Eindelijk weer een nieuw stukje! <3 Was vandaag erg druk met vanmorgen gewerkt en daarna de rest van de dag opgepast op 3 kinderen en savonds had ik een verjaardag.. maar hier is ie!! Have fun met lezen enn... Vote / comment / follow :D . Oh en nog iets... Ik ben alweer ook bezig met een hele andere fiction over 1D (Email your heart ) maar ik zit te twijfelen of het wel leuk genoeg is om het hierop te zetten..
XX Joor
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Die zelfde avond nog zat Larissa nog te slapen tegen Joor haar hand in het ziekenhuis als ze opeens bekende stemmen hoorde op de gang. Larissa werd meteen wakker en keek om zich heen. Een 5 tal jongens kwam de gang op lopen en keken om zich heen. 'I think she she is lying here dude ' Hoorde Larissa een jongen zeggen tegen de andere. 'OMG THAT'S JOOR!!'Schreeuwde Louis en hij stormde de kamer binnen. Larissa keek op. 'LOUIS WHAT ARE YOU HERE DOING? 'Zei Larissa stomverbaast en haar mond stond wagenwijd open. 'here for Joor i heard she is in ... 'Zei Louis en wees naar Joor die nog steeds op bed lag met haar ogen dicht. ' Yeah she is still the same 'Zei Larissa zuchttend tegen Louis. 'Crap 'ZEi Louis terug en liep naar Joor toe en pakte haar hand. Ondertussen kwamen Liam,Niall,Zayn en Harry binnen.'LIAM!'Zei Larissa blij en sprong op en rende naar hem toe. 'Hello Larissa i haven't seen you here for a while 'Zei Liam lachend tegen Larissa terwijl ze nog in de midden van de kamer stonden te knuffelen. 'Joor please wake up i'm here 'ZEi Louis tegen Joor en pakte haar hand en kneep erin. Ondertussen waren Larissa met de rest van de jongens aan het knuffelen. 'Joor please wake up 'Zei Louis opnieuw en keek naar Joor. Nog geen beweging. 'Is she moving?'Vroeg Harry later aan Louis als hij naast Louis ging zitten op een krukje. Terwijl Larissa liam Niall en Zayn aan de andere kant van het bed gingen zitten. 'no not yet ' Antwoordde Louis terug en zuchtte. Maar dan opeens was er een beweging in Joor. Ze knipperde met haar ogen en kneep in Louis zachtejs in zijn hand. 'JOOR!'Zei Louis dolblij en keek naar haar als later haar ogen open gingen.
Een week later begon eindelijk de tour van One Direction. De tour begon in London Wembley. ' Finally tour time!! 'Zei harry blij en keek naar zijn bandmaten. 'Yeah so true i can't wait ' Zei Zayn ook en glimlachte. De jongens waren in het hotel van londen. De komende nacht verbleven ze in het hotel. 'So are Larissa and Joor coming over tonight for the first tour gig? 'Vroeg Zayn aan Liam en Louis. 'I don't know 'Antwoordde Liam en haalde zijn schouders op. 'Guys we have to go to Wembley 'Zei opeens de tour manager die verscheen in de lobby van het hotel. 'Oh okay let's go then 'Zei Niall en propte snel nog wat chippies in zijn mond. 'Dude you are always eating ' Zei Zayn tegen Niall lachend als ze achter de rest aan liepen naar beneden naar de uitgang. 'Dude i'm hungry ' Zei Niall terug met een volle mond. 'haha Niall and food ' Grapte Louis. 'Well tonight he would dance and after the gig he can start with eating again 'Zei harry lachend en grijnsde naar Niall. 'yeah well i don't care i love food 'Zei Niall terug en later kwamen de jongens beneden in de hal als ze opeens allemaal gillende meiden voor de ingang van het hotel staan en te wachten op de jongens. 'oh boy how in earth are we going to walk out of the hotel? 'Vroeg Liam en wees naar de ingang. 'Well we are going to the take back door 'Zei de tourmanager en wees naar de achterkant van het hotel.
'JOR!!!!!! WE GAAN ZO NAAR LONDON!! DE JONGENS LIVE ZIEN EN VERRASSEN!'Gilde Larissa door de telefoon als ze haar beste vriendin aan het bellen was. In nederland was het weer rustig. Nadat Joor uit coma was geweest moest ze veel rusten maar sinds 2 dagen is joor weer naar school gegaan en moest van de dokter rustig aan doen. En geen gekke dingen doen op school zoals gym en andere buiten activiteiten. 'WOW GAAF!'Zei Joor en glimlachte. 'Wanneer gaan we ? 'Vroeg Joor terug. 'ZOMETEEN ik haal je op met me lieve pa en dan gaan we naar Londen om de jongens te verassen!! 'Gilde Larissa nog steeds terug in de telefoon. Joor lachte. 'LEUK!! Kan niet wachten om ze weer te zien en vooral Louis 'Zei Joor en zuchtte. Ze voelde kriebels in haar buik. Ze heeft nog steeds heel veel gevoelens voor Louis maar weet niet of hij ook dol op haar is. 'joor vraag vanavond aan Louis of hij jou ook leuk vindt 'Zei Larissa toen rustig. 'Ja ik ga het vragen vanavond 'Antwoordde Joor terug. Een paar uur later ( eind van de middag ) vlogen joor en Larissa met KLM naar Londen toe. De jongens wisten nog van niks dat de 2 meiden speciaal voor hen kwamen. Nou ja eigenlijk voor Liam en Louis.
'AAAAAAAAAAAAG HARRY , LOUIS ,ZAYN , NIALL AND LIAM WE LOVE YOU!!!'Gilde duizende meiden die bij de Wembley stonden bij de ingang waar de jongens naar binnen gingen. De jongens sprongen uit de auto. Ze zwaaide en glimlachte naar de vele fans en liepen toen meteen door naar binnen. 'Wow a lot of girls 'Zei Niall tegen Louis die naast hem liep. 'Yeahh indeed all the girls are for you Niall 'Zei Louis lachend en gaf hem een knipoog. 'He wish the girls are all here for me ' Zei Zayn lachend die achter hen liep. 'Yeah right Zayn 'Grapte Harry en schudde zijn hoofd. 'Guys here is the dressing room 'Zei hun tour manager met een glimlach en later openede hij een deur en de jongens stapte in een enorme kleedkamer met van alles erop en eraan en ook nog een grote tv met de WII aansluiting. Daarnaast ook nog een stel douches en omkleedruimtes en een enorme tafel waar veel eten en drinken op stond ( op grote vreugde van Niall ) . 'FOOOOOOOOOOOD!!!'Riep Niall dolblij uit en rende naar de tafel. 'WHO REGULATE a table full of food? 'Grinnikte Liam en wees naar NIall die aan het eten was bij de tafel. 'I think Niall himself did it but i'm going also before Niall would eat everything 'Zei Louis en liep naar de eet tafel toe.
Ondertussen waren Joor en Larissa geland in Londen. Ze hadden geregeld dat iemand van de crew hen kwamen ophalen en hun eerst af ging zetten bij het hotel en daarna hen zouden brengen naar Wembley. 'Ik zie je later 'Zei Larissa lachend tegen Joor als JOor de kamer Van louis binnen stapte. 'Zie je zo even omkleden en ik zie je over 10 minuten 'Zei Joor terug en sloot later achter haar de deur. Ze zag een bekende koffer staan en liep met een glimlach naar het bed. Tot haar grote verbazing zag ze wat intressant op het nachtkastje liggen. Joor liep nieuwsgierig naar het nachtkastje toe en zag een foto liggen. Joor pakte het op en zag dat het een foto van Haar was. Joor glimlachte en keek naar de foto. Dan opeens een paar minuten later hoorde ze een klop op de deur. 'JOOR BEN JE KLAAR? 'Hoorde ze Larissa roepen. 'Oh shit nee ik moet nog verkleden wacht 'Zei Joor geschrokken en draaide zich om en rende naar haar koffer. In 10 minuten tijd was Joor omgekleed in een sexy rood jurkje met zwarte lage hakjes en haar haren opgestoken en wat make up op haar gezicht. Later gingen Joor en Larissa op weg naar Wembley om de jongens te verrassen.
De jongens hadden net een soundcheck gehad met de band en de jongens liepen terug naar hun mooie kleedkamer als opeens Louis werd weg geroepen. 'I'm back soon 'Zei Louis tegen de rest en liep met een crew lid de andere kant van het backstage gedeelte op. 'Where are we going ? 'Vroeg Louis nieuwsgierig. 'just wait and see Louis 'Antwoordde de crew lid met een glimlach op zijn gezicht maar als ze later in een kleine hal stond opeens een meisje in een rood jurkje te wachten. Toen Louis in het halletje verscheen glimlachte het meisje. 'OMG 'Zei Louis en zijn mond ging wagenwijd open. 'JOOR YOU HERE!!'Zei Louis dolbij en rende of eigenlijk hij vloog naar Joor toe. 'OH GOD Joor i'm so happy you are here 'Zei hij in haar oor en gaf haar een knuffel en later een zoen op elkaar lippen. 'Hi louis surprise i'm here 'Zei Joor met een grote glimlach op haar gezicht. 'Hi Joor 'Zei Louis met een grote glimlach op zijn gezicht en knuffelde en kuste haar opnieuw. 'Well i wanted to ask you something Louis 'Zei Joor en keek hem aan. 'Ask me Joor ' ZEi Louis en pakte Joor haar hand. Joor keek naar Louis. Zal ze het nu zeggen of pas na het concert?
Wat zal Joor zeggen tegen Louis? Zie het in het volgend stukje :)
JE LEEST
|| Say you like me || Dutch 1D fiction
FanfictionJoor en Larissa zijn 2 mega fans van 1D. Als ze bij geluk een prijsvraag winnen om met de jongens 2 weken op vakantie te gaan zeggen ze geen nee. Halsoverkop gaan de 2 meiden met de jongens mee. Welke avonturen zullen zij met de jongens beleven? Goe...