Heee lieve readers ,
Sorry dat het lang duurde voor een nieuw stukje maar was druk met concerten bezoeken ( nieuwe bandjes gespot <3 ) etc. Dus ik had vandaag op mijn vrije dag weer tijd om een nieuw stukje te schrijven! Hopelijk vinden jullie het leuk!!!!!!!!! :) en blijf lekker doorgaan met voten en commenten :).
Liefs ,
Joor
------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------
De tour van de jongens in Engeland was na 2 weken afgelopen. De jongens hadden een kleine week om bij te komen voordat ze op tour gaan naar het buitenland. Het allereerste buitenlands concert was op 1 mei in Belgie. ‘So now it’s only me and you ‘Zei Louis tegen Joor als ze op het vliegveld van London heathrow. ‘I know i can’t wait to go on a short holiday with you ‘ Zei Joor terug met een glimlach. Ze liepen met hun koffers naar de incheck balie. Louis en Joor gingen een week naar Dubai om daar lekker even een weekje uit te rusten van alles wat er is gebeurd. ‘ 2 tickets for Dubai ‘Zei Louis tegen de mevrouw die bij de balie zat. Ze glimlachte. ‘ Nice and i see a third one ? ‘ Zei ze terug en wees naar Joor haar buik. Louis en Joor lachte. ‘Yeah the third one ‘Zei Louis trots en wreef even snel met zijn hand over Joor haar buik. ‘Nice congratulations guys ‘Zei de mevrouw terug en pakte de papieren en deed om Joor en Louis de koffers een vliegticket. Later liepen Joor en Louis naar de douane toe. Louis pakte Joor haar hand en fluisterde in haar oor. ‘ I can’t wait to be alone with you i never had the time to go on a proper date with you so ‘ . Joor giechelde. ‘So true but now we can date the whole week with each other ‘ Antwoordde Joor terug en gaf Louis snel een kus op zijn wang. Na 30 minuten zaten Louis en Joor bij de gate te wachten voordat ze het vliegtuig in gingen. Joor keek in een blad wanneer haar ogen viel op een klein meisje die net ver van hen afstond en had een bekend shirt aan. Joor keek goed en zag dat One Direction op haar shirt stond. ‘MUM look who is sitting there!! ‘Zei het kleine meisje en wees naar Louis. ‘ Lisa you can’t point to people that’s rude! ‘ Zei haar moeder en keek boos naar haar dochter. ‘Yeah but it’s Louis from 1D can i talk to him? ‘Vroeg ze en keek naar haar moeder. ‘No you can’t and besides they are busy so no ‘ Zei de moeder streng. Dan barste het meisje uit in huilen. Louis keek op. ‘He you are a fan? ‘Vroeg opeens Joor die van haar stoel sprong en liep naar het meisje en haar moeder. Lisa keek op. ‘Yeah i’m a big fan but my mum didn’t let me talk because you two are busy ‘ Antwoordde het meisje en keek naar Joor. ‘You are.. girlfriend of Louis right? ‘Zei ze meteen. Joor knikte. ‘yes and you can talk to him he also give you a picture and autograph ‘ Zei Joor aardig. ‘Really? ‘Zei Lisa met een blij gezicht. ‘Come ‘Zei Joor en wees naar Louis die glimlachte. ‘ Mum can i ? ‘Vroeg Lisa en keek naar haar moeder. ‘No you can’t don’t trust them ‘ Zei haar moeder en pakte Lisa haar hand en trok haar weg van Joor. ‘MUM!!’ Schreeuwde Lisa nu en keek verdrietig naar haar moeder. ‘Shut up Lisa sit down and read a magazine ! ‘ Zei haar moeder. Lisa rukte zich los en liep naar Louis toe. ‘Hi Louis i’m your biggest fan ‘ Zei Lisa. Louis glimlachte. ‘ Aww nice well thank you ‘ Zei Louis terug en Joor pakte naast hem een stift en gaf het aan Louis. ‘Here should i write here something on your shirt? ‘Vroeg Louis aardig en keek naar Lisa. Lisa knikte. ‘That would be great! ‘ Zei ze blij. Louis krabbelde wat op haar shirt als opeens Lisa haar moeder achter haar stond. ‘Leave us alone you freaks and Lisa ! ‘Zei haar moeder streng en Lisa draaide zich om. ‘MUM! It’s 1D ‘ Zei Lisa en keek doodsbang naar haar moeder. Joor keek gauw naar Louis. ‘COME! We are leaving ‘ Zei haar moeder en gaf voor het gezicht van Louis en Joor Lisa een harde klap in haar gezicht. ‘AAAAAAAG ‘ Schreeuwde Lisa en keek bang naar haar moeder. ‘Come ‘ Zei haar moeder streng en greep Lisa en nam haar mee naar de andere kant van dezelfde gate waar ze zouden wachten en gingen daar zitten. De rest van de mensen keken naar hen. ‘Strange ‘ Zei Louis zachtjes tegen Joor. ‘Indeed she is just a adorable girl ‘ Antwoordde Joor terug.
JE LEEST
|| Say you like me || Dutch 1D fiction
FanfictionJoor en Larissa zijn 2 mega fans van 1D. Als ze bij geluk een prijsvraag winnen om met de jongens 2 weken op vakantie te gaan zeggen ze geen nee. Halsoverkop gaan de 2 meiden met de jongens mee. Welke avonturen zullen zij met de jongens beleven? Goe...