Larissa was aan het gamen met Harry , Liam en met Zayn terwijl Joor ,Louis en Niall waren boven al beetje aan het uitzoeken waar wie gaat slapen voor de komende nacht. 'Well if you wanted to sleep next to me i don't care i like company 'ZEi Niall en gaf joor een knipoog. Louis lachte. 'NIALL we are not going to have sex in this bus!'Zei Louis en gaf hem een klap op zijn schouder. Joor lachte. 'You guys are funny 'Zei Joor tegen hen. 'Yeah we are funny we are the jokers from the band 'antwoordde louis en pakte zijn koffer en gooide het op een bed. 'So i'm going to sleep here 'Zei Louis met een glimlach op zijn gezicht. 'YES i'm going to sleep above you Louis 'Zei niall en gooide zijn spullen boven hem op een bed. 'DUDE you have to wait until Joor have choose you idiot 'Zei Louis lachend. 'Oh oh of course i'm so sorry Joor 'Zei Niall en keek haar aan met een schuldig gezicht. joor lachte opnieuw. 'It's okay but i love to sleep above Louis 'Zei Joor grinnikend. 'Oh so you like me ? 'Zei louis en verscheen opeens met z'n hoofd buiten zijn bed en keek naar Joor. 'Well louis you are my favorite Directioner but i do like the others as well 'Antwoordde Joor. 'Awsome high five girl!'Zei Louis blij en gaf Joor een high five. 'Well then i'm now pointless here 'Zei niall die nog naast Joor stond en wou weg lopen maar Joor pakte zijn arm. 'Stay Niall you are awsome too 'Zei joor met een glimlach op haar gezicht. 'Aww thanks Joor i'm going to like you already 'Zei Niall en gaf Joor een knuffel.

Ondertussen beneden. 'I WON! YES!'Zei Harry die dolblij was en sprong op van de bank. 'Haha dude you won because we let you win!'ZEi Zayn en schudde zijn hoofd. 'No i'm good in this! 'Zei Harry en glimlachte naar Zayn en Liam. Larissa keek naar de scherm en toen naar Harry en schudde haar hoofd. 'Harry Harry Harry you are cheating on this game!'Zei Larissa lachend. 'Indeed cheating so let's play with us We wouldn't cheat 'Zei Zayn en gaf Larissa een knipoog. 'OH NO !! i'm going to play with Larissa 'Zei Harry en wou de controller pakken maar Liam was hem voor. 'Dude you have to wait now it's our time to play 'Zei Liam en stak zijn tong uit naar Harry. 'NOOO! i'm going to cry 'Zei Harry en ging nep huilen. 'Let him crying he deserve it 'Zei Zayn lachend. 'Indeed 'Antwoordde Larissa terug.

Die avond na het avond eten ergens onderweg zaten de jongens en Joor en Larissa op de bank in de lounge room. 'So witch movie are we going to watch?'Vroeg Harry en sprong op van de bank. 'Let the girls choose witch movie 'Zei Niall. 'Okay cool 'Zeiden Joor en Larissa en sprongen op van de bank en liepen naar de tv toe. De meiden trokken de la van de dvds open. 'Wow zo veel 'Zei Joor tegen Larissa. 'Inderdaad even kijken 'Zei Larissa en keek snel in de la. 'Don't choose a romantic or girls movie ' Riep Zayn. 'Shut up Zayn let the girls choosing 'Zei Harry lachend. 'Yeah shut up Zayn 'Zei Louis ook. Later hadden de meiden een film gekozen 'She is the man '. larissa ging weer terug naast Harry en Liam zitten en Joor wurmde zich weer tussen louis en Niall. 'Witch movie is this ? Is this a horror one? 'Vroeg Zayn. Larissa en Joor lachte. 'No Zayn it's a girl movie who wanted to play in a man footbal team 'Legde Larissa uit. 'Oh awsome hot chicks in the movie!'Riep Harry hard. 'Haha yeah and cute boys 'Voegde Joor eraan toe. 'Well cute boys the only cute boys are here or have to say i'm cute?'Zei Louis en gaf Joor een knipoog. joor werd een beetje rood. 'TOMATOO ' Zei Liam lachend en wees naar joor. 'AWW Don't tease my friend ' Zei Larissa tegen liam en sloeg hem zachtjes op zijn schouder. 'He you wanted to have a tickle fight? 'Zei Liam lachend en keek haar uitdagend aan. 'I don't mind 'Zei Larissa terug en stak haar tong uit naar hem. 'I think Liam likes Larissa 'Fluisterde Niall in Joor haar oor. 'I think so too 'Fluisterde Joor terug. 'Wow hot girl on screen 'Zei opeens Harry en wees naar de tv scherm. 'Haha well she is ugly ' Zei Joor meteen en propte snel wat popcorn in haar mond. 'Haha jealous Joor? 'Zei Louis lachend. 'Well .. 'Zei Joor met een volle mond. 'Someone is clearly jealous but i think you are right you are beautiful 'Zei louis en gaf joor een knipoog. 'LOUIS stop with flirting with Joor when we are around 'Zei Zayn lachend. 'Well i can flirt with everyone i want so don't try to stop me 'Zei Louis en sprong op van de bank. 'Anyone wanted to have a drink? A beer or something like Coke ? 'Vroeg Louis aan de rest. 'YES BEER DUDE! 'Schreeuwde harry , Liam , Zayn en Niall tegelijk. Louis lachte. 'you girls? 'Vroeg Louise en keek naar Larissa en Joor. 'Well for us 'Zei larissa en keek naar Joor. Joor knikte. 'Also beer 'Zei Larissa toen tegen Louis. 'Okay 'Antwoordde Louis met een glimlachte en pakte zeven biertjes uit de koelkast. Het kon nog een leuke lange avond / nacht worden in de bus....

|| Say you like me || Dutch 1D fictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu