'Laatste dag voor de krokus vakantie! 'Zei Larissa hyper en sprong op van haar stoel. 'Ja hé en dan 2 weken lekker vrij en lekker uitslapen!'Zei Joor lachend en rekte zich uit. Ze zaten allebei achterin les lokaal bij hun laatste geschiedenis les. De leraar was iets aan het vertellen alleen Larissa en Joor hadden geen oog meer voor hem en waren aan het denken aan andere dingen. Zoals One Direction. 'Vandaag horen we wie er gewonnen heeft 'Fluisterde Larissa in Joor haar oor. Joor knikte. 'OMG ik ben... 'Zei Joor als opeens Larissa word gebeld met een onbekend nummer. 'OMG ik ga even 'Zei Larissa en pakte haar telefoon en rende snel de klas uit. Joor zat na te denken over alles en nog wat als opeens de deur van de klas open gaat en Larissa rende enthousiast en met een grote glimlach op haar gezicht naar achteren. 'Larissa .. 'Zei de leraar streng. Larissa draaide zich om en keek naar de leraar. Ze stond bijna bij haar tafeltje waar Joor naast zat. 'Wat is er?'Vroeg Larissa. 'Wat minder lawaaierig mag ook wel hoor ik ben aan het les geven 'Zei hij streng. 'Natuurlijk 'Antwoordde Larissa terug en ging gauw naast Joor zitten op een stoel. 'Omg Joor 'Fluisterde Larissa in Joor haar oor. 'Wat ? 'Zei Joor fluisterend terug. 'WE HEBBEN GEWONNEN !! We gaan met ONE DIRECTION deze KROKUSVAKANTIE OP PAD!!'Zei Larissa in Joor haar oor. 'OMG !! 'ZEi Joor terug en gilde eventejs wat hard. De leraar keek op naar de twee meiden. 'Joor en Larissa nog een waarschuwing en jullie gaan eruit! 'Zei hij streng. 'En weten jullie ook waar we het over hebben? 'Vroeg de leraar aan hen. Joor keek Larissa verbaast aan. Beide schudde hun hoofd. 'Dan weet ik genoeg eruit ik heb niks aan jullie zo 'Zei de leraar en wees naar de deur.. ' Wat maar meneer we letten op!!'Zei Joor verbaast en keek naar hem. Hun andere klasgenoten keken lachend naar Larissa en Joor. 'Ja we letten erg goed op en.. 'Zei L arissa maar hun leraar kapte haar zin af. 'Nee niks ervan UIT!'Zei hij nu boos en wees naar de deur. 'Fijn 'Zeiden ze de tegelijk en Larissa en Joor pakte hun spullen en verlieten het les lokaal.
'OMG WE GAAN ZE ONTMOETEN EN WE HEBBEN NU VAKANTIE!'Gilde Larissa hardop als ze buiten het leslokaal stonden en Larissa op en neer sprong van enthousiastme. Joor lachte en schudde haar hoofd. 'Gek mens en jaaaaa we gaan ze 2 weken lang zien!'Zei Joor erachter aan. 'Kom we gaan naar huis en onze spullen pakken 'ZEi Larissa toen en pakte Joor haar arm. 'Wat wanneer gaan we eigenlijk? 'Vroeg Joor zich af. 'Morgen!! 'Antwoordde Larissa en liep huppelend samen met Joor naar hun kluisjes toe maar voordat de meiden naar hun kluisje konden gaan hoorde ze een stem achter hen. 'En waar gaan jullie heen meiden? 'Vroeg een mannenstem. Joor en Larissa draaide zich om. Het was de congierge.
Ondertussen wisten de jongens in Engeland welke 2 meiden mee op reis gingen ergens in Europa. 'But where are we actually going with those girls? ' Vroeg Liam aan hun manager. De one direction boys en hun manager zaten in het kantoortje van hun manager om te praten over de kleine vakantie en hun tour wat erachter aan komt. 'Well tomorrow morning we would fly to Amsterdam to pick up the two girls and with a touring car we are going to Italy to a prive island where you and the 2 fans can hang out without any paparazzi 'Zei hij met een glimlach en keek naar de jongens. 'Wow awsome!! I can't wait and i can't wait to meet the 2 girls 'Zei Niall opgewonden. 'HAHA so Niall can have sex with them ' plaagde Harry en gaf Niall een knipoog. 'Haha indeed sex addicted Niall 'Zei Louis en proeste uit van het lachen net als Zayn en Liam. 'Well serious boys now you guys have to take care of the girls if something happened with those two we are screwed!'Waarschuwde de manager aan hen. 'It's going to be okay Fletch no worries ' Antwoordde Harry en glimlachte naar zijn bandmaten. 'It would be awsome in the bus a lot of fun and no sleep ' Zei Zayn lachend en rekte zich uit. 'Anyone Coffee? 'Zei opeens een koffie meisje die in de kantoortje van Fletch verscheen. 'YES!'Hoorde ze zes stemmen zeggen. 'Good then 'Zei ze met een glimlach en zetten 6 dampende mokken met koffie op tafel.
De volgende dag brak aan. Joor en Larissa konden niet slapen vanwege het feit dat ze met One Direction op pad gaan voor 2 weken. 'JOOR WAKKER WORDEN!'Gilde opeens een opgewonden Larissa naast haar. 'Wat nu weer.. ik probeer te slapen 'mompelde Joor en draaide zich om. 'NEE Je KAN NU NIET GAAN SLAPEN!! WE GAAN ONE DIRECTION ONTMOETEN VANDAAG!'Gilde Larissa in Joor andere oor. 'OH F*CK Waar ook!'Zei Joor en openede meteen haar ogen en sprong uit bed. 'Kom slaapkop we gaan eerst een ontbijt doen voordat we ons gaan omkleden en richting Amsterdam gaan 'ZEi Larissa en trok Joor mee uit haar slaapkamer. Larissa haar vader zou de 2 meiden naar Amsterdam brengen. Daar bij het vliegveld zal op hen en de jongens van One direction een grote tourbus op hun wachten die hen zouden brengen naar Italie. Na een half uur waren de 2 meiden klaar met ontbijt en met omkleden en waren helemaal klaar om naar Amsterdam te gaan. 'Meiden zijn jullie klaar?'Vroeg Larissa haar vader aan hen. Joor en Larissa knikte. 'Alles bij ons meneer 'Zei Joor beleefd. 'Kom maar ik neem de koffers als jullie de auto in gaan 'Zei hij tegen de 2 hypere meiden. De 2 sprongen letterlijk in de auto zo opgewonden waren ze voor vandaag. Om half tien reed de auto van Larissa haar vader weg uit de straat op weg naar Amsterdam Schiphol. Onderweg zongen de meiden liedjes van One Direction. ' OMG wat gaan we allemaal doen met de jongens en moeten we ook apart gaan slapen of zo ? 'Vroeg Joor zich af. 'Geen idee maar we zullen zien hoe het gaat toch?'Zei Larissa lachend en keek naar buiten. Het was mooi weer en het zonnetje scheen. 'Gaan jullie lekker maar lol maken met de jongens en ik wil niet dat jullie beide dames zwanger terug komen of zo anders doe ik de jongens wat 'ZEi Larissa haar vader opeens. 'Nee hoor pap daar doen we niet aan en trouwens we willen nog niet zwanger zijn ' Zei Larissa meteen en keek naar Joor. Die knikte. Na een drie kwartier met de auto gereden te hebben kwamen ze aan in schiphol. 'Even kijken meiden we zijn er bijna dus we moeten nu op zoek gaan naar een grote touring car 'Zei Larissa haar vader die achter het stuur zat. 'AAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG 'Zeiden Joor en Larissa enthousiast en hyperdere nog erger dan dat ze die morgen opstonden. 'DAAR!!! 'Zei Joor opeens en wees naar een gele grote touring car aan de rechter kant bij de aankomst hallen. 'WOW straks zitten ze er in of zo 'Zei Larissa en werd al aardig zenuwachtig. 'Geen idee we zullen zien 'Zei Joor lachend terug. Later stopte de vader van Larissa de auto achter de touring car.
JE LEEST
|| Say you like me || Dutch 1D fiction
FanfictionJoor en Larissa zijn 2 mega fans van 1D. Als ze bij geluk een prijsvraag winnen om met de jongens 2 weken op vakantie te gaan zeggen ze geen nee. Halsoverkop gaan de 2 meiden met de jongens mee. Welke avonturen zullen zij met de jongens beleven? Goe...